The Great Reset / Agenda 2030

Nee joh, bloempot op z'n kop op het vuur, dan heb je een heerlijk minikacheltje ;)
 
Ik niet. Ik bestel bij Schotse Hooglanders. Mijn vriezer ligt nog vol maar ik probeer ook rekening te houden met feit dat we mogelijk even geen elektriciteit hebben en ik dan niet zoveel aan vriezer heb.
die kans bestaat, dan hebben we nog een dieseltank van 300 liter en een aggregaat, is dat niet genoeg ga ik op mijn houtfornuis wekken. Ik hoop niet dat zo ver komt...
 
En natuurlijk een ouderwets petroleumstel. Multifunctioneel, je kunt er mee koken en ook mee verwarmen als je er een terracotta bloempot op zet.
Hele goeie tip van de terracotta pot. Vorige week zag ik een net petroleumstel bij de kringloop en kon het niet laten staan.

20210707_214755.jpg
 
En natuurlijk een ouderwets petroleumstel. Multifunctioneel, je kunt er mee koken en ook mee verwarmen als je er een terracotta bloempot op zet.
Wij zitten in Portugal. Hier gaat t koken en douchen nog met gasflessen. En hout genoeg. Houtkachel voor de winter staat al klaar. Dus dat zit wel snor. Tuin gaan we in najaar opstarten maar krijgen nu al zoveel van alle lieve buren die allemaal eigen tuin hebben en veeeeeel te veel eten.

Maar toch blijft t bizar dat je met al deze zaken bezig moet zijn. Maar we blijven positief. En houden vertrouwen! 🙏🏼
 
Wij zitten in Portugal. Hier gaat t koken en douchen nog met gasflessen. En hout genoeg. Houtkachel voor de winter staat al klaar. Dus dat zit wel snor. Tuin gaan we in najaar opstarten maar krijgen nu al zoveel van alle lieve buren die allemaal eigen tuin hebben en veeeeeel te veel eten.

Maar toch blijft t bizar dat je met al deze zaken bezig moet zijn. Maar we blijven positief. En houden vertrouwen! 🙏🏼
Goedbeschouwd is eten, drinken en warmte regelen het enige dat we als mens moeten doen. De rest, voetbal uitslagen, hypotheek, auto wassen, etc is bijzaak.

Jullie zijn, zo als ik het lees, terug naar de basis van dingen die belangrijk zijn. Chapeau, petje af, doe je goed!!!
 
Wij zitten in Portugal. Hier gaat t koken en douchen nog met gasflessen. En hout genoeg. Houtkachel voor de winter staat al klaar. Dus dat zit wel snor. Tuin gaan we in najaar opstarten maar krijgen nu al zoveel van alle lieve buren die allemaal eigen tuin hebben en veeeeeel te veel eten.

Maar toch blijft t bizar dat je met al deze zaken bezig moet zijn. Maar we blijven positief. En houden vertrouwen! 🙏🏼
inderdaad bizar. Ik vind het maar een slechte film.
 
Goedbeschouwd is eten, drinken en warmte regelen het enige dat we als mens moeten doen. De rest, voetbal uitslagen, hypotheek, auto wassen, etc is bijzaak.

Jullie zijn, zo als ik het lees, terug naar de basis van dingen die belangrijk zijn. Chapeau, petje af, doe je goed!!!
Dankje. Tis heel kort proces geweest qua emigratie. Maar tis precies dat wat jij schrijft wat wij willen; terug naar de basis.

Sandra
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan