Medusa
Well-known member
Het nepnieuws vierde weer een feestje, ze gingen er vanuit dat special counsil DeFilippis opstapte bij de Danchenko rechtszaak in oktober en dat de rechtszaak dus niet zoveel gaat voorstellen. Feit is dat Durham de zaak zelf gaat leiden en aangezien hij een bewezen zwaargewicht is, kunnen de media maar beter lachen als een boer met kiespijn.
Kash zegt in deze video oa: “Het zal behoorlijk spannend worden als we iemand als Durham zien optreden… Hij is de baas… Als hij dit zelf gaat leiden, dan denk ik dat Clintonworld, de democratische partij, de FBI, het ministerie van justitie en de gemeenschappelijke onderneming van het complot dat we in het verleden hebben weergegeven, op volle kracht onder handen zullen worden genomen door Durham omdat ik niet weet of er iemand anders in Amerika is die een beter begrip van deze info heeft dan hij. Dus stay tuned.”
t.me
Kash zegt in deze video oa: “Het zal behoorlijk spannend worden als we iemand als Durham zien optreden… Hij is de baas… Als hij dit zelf gaat leiden, dan denk ik dat Clintonworld, de democratische partij, de FBI, het ministerie van justitie en de gemeenschappelijke onderneming van het complot dat we in het verleden hebben weergegeven, op volle kracht onder handen zullen worden genomen door Durham omdat ik niet weet of er iemand anders in Amerika is die een beter begrip van deze info heeft dan hij. Dus stay tuned.”
Brian Cates ✪✪✪
Durham Watch Update: While many are worried that special counsel DeFilippis stepped away from the Danchenko case, Kash is buttering up his popcorn because Durham could be handling the case himself 🍿 “It’s gonna be pretty exciting if we see a guy like John Durham come in…. He’s the boss… If...