The Great Reset / Agenda 2030

Build Back...

Ik hoef geeneens een citaat op te nemen. Degenen die dit herkennen, zullen het zien in elke alinea.

 

Bijlagen

  • perspectief-op-nederland-na-de-crisis.pdf
    3,7 MB · Weergaven: 2
ik weet niet zo goed waar te plaatsen, dit bericht is geschreven door Mordechai en die heeft het weer als overzicht ontvangen van Monique (ik weet niet wie dat is). Ik ontving dit als bijlage in een nieuwsbrief:

SEMINAR ARMY OF LOVE 21 JULI 2021 Dit seminar gaat niet over bang maken, maar over een domino effect. Er komen meer seminars, niet alles wordt behandeld in het seminar van vanavond.

ARMY OF LOVE - Geeft trainingen en cursussen - Doet ludieke en liefdevolle acties - Wil initiatieven in kaart brengen

I Stappenplan II Scenario's in kaart brengen III Oplossingen IV Prioriteiten V Verkenning VI Uitvoering

I 1. leer patronen herkennen 2. Er zijn 5 categorieen 3. Er staat geen leger klaar 4. We zijn niet alleen 5. Je hoeft niet bang te zijn

Leer patronen herkennen. Er zijn vier stappen in 'seeding' (een zaadje planten). 1. Een hooggeplaatst persoon plant een zaadje (voorbeeld is roepen dat cryptovaluta's in de ban moeten) 2. De politiek reageert hier op. Meestal snel en afwijzend (voorbeeld; 'is niet de oplossing'). 3. Er wordt geroepen dat 'het in het buitenland altijd erger is'. 4. Het onderwerp komt op een later tijdstip terug via de politieke agenda.

Als je het eenmaal ziet: Huidige stappen: 1. jojo effect 2. Steeds transparanter zonder consequenties 3. Of juist wel consequenties. Dus een continue stroom van dingen kunnen doen en dan ineens weer niet. Zoals groen licht voor uitgaan en dan ineens mag dit maar tot 12 uur in de avond. De bedoeling hiervan is om mensen 'numb' (verdoofd, moe) te maken vanwege de geschapen verwarring. Steeds opnieuw op en af.

Er zijn 5 categorieen 1. Corona

2. Klimaat 3. Economie 4. Internet 5. Voedsel

Corona Op de dag dat de mondkapjesplicht werd opgeheven werd op de site van RIVM aangegeven dat het gebruik van het 'oude pasje' waarop staat dat je tot de uitzonderingen behoord strafbaar gemaakt. Nu moet je een medische verklaring hebben van je huisarts. De kans bestaat dat er een vaccinatiebewijs komt in de vorm van een app op je telefoon. Je ziet nu overal advertenties om je te laten testen. Dit betekent dat er veel aanbieders zijn en dat het niet zo heel druk is in de teststraten. Nederland loopt vooruit op andere landen wat betreft coronamaatregelen. Dit komt omdat er weinig weerstand is onder de bevolking. De PCR test blijft om de vaccinatiegraad te beinvloeden. Zorg dat je testen vermijd waar kan, en mocht je er toch niet onderuit komen, zoek naar alternatieven of maak dan gebruik van staafjes zonder ethyleenoxide. Nederland heeft een zeer grote invloed op het beleid van de WHO. Dit is te zien in de richtlijnen van het WEF. Tot voor kort werden daarin de coronavaccinaties afgeraden voor kinderen, totdat de Nederlandse regering aangaf ook kinderen in te enten. Conclusie: Vanwege de hoge vaccinatiegraad verwacht ik (Mordechai) geen vaccinatieverplichting. Maar bereid je wel voor mbt scholing, gezondheid, informatie. Er komen B3 scholen. Info hierover volgt later. Er zullen meer en meer initiatieven komen van burgers.

Noot van Monique: Nu volgt info dat erg snel ging en ik helaas niet na kan vragen: Op 19 juli is er een hoger beroep van Viruswaarheid tegen de overheid. Er komt mogelijk een verbod op organisaties die gezien worden als ondermijnend voor de democratie. Er lopen ook rechtszaken van organisaties in het buitenland. Wees niet teleurgesteld als de uitkomst niet is zoals verwacht. We gaan steeds meer dingen zelf doen. Conclusie: het is allemaal erg onzeker, vestig geen hoop elders, Fauci zit er ondanks rechtzaken ook nog steeds. Media Let in de media op woordgebruik en taalpatronen. De titel komt vaak niet overeen met de inhoud. Woordgebruik in de titel = De Boodschap. Conclusie: De media volgt 1:1 het beleid van de overheid. En hun primaire doel is zorgen voor angst. Zoek zoveel mogelijk andere media. Tip is Blckbx. Zij gaan een nieuwszender maken en ze zijn voor nog

niet helemaal wakkeren vrij toegankelijk. Andere voorbeelden zijn Blue Tiger Studio, Cafe Weltschmerz en de Trueman Show van Jorn Luka.

Klimaat Klimaat is niet hetzelfde als milieu. Toch zal het op dezelfde manier worden ingezet als corona. Denk: klimaatlockdowns, registratie, restrictie.

Economie Er zijn plannen voor een digitale Europese munt. Die is dan in handen van de overheid. Banken gaan er tussen uit. Crypto valuta worden getracht te verbieden of strafbaar te maken. Het is niet waarschijnlijk dat dit gaat lukken. Vraag is wel of mensen vertrouwen blijven houden in crypto valuta's. Bedenk dat ze niet zijn opgezet om geld mee te verdienen, maar als alternatief voor geld. Tips Dit is erg afhankelijk van je persoonlijke situatie. Spreid je risico's: spaargeld (op je rekening en in cash), crypto, goud, zilver, grond, onroerend goed (in Nederland of buitenland), aandelen, zaden. Voorspelling: hypotheek wordt geruild voor basisinkomen. Veel mensen zullen hier aan toegeven vanwege financiele situatie. Een basisinkomen klinkt mooi, maar zal restricties hebben.

Internet Op 9 juli was er een cyberaanvaltest door het WEF. Wat in feite een aankondiging is. Denk Event 201. Waarbij de boodschap zal worden afgegeven 'dat de enige manier om een covidachtige cyberaanval te voorkomen is om alle divices te ontkoppelen'. (info komt bij WEF vandaan). 'Will Cyber Polygon 2021 be as propehtic as Event201, in simulating a pandemic response?'

Dit wordt gebruikt om ANGST te creeren. Conclusie: de censuur wordt strenger, social media zal verder beperkt worden, organisaties worden verboden, internet mogelijk tijdelijk op lockdown. Wanneer dit laatste gebeurt dan is het mogelijk dat je alleen met een vergunning weer toegang krijgt tot internet. Maak je hierover geen zorgen. Er wordt door partijen al gewerkt aan een alternatief voor internet.

Wat kun je zelf doen: Maak een adresboek op papier Noteer de coordinaten Maak peer to peer internet networks Zet je server op IJsland (zou hij hier VPN bedoelen?) Raak gewend aan offline werken (los van de cloud) Maak wekelijks back ups en bewaar deze extern

5. VOEDSEL

'Cyber polygon gaat in op de supply chain' dat grotendeels in handen is van Big Food (de grote corporaties). Tips voor wat je zelf kunt doen: 1. Wordt (zoveel mogelijk) zelfvoorzienend 2. Waarschijnlijk is na 6 weken het ergste voorbij, maar probeer een voedselvoorraad te maken voor drie tot zes maanden. Dit is een erg grote hoeveelheid. Eva zal hier later op terug komen met adviezen. Het is de bedoeling zo gezond mogelijke voeding op voorraad te hebben, want dan heb je ook minder voedsel nodig. 3. Zorg voor beveiliging en bescherming van je huis en je voorraad. 4. Denk hierbij aan alarm en camera's. 5. Denk erover of je in Nederland wilt blijven wonen of vertrekken naar het buitenland.

Met betrekking tot deze scenario's bedenk welke voor jou het meest belangrijk zijn. Denk aan Safe Havens. Dit kan je eigen huis zijn. Of landen zoals Frankrijk, Spanje, Portugal, Nicaragua, Costa Rica, Brazilie. Army of Love is de mogelijkheden aan het onderzoeken. We komen hier op terug. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Army of Love en wordt lid van onze Telegram groep. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan op www.armyoflove.nl/nieuwsbrief Mocht dit niet lukken, schrijf dan naar www.info@armyoflove.nl

Zelfredzaam zijn betekent in je eigen kracht stappen: Kennis - Ervaring - Verandering.

Extra Je mag bang zijn, maar je hoeft niet bang te zijn. Waar liefde is, kan geen angst of boosheid bestaan. Als je je veel zorgen maakt, ga in je hartsbewustzijn. Dit is niet voor iedereen even gemakkelijk. Een eenvoudige manier om dit te doen is om aan een mooie herinnering te denken.

Dit webinar is gratis, maar zou normaal 25 euro kosten. We proberen dit zo lang mogelijk gratis te doen. Donaties zijn welkom op www.armyoflove.nl/donatie

VERBINDEN IS HET BELANGRIJKSTE QUA VOORBEREIDING Je kompas is datgene waar je blij van wordt!
 
Dit is wat het globalisme wereldwijd tegen We, the people doet, ook in China,
China is niet de vijand, maar wordt vooralsnog zwaarder onderdrukt door een gezamenlijke vijand.
 


Wat betreft dat 5G weet ik zo net nog niet wat daar op dit moment het gevaar van is. Hoewel Scot Kesterson (BardsFM) het mogelijk acht dat er een systeem is waarmee de gedachten van gevaccineerden op afstand gecreëerd kunnen worden. Een wapen dat dan ook gebruikt kan worden om de gevaccineerden op de zetten tegen de niet-gevaccineerden. In principe gebeurt dit natuurlijk al. Scot maakte ook eens de vergelijking met de serie 'Walking Dead'. Klinkt nogal woo-woo, maar wie weet, over het algemeen is hij redelijk down to earth.

Wat betreft die andere zaken, daar moeten we ons wel op gaan voorbereiden denk ik ja.

Arie
 
ik weet niet of het er al is, maar zouden we misschien een topic openen, met hoe bereiden we ons voor, wat heb je in en om huis, wat moet je regelen, hoeveel maanden eten in huis enz....
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
ik weet niet of het er al is, maar zouden we misschien een topic openen, met hoe bereiden we ons voor, wat heb je in en om huis, wat moet je regelen, hoeveel maanden eten in huis enz....
Lijkt mij ook handig, want ik zit ook na te denken om extra voedsel in te slaan... maar ja dat deed ik vorig jaar ook tijdens die toiletpapier-periode, en toen was het achteraf voor niks geweest...
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
ik weet niet of het er al is, maar zouden we misschien een topic openen, met hoe bereiden we ons voor, wat heb je in en om huis, wat moet je regelen, hoeveel maanden eten in huis enz....
Een antiek draadje uit 2015 :)🙃:)
 
Ik zou ook gaan checken wat het standpunt van de lokale boer is.

Arie
daar zou ik eens moeten over denken, hier in de buurt vooral veevoedermais gemengd met roundup. Mijn melkboer zit 17 km verderop en agroboeren niet in de omgeving. Wij hebben wel een klant die vleeskoeien houdt en in het najaar nemen we een kwart af. Plm 80 kilo, moet toch een half jaar vooruit kunnen daarop
 
Lijkt mij ook handig, want ik zit ook na te denken om extra voedsel in te slaan... maar ja dat deed ik vorig jaar ook tijdens die toiletpapier-periode, en toen was het achteraf voor niks geweest...
beter overschot als een lege kast.. Dus heb al besloten dat ik nog meer extra pasta, rijst, potjes groente, tomatensauzen, boter... wat meer?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan