The Great Awakening

"We have reached the expose Fauci part of this Show.

Exposing his work going back to what (they) with AIDS and all.

This exactly why Trump had him with him at all of those pressers.

This exactly why Trump didn’t “Fire Fauci”

Was Fauci put in place at the end of this, middle, or the beginning

Do you not think Trump knew who he was?

Do you not think Fauci knew his past would be exposed?

“We are the Puppet Masters Now” - Q

“We are in Full Control” - Q

“Think Hostage” - Q"

 
Wetenschapper Van Lommel over mensen met bijna dood ervaringen:


Past wellicht niet in dit topic, maar weet niet zo goed waar het wel past.

 
Het kaartenhuis stort nu heel snel in elkaar…. tenminste als je dit forum bezoekt en 2 jaar lang hebt meegelezen. Voor de rest van de mensen is het een gewone werkdag met een blauw kapje en een persconferentie op vrijdag en een nieuw kabinet. Ik voel dat het EBS rond de 21e nog weleens waarheid kan worden. Nu is er momentum! Let’s see how this all plays out.
 
Het kaartenhuis stort nu heel snel in elkaar…. tenminste als je dit forum bezoekt en 2 jaar lang hebt meegelezen. Voor de rest van de mensen is het een gewone werkdag met een blauw kapje en een persconferentie op vrijdag en een nieuw kabinet. Ik voel dat het EBS rond de 21e nog weleens waarheid kan worden. Nu is er momentum! Let’s see how this all plays out.
@Vetje Iemand in mijn buurt zei dit net ook. Ik kan het echt niet zien, al hoop ik het zo. Ik dacht 2 jaar geleden al van: waarom ziet niemand dit? En dat denk ik nu nog steeds. Ik zie het verschil niet tussen toen en nu al merk ik wel dat niemand meer zeikt over mijn afwezige mondkapje waar het fanatisme 4 maanden terug nog niet van de lucht was. Verder hoop ik alleen maar hard met je mee dat het kaartenhuis als een dolle in elkaar duikelt en dat jij en meer mensen die dit zeggen gelijk hebben.
 
Laatst bewerkt:
Een synthetisch Spikeprotein gefrabiceerd om zich te hechten aan de menselijke ACE2 receptoren.
Via aerosols
IVM, HCQ wn Interferon als middel
Vaccins geven zelfde resultaat als ¨virus¨ op zich
 
@Vetje Iemand in mijn buurt zei dit net ook. Ik kan het echt niet zien, al hoop ik het zo. Ik dacht 2 jaar geleden al van: waarom ziet niemand dit? En dat denk ik nu nog steeds. Ik zie het verschil niet tussen toen en nu al merk ik wel dat niemand meer zeikt over mijn afwezige mondkapje waar het fanatisme 4 maanden terug nog niet van de lucht was. Verder hoop ik alleen maar hard met je mee dat het kaartenhuis als een dolle in elkaar duikelt en dat jij en meer mensen die dit zeggen gelijk hebben.
Is dit de reden waarom de reacties op het nieuws rondom Fauci zo lauw zijn? Durven jullie niet meer te geloven? Onthoud: eerst geloven, dan zien.

Mike
 
Is dit de reden waarom de reacties op het nieuws rondom Fauci zo lauw zijn? Durven jullie niet meer te geloven? Onthoud: eerst geloven, dan zien.

Mike

Ik geloof wel, maar ik kan het niet opbrengen om diep in de shithole van Fauci te duiken.
Als ik dat gezicht al zie of die man hoor praten, dan heb ik gegeten en gedronken.
Ik ben wel geinteresseerd in psychopathologie in het algemeen, maar niet specifiek in deze gast.
 
Is dit de reden waarom de reacties op het nieuws rondom Fauci zo lauw zijn? Durven jullie niet meer te geloven? Onthoud: eerst geloven, dan zien.

Mike
Fauci is al gegrild vandaag in de Senaat over e-mails ivm lableak, er komt nog meer aan veel meer.
School gedoe van Biden
Fauci nog een paar keer komende week
It's a bit panicky in DC.....
Ik verwacht DJT ook nog vandaag met een paar opmerkingen...
 
Ik geloof wel, maar ik kan het niet opbrengen om diep in de shithole van Fauci te duiken.
Als ik dat gezicht al zie of die man hoor praten, dan heb ik gegeten en gedronken.
Ik ben wel geinteresseerd in psychopathologie in het algemeen, maar niet specifiek in deze gast.
Het gaat helemaal niet over Fauci, you're missing the point. De dam is aan het breken!

Mike
 
Foutsie is binnenkort foetsie.
Die lopen er meer in DC they can run but they can't hide, planes are standing by for a oneway holiday to Salomons islands Diego Garcia or Guantanamo bay Cuba, let the fun begin
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan