Een paar weken geleden heb ik een GVA avond bezocht met Wim Huppes.
Wim Huppes heeft zichzelf genezen van prostaatkanker door toepassing van Dychloorazijn.
Hij zou het liefst e.e.a. veranderen in ons systeem: overheid, pharma enz.
Ook noemde hij even de transvetten in koeienmelk, waarbij meteen een paar mensen instemmend zaten te knikken.
Ik probeerde er nog tussen te komen om daar iets over te zeggen maar dat lukte simpelweg niet.
Uiteindelijk heb ik besloten om de man een mailtje te sturen met een paar teksten van Bastiaan over rauwe melk en transvetten.
Krijg ik dit antwoord:
Hoi Marjan,
Je hebt het in de link over industriële transvetten en noemt niet de koe. Alsof koe transvetten er niet toe doen? Ik had het over de koe, niet over de industrie. We krijgen veel meer transvetten binnen via de koe. Dat is niet nodig. Ik gebruik het voorbeeld als een illustratie over 'Het Instituut', ik houd geen betoog over industriële voeding. Misschien iets voor jou? Maar realiseer je wel dat de industrie vrijwel geen transvetten meer gebruikt, die zijn tegenwoordig gemakkelijk te vermijden. De industire gebruikt tegenwoordig veel palmolie, ook slecht, maar geen bron van transvetten.
Ik denk dat hij de linken niet of half gelezen heeft of ik snap het blijkbaar niet.
De beste man sprak chaotisch, was huppelig en nep-lacherig. Volgens iemand die ik sprak omdat hij een filosoof is kwam hij zo over. pfff ik ben niet zo filosofisch