Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Tony heeft het met regelmaat in zijn podcasts ook over de gevaren van LiFi, de mogelijke vervanger van WiFi. De volgende video is zeker de moeite waard om in zijn geheel te beluisteren, met tussen minuut 20:20 en 21:35 enige info over LiFi.

&feature=youtu.be
 
The Alan Parsons Project- Eye in the Sky
&feature=youtu.be

Tony's commentaar over de tekst in de volgende 2 pagina's
http://docs.wixstatic.com/ugd/a5089d_0525df9363244421b33d84da3a94e528.pdf
 
Iemand stelde Tony de volgende vraag over nanodeeltjes 'Are there any symptoms from these particles?'

network construction in your system~ dna alterations~ mitochondrial alterations ~ ATP depletion ~ cellular corruption and destruction~ programming DNA and genetic code to be either de activated or over active~ lesions forming geometric patterns~ voice to head access due to nano construct in brain~altered physiology~ constant pain~ severe depression~ emotional failure~ terrahertz damage incorporated with nano destruction internally...genetic and physiological alteration of body and facial area~~ more
Tony

Iemand anders vulde hier nog aan toe:

And suicide if your not tough enough to deal with some or all of above symptoms......and he hasn't even covered lose of work, lose of partners, and kids, lose of motivation, withdrawn family and friends, constantly being looked down on, but with perseverance new friendships and realitys are formed
 
Afkomstig van Tony's vriend Bryan. Luisteren vanaf minuut 33:00

I was just telling Tony..."Fk...this must be the AI...for starters this specific story starts at 33 min.....WTF...and she was from vancouver...was covered in a sand like material...nano...was seen talking to someone in the elevator that seemed to be in an invisible cloak....she was in L.A....and was found drowned in the water tank on the roof 19 days later ...when the people complained about the water. This is the MK ultra and hollywood north program

This appears to be hollyweird North and MK ultra ops here...and one of their mind controlled victims.

&feature=youtu.be

Bryan
Check out the full story....this is deep state military and mind control. I know of far too many stories and cases like this.

&feature=youtu.be
 
Commentaar van Bryan met betrekking tot de volgende video [Part3/3]

You may not think that the water has memory ...but just look what the cabal does to our water at the "Baphomet" Water Filtration plant at Seymour Mountain ...in the image(Below in comment) of Baphomet with an inverted Lorraine Cross...in the middle of his forehead ...that points North.

Seymour Water Filtration Plant for Greater Vancouver Area...Built over an underground base it took 10 years for them to build...past scheduled completion, with the main tunnel contractor quitting.
I bet they drilled a water theft tunnel that goes to the states too.

Breakthrough Water Research the Deep State is Covering Up - Masaru Emoto [Part 3/3]
&feature=youtu.be

Voor wie deel 2 ook wil zien:

Plastic bottles & Deep State water agenda | The Unavoidable Water Crisis [Part 2/2] 2018
 
Tony waarschuwt niet alleen voor C-60 maar ook voor de al die nieuwe hydrogen supplementen en apparaten. Je zou je volgens hem moeten afvragen waarom men dit nu op de markt brengt.
Dit zegt hij er o.a. over:

''all your fluorescent lights are emitting blue beams - the sounds you are hearing ar also emitting a blue beam tech this is all about orienting everyone into the singularity so defend your selves and avoid any new supplements like c-60 or hydrogen since they amplify these freq''

''anything that amps up hydrogen or carbon will increase assembly of nano and dna destruction --hydrogen amplifies the terrahertz freq when it is released from the cells so a lot of the new BS is sabotage''
 
Volgens de Nationale Hoorstichting hebben in Nederland (alleen al) naar schatting 2 miljoen mensen tinnitus.

Tony roept al vele jaren dat tinnitus helemaal niet bestaat. In de volgende podcast legt hij nogmaals uit waarom. Na zijn introductie verhaaltje begint hij hierover te vertellen vanaf minuut 1:35
Omdat er iets mis ging met de opname van deze show, zijn er 2 opnames aan elkaar gekoppeld. Zijn verhaal over tinnitus wordt daarom ook vervolgd na minuut 28:40

tinnitus as perceiving frequency/EMF illnesses
&t=1345s

Bijlage:
custom thumbnail image http://www.oscillatorium.com/id14.html
"Frey found that human subjects exposed to 1310 MHz and 2982 MHz microwaves at average power densities of 0.4 to 2 mW/cm2 perceived auditory sensations described as buzzing or knocking sounds. The sensation occurred instantaneously at average incident power densities well below that necessary for known biological damage and appeared to originate from within or near the back of the head."----- frequencies found on blue spectrum.

Microwaves pulsed in the sleep frequency would cause the synchronization of the brain activity with the sleep frequency and in this way produce the sleep. Pulsing of microwaves in frequency predominating in the brain at awaked state could by the same procedure deny the sleep to a human being so if you feel like you are almost done and wanting to consider an out consider this is being done to you so you take yourself out of the equation.

PAY ATTENTION BELOW
A technology used to reduce both interference and detection is called "spread spectrum". Spread spectrum signals usually have the carrier frequency "hop" around within a specified band. Unless a receiver "knows" this hop schedule in advance, like other forms of encryption there is virtually no chance of receiving or detecting a coherent readable signal.
 
Fiona Thorson van fionaforhealth.com is ook iemand die Tony volgt en op haar website bespreekt ze ook een aantal punten uit de shows van Tony.
Interessant om te lezen is het stukje over de studie van het water filter systeem Adya Clarity.
http://fionaforhealth.com/are-you-hyper-conductive/

1. TONY SAYS: The biggest cartoon out there is NASA. NASA = mad scientists, mad sorcerers. This organization is promoting products such as Adya Clarity and carbon C60. Tony talks about a study on Adya Clarity (AC), a product that claims to purify water, and finds major details that are left out of the health claims. One such detail is that reverse osmosis is needed to pull the AC out of the water after purification otherwise the AC exacerbates any pollutant that is in the water OR in your body.

Fiona's conclusie of mening:
MY TAKE → This means that if you are quite toxic, even if you do not know how toxic, your health could be tremendously affected negatively since it will exacerbate any toxins that are already present. Drinking this stuff with the intention of trying to help your body recover is intensifying your sickness.

In het volgende stukje wordt de ziekte Lyme besproken
http://fionaforhealth.com/nano-not-lyme-the-remedy-take-aways/

Met regelmaat waarschuwt Tony ook om geen zappers op het lichaam te gebruiken. In het volgende stukje bij OTHER KEY POINTS staat hier het volgende over: Do not use zappers, such as Rife machines. The pathogen will simply morph into something else.
http://fionaforhealth.com/the-remedy-podcast-my-takeaways-sept-18th-20th/



 
Enkele wat oudere podcasts die wat mij betreft zeker de moeite waard zijn om te beluisteren.

https://independz.podbean.com/e/tony-8-15-2018/

https://independz.podbean.com/e/me-8-7-2018/

https://independz.podbean.com/e/me-7-31-2018/
 
Ben, graag willen mijn vriendin en ik jou bedanken dat je het werk van Tony ter sprake brengt. Wij zijn ons gaan verdiepen in wat hij heeft te zeggen. We hebben de afgelopen maanden meerdere podcasts beluisterd en videos van hem bekeken. Het is een hele interessante en intelligente man met humor. Wij zijn overtuigd van wat hij heeft te zeggen en hebben al meerdere remedies van hem uitgeprobeerd met goede resultaten. De asorbic acid formule bijvoorbeeld, de peper/honing/vanille de trinatrium fosfaat/bakingsoda mondwater en de knoflook alcohol msm formule tegen ontstekingen (die de pijn overigens direct heeft weggenomen). We proberen steeds meer van hem uit en zijn nu bijvoorbeeld ook bezig om de anti nano driehoek in elkaar te zetten. We zijn blij dat we door hem van de gevaren van nano technologie op de hoogte zijn. Toch blijft het allemaal schokkend. Vrienden en familie die we proberen te waarschuwen verklaren ons voor gek. Dat blijft lastig.
 
Kapitein-Iglo en partner, fijn en heel goed om te horen dat jullie baat hebben met enkele van zijn remedies.

Ik zie Tony en zijn onderzoek partner Bryan ook als grondlegger die deze materie ter sprake hebben durven brengen en neem deze informatie zelf ook graag ten harte.
We zitten in andere tijden en het is inderdaad behoorlijk schokkend in hoe we op grote schaal zijn misleid.
Ik ben zeer benieuwd of het jullie gaat lukken de anti nano driehoek te maken en zou daarover graag in contact met jullie willen blijven. Omdat ik zelf geen bad heb, zit ik meer te denken aan het gaan maken van de emmer. De oudere versie heeft Tony ook allang weer verbeterd met magneten.
Ik weet ook dat het lastig is om deze info over te brengen aan de nog steeds vaak slapende zeg maar.
Met de honing zou ik oppassen vanwege de ruime aanwezige 'carbon'/ koolstof. Op het gebruik hiervan is hij teruggekomen. Het gebruik van ahornsiroop heeft momenteel zijn voorkeur.
 
@Kaptein Iglo, fijn voor je dat je iets met deze info kunt maar het loopt intussen de spuigaten uit met de Tony-verering van Ben. Ik wil jullie met alle plezier met elkaar in contact brengen, dan kunnen jullie buiten dit forum om bomen met elkaar en hebben wij er geen last van.

Mike
 
Honing is ook niet goed lees ik nu?
Snap niet waarom niet.

En nu juist oa om de dingen die hij zegt die niet goed zijn haak ik ook af. Ik kan echt niet geloven dat basmati rijst, orgaan, levertraan en honing niet oké zijn. Om er maar een paar te noemen.
 
Weet je wat niet goed is? Dit forum volspammen met info van Tony P., die een ziekelijke obsessie lijkt te hebben met vervuiling!

Mike
 
Dat ben ik ook met je eens. Kruiden kunnen wel van toegevoegde waarde zijn. Maar kunnen niet de hoofdrol hebben in het beteren van de gezondheid.
Eerlijkheidshalve vind ik dat er teveel argumenten zijn die vraagtekens oproepen. Zoals wat ik nu ook lees over ahornsiroop. Tony P zegt dat dit beter is dan honing.
Maar Tony is ook tegen verhitting.
Wat is dan het voordeel van ahornsiroop tegenover koud geslagen honing? Of zelfs Billington’s suiker waarbij mineralen nog aanwezig zijn?
En dat bedoel ik met dat het zo tegenstrijdig is.
 
Inderdaad Ben heel veel respect voor wat Bryan en Tony allemaal weten en doen om deze informatie naar buiten te brengen om mensen te helpen. Wat hebben ze een lef dat ze er zo open over durven te praten. Het zijn echte pioniers. Ze hebben zo'n serieuze boodschap, maar toch heb ik nog geen podcast of video van ze kunnen zien zonder te hebben gelachen. Ze hebben echt humor.

Het is heel schokkend hoe we zijn misleid. En het is helaas al zo lang aan de gang.
Wij dachten dat we met alles wat we te weten zijn gekomen over het werk van Weston Price we eindelijk bij het eindstation waren aangekomen. We zijn ons zo veel beter gaan voelen door zo te gaan eten en zijn werk is ook echt nog steeds een hele goede basis, maar ik denk echt dat je gelijk hebt over dat de tijden zijn veranderd. Als we niet mee veranderen dan denk ik dat we nog harder zullen worden getroffen met de consequenties van deze technologie.

Door Tony eten wij bijvoorbeeld geen levertraan, lever of andere organen meer en hebben we besloten om dat ook niet meer aan onze peuter en baby te geven. We eten i.p.v. orgaanvlees en levertraan veel meer eierdooiers. We hebben een md4 waterdestilleerder aangeschaft en drinken alleen gedestilleerd water. We nemen het zelfs mee als we ergens naartoe gaan. Ook gebruiken we geen wcpapier meer omdat hij daar meerdere keren voor heeft gewaarschuwd. We gebruiken alleen washandjes. Er staat ook dagelijks een diffuser aan afwisselend met essentiele olien, jodium en waterstofperoxide om de lucht te zuiveren. Doe jij dat ook?

We gaan je op de hoogte houden over de anti nano driehoek.
Wij twijfelden ook tussen de emmer en het bad. Wij hadden namelijk ook geen bad, maar hebben een zitbad aangeschaft voor onder de 100 euro. Met een bad bereik je toch een grotere oppervlakte en we zouden het uiteindelijk ook graag voor de kinderen willen gebruiken. Die willen wel een uur in bad maar niet met hun voeten stilzitten in een emmer.

Als de anti nano driehoek af is dan willen we graag iets met shielding gaan doen. Heb jij al zoiets uitgeprobeerd? Ik heb Tony horen praten over loodpoeder mengen met verf. Wij wonen op de bovenste verdieping van een appartementencomplex. In een van zijn podcasts waarschuwt hij dat het gevaarlijk is om geen verdieping boven je te hebben omdat je dan hard wordt getroffen door de frequencies. Dus daar willen we z.s.m mee aan de slag.

Het blijft heel moeilijk inderdaad om de boodschap aan anderen over te brengen. Ze kunnen gewoon niet bevatten dat deze technologie echt bestaat en dan ook nog eens op zo'n grote schaal tegen ons wordt gebruikt. We zijn wel erg achterdochtig en extreem bezig zeggen ze dan.

Bedankt dat je ons op de koolstof in honing wijst. Ik heb het hem nog niet horen zeggen of misschien het langs me heengegaan, maar hij praat inderdaad veel over maple syrup. Dan maak ik de mix opnieuw met ahornsiroop, want het werkt echt heel goed.

 
Ohw ik zie het bericht van Mike pas nadat ik mijn vorige bericht al had geplaatst. Mijn tabblad stond nog open van een paar uur terug. Ik ben verder gegaan met het typen van mijn bericht zonder de pagina eerst te verversen dus ik zag het pas toen ik op verzenden had gedrukt.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.307
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan