CMZ:
Vertaling;
Marjorie Taylor Green dient artikelen in voor Impeachment, inclusief de zuidelijke grens "die vandaag wordt binnengevallen." Ook over de abortuswet: "God zal niet langer bescherming bieden in Zijn genade over Amerika."
BREAKING DEEL 1: Federale overheid HHS klokkenluider gaat publiek met geheime opnames
'Regering wil niet aantonen dat het [COVID] Vaccin vol stront zit'
Ze 'schuiven' het rapporteren van bijwerkingen 'onder de mat'
#CovidVaxExposed
VERSPREID DEZE VIDEO SNEL BIJ VOLMACHT OP TWITTER - KLIK HIER:
https://ctt.ec/qc994
James O'Keefe sloeg de bal met deze undercoveroperatie.
"Het vaccin zit vol met shit!"
- Dr Maria Gonzales (United States Department of Health and Human Services)
bron:
YouTube (
)
DEEL 1: Federal Govt HHS Whistleblower Goes Public With Secret Recordings "Vaccine is Full of Sh*t"
Wilt u dat wij u deel 2 direct toesturen? Meld je aan op:
https://confirmsubscription.com/h/j/206F7438CF526768
Kopieer deze dertig seconden video en post het waar je maar kan.
"De regering wil niet laten zien dat het verdomde vaccin vol stront zit."
GP BREAKING: Audio van toezichthouder Steve Chucri staat op band!
Timing is alles. Het Arizona auditrapport wordt deze vrijdag openbaar gemaakt.

Op 22 maart 2021 hadden Steve Robinson en Shelby Busch een ontmoeting met Steve Chucri om aan te dringen op medewerking van Maricopa County aan een volledige forensische audit door de Arizona Senate.
Chucri leek het eens te zijn met de meerderheid van de kiezers die om een audit vroegen.
Audio Transcript Highlights:
Chucri: ...ik zet me in voor mensen, ik wilde Adrian Fontes ook uitschakelen en dat is gelukt, daar ben ik trots op. Die vent is een smeerlap. En waarom zouden we stoppen?
Chucri: ... Weet je wat ik denk dat het was, achteraf gezien. Gates werd bang omdat hij nauwelijks won. En Jack werd bang omdat hij maar met 200 stemmen won, en toen was er een (oude) audit en een hertelling, wat trouwens nogal onzin was...
Als iemand het juiste gaat doen, dan is het Steve Chucri wel.
GP Artikel
(ALLE OGEN GERICHT OP ARIZONA!

US Audit Watch Channel: @AuditWatch

VS Audit Watch Chat: @AuditWatchChat
Dorothé