The Great Awakening

@Vetje Iemand in mijn buurt zei dit net ook. Ik kan het echt niet zien, al hoop ik het zo. Ik dacht 2 jaar geleden al van: waarom ziet niemand dit? En dat denk ik nu nog steeds. Ik zie het verschil niet tussen toen en nu al merk ik wel dat niemand meer zeikt over mijn afwezige mondkapje waar het fanatisme 4 maanden terug nog niet van de lucht was. Verder hoop ik alleen maar hard met je mee dat het kaartenhuis als een dolle in elkaar duikelt en dat jij en meer mensen die dit zeggen gelijk hebben.
mijn zwager uit Spanje is momenteel paar daagjes bij mijn schoonmama (zijn moeder). Die is al 3,5 maand niet goed (80) en zij heeft zenuwpijn. Is niet geprikt. Mijn zwager had ook afspraak gemaakt voor de booster, gister wezen prikken. Lag gistermiddag met hoofdpijn op bed. Hij durft geen medicijnen te halen bij apotheek voor boodschapje schoonma. Waarom ben jij zo bang, zegt ze, je hebt toch je vaccin?
Gisteravond hebben ze hier gegeten. En mijn zwager had het over dat hij op zijn immuunsysteem vertrouwd, Wim Hof geneuzel, blablablabla... Ik zeg, waarom neem jij dan vaccins en booster als je in je eigen immuunsysteem vertrouwt? En toen was het stil...
 
Kleine voorspelling mijnerzijds n.a.v. de nieuwe X22 Report:

Net als ik zegt Dave nu ook openlijk dat Fauci naar alle waarschijnlijkheid de eerste arrestatie wordt. Tevens laat Dave weten dat de documenten die in handen zijn gekomen van Project Veritas afkomstig zijn van de mariniers. Net als ik vindt Dave dat dit geen toeval is, patriots in control. Uit die documenten blijkt dat SARS-CoV-2 van oorsprong een kunstmatig vaccin is voor vleermuizen, bestaande uit een synthetisch spike-eiwit dat geknipt en geplakt is aan de eerste versie van SARS, iets wat ik (maar ook Willem Engel) eveneens reeds geruime tijd naar buiten breng. En dan komt nu de voorspelling:

Ondanks dat we met deze info steeds dichter bij de realisatie komen dat 'virussen' helemaal niet bestaan als levend micro-organismes en dat er reeds vanaf het begin iets grondig mis is met 'klassieke' vaccins zal dat dit jaar niet naar buiten komen als onderdeel van de vele onthullingen en ontmaskeringen die we dit jaar wel zullen gaan zien. Ook zal dit jaar niet naar buiten komen dat dit biowapen uit China BEWUST is uitgezet in de wereld.

Waarom niet, zul je je afvragen. Het antwoord is dat de brainwashing zo groot is dat talloze mensen, OOK IN 'WAKKERE' KRINGEN, hier totaal nog niet klaar voor zijn, het is minimaal 10 bruggen te ver. Vraag jezelf af wat nodig is voor tribunalen: bewijs van een al dan niet per ongeluk ontsnapt biowapen uit China plus landverraad. Het scenario dat de wereld zal worden voorgeschoteld (en daarmee al schokkend genoeg is) zal zijn:

Er hebben in Amerika en China (maar ook in Nederland via het Erasmus MC o.l.v. Koopmans) gain-of-function experimenten plaatsgevonden. SARS-CoV-2 is aantoonbaar knutselwerk in een lab. Vervolgens is dit 'virus' per ongeluk ontsnapt en heeft China dit stilgehouden. De landverraders die meegewerkt hebben aan de totstandkoming van het virus en willens en wetens dit 'ongeluk' hebben verzwegen voor de wereldbevolking zullen worden opgepakt en berecht in tribunalen. En waarom wordt China de hand boven het hoofd gehouden? Om oorlog met China te voorkomen (het was immers een 'ongeluk'), maar tegelijkertijd om China tot herstelbetalingen aan de hele wereld te dwingen, waarmee China geen economische en militaire wereldmacht meer zal zijn.

Mogelijk dat vele jaren na 2022 de waarheid over alles nog aan het licht komt, maar dit verhaal is goed te behapstukken voor zowel de normies als voor de 'wakkeren' en het is voldoende voor veroordelingen via tribunalen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dus nog niet de onzin van de PCR-test, de lockdowns, de mondkapjes, de coronavaccins, het WEF...?
Dan blijven de mensen dus geloven in de goedheid van de overheden en de juistheid van het beleid.
Gaan ze er dan niet van maken dat dit knutselvirus zo gevaarlijk is dat we toch al die maatregelen overeind dienen te houden?

Dorothé
 
Kleine voorspelling mijnerzijds n.a.v. de nieuwe X22 Report:

Net als ik zegt Dave nu ook openlijk dat Fauci naar alle waarschijnlijkheid de eerste arrestatie wordt. Tevens laat Dave weten dat de documenten die in handen zijn gekomen van Project Veritas afkomstig zijn van de mariniers. Net als ik vindt Dave dat dit geen toeval is, patriots in control. Uit die documenten blijkt dat SARS-CoV-2 van oorsprong een kunstmatig vaccin is voor vleermuizen, bestaande uit een synthetisch spike-eiwit dat geknipt en geplakt is aan de eerste versie van SARS, iets wat ik (maar ook Willem Engel) eveneens reeds geruime tijd naar buiten breng. En dan komt nu de voorspelling:

Ondanks dat we met deze info steeds dichter bij de realisatie komen dat 'virussen' helemaal niet bestaan als levend micro-organismes en dat er reeds vanaf het begin iets grondig mis is met 'klassieke' vaccins zal dat dit jaar niet naar buiten komen als onderdeel van de vele onthullingen en ontmaskeringen die we dit jaar wel zullen gaan zien. Ook zal dit jaar niet naar buiten komen dat dit biowapen uit China BEWUST is uitgezet in de wereld.

Waarom niet, zul je je afvragen. Het antwoord is dat de brainwashing zo groot is dat talloze mensen, OOK IN 'WAKKERE' KRINGEN, hier totaal nog niet klaar voor zijn, het is minimaal 10 bruggen te ver. Vraag jezelf af wat nodig is voor tribunalen: bewijs van een al dan niet per ongeluk ontsnapt biowapen uit China plus landverraad. Het scenario dat de wereld zal worden voorgeschoteld (en daarmee al schokkend genoeg is) zal zijn:

Er hebben in Amerika en China (maar ook in Nederland via het Erasmus MC o.l.v. Koopmans) gain-of-function experimenten plaatsgevonden. SARS-CoV-2 is aantoonbaar knutselwerk in een lab. Vervolgens is dit 'virus' per ongeluk ontsnapt en heeft China dit stilgehouden. De landverraders die meegewerkt hebben aan de totstandkoming van het virus en willens en wetens dit 'ongeluk' hebben verzwegen voor de wereldbevolking zullen worden opgepakt en berecht in tribunalen. En waarom wordt China de hand boven het hoofd gehouden? Om oorlog met China te voorkomen (het was immers een 'ongeluk'), maar tegelijkertijd om China tot herstelbetalingen aan de hele wereld te dwingen, waarmee China geen economische en militaire wereldmacht meer zal zijn.

Mogelijk dat vele jaren na 2022 de waarheid over alles nog aan het licht komt, maar dit verhaal is goed te behapstukken voor zowel de normies als voor de 'wakkeren' en het is voldoende voor veroordelingen via tribunalen.

Mike

America First, the Netherlands Second, mooi !!
 
De vraag die ik mezelf de afgelopen tijd heb gesteld is dit: Hoe ziet werk en überhaupt het verkrijgen van inkomen er over een half jaar uit"? Als in februari Truth Social is gelanceerd en de eerste onthullingen van het wereldwijde schandaal vanaf dat moment publiekelijk wordt, is er dan nog iets over van onze hele samenleving? En dan heb ik het nog niet eens over de wereldwijde schade/doden door vaccinaties. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dat voor me moet zien, maar als ik Q mag geloven dan stort gewoon alles in van dat wat we vroeger als normaal hebben beschouwd. Gaf ik zojuist mijn eigen antwoord? :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.851
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan