The Great Awakening

There would be no Great Awakening without exposure. Think about all that's been exposed in the last five years and marvel at all that God is doing.

Pharmaceutical industry: Exposed.

Washington DC Swamp: Exposed.

Elite pedophiles: Exposed.

Rhinos: Exposed.

CCP: Exposed.

Military industrial complex: Exposed.

Soros and corrupt DA's: Exposed.

Muh racism narrative: Exposed.

The Pope and the Vatican: Exposed.

Pedowood: Exposed.

False flags: Exposed.

Fake Mainstream media: Exposed.

People's hearts realizing their need for God as [their] system of corruption is unveiled: Habbening.

The people awake is their greatest fear. And guess what? Their fears are being realized. We are winning!

 
Volgens mij ben jij wel een graveren, onderstaand de fauci financiële gegevens misschien interessant om te graven, ik heb niet de tijd om te doen..
 

Bijlagen

  • Anthony-Fauci-Financial-Disclosures-for-2020-and-2019.pdf
    8,2 MB · Weergaven: 0
Een heldere en duidelijke boodschap van Mike Adams:


Citaat:

God is the creator and protector of Life. Satan is the destroyer of life, and all those who are with Satan relish in the destruction of human babies (abortion), human economies (destitution), human joy and freedom (through tyranny) and human communications (censorship).

Amen to that!

Mike
 
Door alles zo uitgebreid mogellijk te bekennen aan ondervragers en met ze te bespreken, en meewerken - meebewegen - kan je een martel ondervraagmethode nog enigszins doen overleven? :unsure:
Handig om van te voren te weten, maar dan nog :oops:

je bedoelt meebewegen met de ongelovigen, ze niet te hard aanpakken. Weten dat ook niet uit vrije wil in deze situatie zitten. Ja een hele martelgang maar ik heb het al 22 jaar overleefd
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
je bedoelt meebewegen met de ongelovigen, ze niet te hard aanpakken. Weten dat ook niet uit vrije wil in deze situatie zitten. Ja een hele martelgang maar ik heb het al 22 jaar overleefd
Top, maar dat bedoel ik niet.
Ik reageerde op de docu-serie 'The Rape of the Mind'
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan