The Great Awakening

Tot nu toe nog geen tijd gehad om hier voor te zitten, maar nu wel, komt-ie:



Waar haal je vandaan dat [ZE] zouden beschikken over volledige kennis van het menselijke genoom? Ik heb dit nooit beweerd, wel heb ik de suggestie gewekt dat [ZE] mogelijk meer weten tot nog toe naar buiten is gekomen. Zo wist men ook veel langer van het bestaan van exosomen dan officieel wordt verondersteld. Sterker nog, al deze kennis is zeer oud en hebben [ZE] al die tijd voor zich weten te houden. En hierin zijn [ZE] ver gekomen, veel verder dan wij denken of vermoeden. Maar de volledige broncode, die weet alleen God en Satan is slechts een slechte imitatie van God. Vandaar ook dit experiment (en jawel, het is wel degelijk een experiment, maar daarover zo dadelijk meer), noch wij noch [ZIJ] weten de exacte uitkomst hiervan.



In de alternatieve wereld hangen ze idd evengoed de foutieve virustheorie aan, vandaar dat we de term 'spike-eiwitten' blijven gebruiken, die in werkelijkheid lichaamsvreemde, synthetische en gepatenteerde exosomen zijn. Maar ze hebben m.i. wel degelijk gelijk met ADE en ik zie dan ook een speciale rol weggelegd voor Regeneron, een antilichamentherapie van een kleine speler op de farmaceutische markt (dus geen Big Pharma). Regeneron zou wel eens de antlichamen kunnen verschaffen die reeds bezet zijn door het vaccin. Dit heeft dus niets te maken met de agenda van Satan dienen, dat is gewoon een realistische constatering en voorspelling.



Ik ben het met alles eens. ik neem aan dat je dit opschreef omdat je dacht dat ik het met je oneens zou zijn? [ZE] zijn nu echter hun eindspel in gegaan: van vervuiling van het menselijk lichaam naar genetische manipulatie van het menselijk lichaam. Dat mis ik in jouw betoog. Jouw denken is zoooooooooooo 2019. Zie ook onderstaand citaat:



Kortom, je wil niet erkennen dat [ZE] aan hun eindspel zijn begonnen. Het doel was altijd genetische manipulatie en depopulatie, teneinde Gods creatie te bespotten, vooral Gods hoogste creatie gemaakt in Zijn evenbeeld. Misschien ben jij het wel die bang is voor wat gaat komen en redeneer je het nu constant weg. Zoals deze redenatie:



En het komt niet in je op dat [ZE] probleemloos alle regels breken? Je noemt Mengele. Denk je nou werkelijk dat hij bezig was met experimenten bestaande uit experimentele en controlegroepen in een 'gecontroleerde omgeving'? Welnee joh, hij had carte blanche, zo ook de Chinezen met de Oeygoeren of Falun Gong-beoefenaars. Volgens mij begrijp jij het pure kwaad niet, dit houdt zich aan geen enkele regel of protocol. Het experiment dat nu gaande is er gewoon 1 zonder controlegroep, het is een experiment om te zien of [ZE] in staat zijn om het menselijk genoom permanent te veranderen, controlegroep niet nodig. Het komt op mij over dat jij angst hebt, die je voortdurend overdekt met bergen ratio. Wat meer introspectie zou je goed doen, Julian.

Mike

Het lijkt me beter om het hier bij te laten.
Je argumentatie wordt emotioneler alsmede persoonlijker.
We verschillen van mening. Hopelijk hebben de meelezers een eigen oordeel kunnen vormen.
Het laatste inhoudelijke woord van deze discussie is aan jou.
 
Throwback to an article from May of 2020 about Adam Schiff blocking the release of Russia transcripts.





One of the particular transcripts that Schiff blocked was Michael Sussmann.



Still don’t think the Durham indictment is a big deal?


Schiff must be panicking right about
 
Het lijkt me beter om het hier bij te laten.
Je argumentatie wordt emotioneler alsmede persoonlijker.
We verschillen van mening. Hopelijk hebben de meelezers een eigen oordeel kunnen vormen.
Het laatste inhoudelijke woord van deze discussie is aan jou.
Het gaat niet om mijn gelijk en al helemaal niet om het hebben van het laatste woord, dat is jouw spel kennelijk. Ik kom onherroepelijk in botsing met superbrainy lui zoals jij, niet de eerste keer dat dit gebeurt. Zoals zo vaak weet ik intuitief dat ik goed zit en volgen de feiten pas later. In de tussentijd staan lui zoals jij klaar om mij te verpletteren met argumenten waarom ik het verkeerd zou hebben. En aangezien ik op dat moment (nog) niet over waterdicht bewijs beschik lijk je nog gelijk te hebben ook. Totdat ik veel later wel beschik over de feiten die mijn intuitie ondersteunen. Mijn intuitie heeft me nog nooit bedrogen en snelt altijd de feiten vooruit.

Maar de bewijsvoering voor mijn zaak is reeds ingezet. Luister naar de podcast van Mike Adams. Net als ik zit hij al heel lang in het 'conspiracy'-gebeuren. Hij herinnert zich nog de vreemde uitbraken van mazelen in Disney World in 2014 en daarna Disneyland in 2019 en andere verdachte gebeurtenissen in het heden en verleden (zoals de mysterieuze dood van meer dan 100 microbiologen) en hij komt met interessante mediapublicaties die wijzen op selectieve verspreiding van s-eiwitten middels aerosolen. Ongetwijfeld zal dit voor jou geen hard bewijs zijn, maar voor mij staat als een paal boven water dat ze dit al heel lang doen, minimaal 100 jaar, gezien de uitbraak van de 'Spaanse griep' in 1918. Deze volgde direct na een wereldoorlog en precies dat was ook het plan onder Hillary, ze hadden ons eerst in een allesvernietigende nucleaire oorlog met Noord-Korea willen storten en vanaf 2025 tot 2030 bezig gehouden met hun knutselvirussen en de eindeloze varianten daarop. (Agenda 2030/Great Reset/Build Back Better). Trump heeft de wereldoorlog afgewend en de virusagenda naar voren geschoven, teneinde voor de mensheid een versnelde ontwaking mogelijk te maken.

Je komt met flauwekul aan als dat ik 'emotioneel' en 'persoonlijk' zou worden. Die tijd heb ik gehad, don't flatter yourself. Je krijgt gewoon tegengas, Julian, en dat is je ego niet gewend. Daarom raad ik je aan om meer aan zelfonderzoek te doen, volgens mij is dat harder nodig dan je hersenen kraken over dit soort zaken. Desondanks ben ik je zeer dankbaar voor al het denkwerk, het heeft zeker bijgedragen aan een completer plaatje.

Mike
 
Laatst bewerkt:
CMZ:
Vertaling;

Marjorie Taylor Green dient artikelen in voor Impeachment, inclusief de zuidelijke grens "die vandaag wordt binnengevallen." Ook over de abortuswet: "God zal niet langer bescherming bieden in Zijn genade over Amerika."


BREAKING DEEL 1: Federale overheid HHS klokkenluider gaat publiek met geheime opnames

'Regering wil niet aantonen dat het [COVID] Vaccin vol stront zit'

Ze 'schuiven' het rapporteren van bijwerkingen 'onder de mat'

#CovidVaxExposed

VERSPREID DEZE VIDEO SNEL BIJ VOLMACHT OP TWITTER - KLIK HIER: https://ctt.ec/qc994

James O'Keefe sloeg de bal met deze undercoveroperatie.

"Het vaccin zit vol met shit!"
- Dr Maria Gonzales (United States Department of Health and Human Services)

bron:


YouTube ()
DEEL 1: Federal Govt HHS Whistleblower Goes Public With Secret Recordings "Vaccine is Full of Sh*t"
Wilt u dat wij u deel 2 direct toesturen? Meld je aan op: https://confirmsubscription.com/h/j/206F7438CF526768
Kopieer deze dertig seconden video en post het waar je maar kan.

"De regering wil niet laten zien dat het verdomde vaccin vol stront zit."

GP BREAKING: Audio van toezichthouder Steve Chucri staat op band! 🔥

Timing is alles. Het Arizona auditrapport wordt deze vrijdag openbaar gemaakt.🔥🔥🔥

Op 22 maart 2021 hadden Steve Robinson en Shelby Busch een ontmoeting met Steve Chucri om aan te dringen op medewerking van Maricopa County aan een volledige forensische audit door de Arizona Senate.

Chucri leek het eens te zijn met de meerderheid van de kiezers die om een audit vroegen.

Audio Transcript Highlights:

Chucri: ...ik zet me in voor mensen, ik wilde Adrian Fontes ook uitschakelen en dat is gelukt, daar ben ik trots op. Die vent is een smeerlap. En waarom zouden we stoppen?

Chucri: ... Weet je wat ik denk dat het was, achteraf gezien. Gates werd bang omdat hij nauwelijks won. En Jack werd bang omdat hij maar met 200 stemmen won, en toen was er een (oude) audit en een hertelling, wat trouwens nogal onzin was...

Als iemand het juiste gaat doen, dan is het Steve Chucri wel.

GP Artikel

(ALLE OGEN GERICHT OP ARIZONA! 👀

🇺🇸 US Audit Watch Channel: @AuditWatch
🇺🇸 VS Audit Watch Chat: @AuditWatchChat

Dorothé
 
Vol met troep dus, geen stront. Leuk hoor, die vertaalmachnes, maar daarna moet iemand met talenkennis daar nog op gaan zitten, anders krijg je idd poep.

Mike
 
Het gaat niet om mijn gelijk en al helemaal niet om het hebben van het laatste woord, dat is jouw spel kennelijk. Ik kom onherroepelijk in botsing met superbrainy lui zoals jij, niet de eerste keer dat dit gebeurt. Zoals zo vaak weet ik intuitief dat ik goed zit en volgen de feiten pas later. In de tussentijd staan lui zoals jij klaar om mij te verpletteren met argumenten waarom ik het verkeerd zou hebben. En aangezien ik op dat moment (nog) niet over waterdicht bewijs beschik lijk je nog gelijk te hebben ook. Totdat ik veel later wel beschik over de feiten die mijn intuitie ondersteunen. Mijn intuitie heeft me nog nooit bedrogen en snelt altijd de feiten vooruit.

Maar de bewijsvoering voor mijn zaak is reeds ingezet. Luister naar de podcast van Mike Adams. Net als ik zit hij al heel lang in het 'conspiracy'-gebeuren. Hij herinnert zich nog de vreemde uitbraak van mazelen in Disneyland in 2019 en andere verdachte gebeurtenissen in het heden en verleden en hij komt met interessante mediapublicaties die wijzen op selectieve verspreiding van s-eiwitten middels aerosolen. Ongetwijfeld zal dit voor jou geen hard bewijs zijn, maar voor mij staat als een paal boven water dat ze dit al heel lang doen, minimaal 100 jaar, gezien de uitbraak van de 'Spaanse griep" in 1918. Deze volgde direct na een wereldoorlog en precies dat was ook het plan onder Hillary, ze hadden ons eerst in een allesvernietigende nucleaire oorlog met Noord-Korea willen storten en vanaf 2025 tot 2030 bezig gehouden met hun knutselvirussen en de eindeloze varianten daarop. (Agenda 2030/Great Reset/Build Back Better). Trump heeft de wereldoorlog afgewend en de virusagenda naar voren geschoven, teneinde voor de mensheid een versnelde ontwaking mogelijk te maken.

Je komt met flauwekul aan als dat ik 'emotioneel' en 'persoonlijk' zou worden. Die tijd heb ik gehad, don't flatter yourself. Je krijgt gewoon tegengas, Julian, en dat is je ego niet gewend. Daarom raad ik je aan om meer aan zelfonderzoek te doen, volgens mij is dat harder nodig dan je hersenen kraken over dit soort zaken. Desondanks ben ik je zeer dankbaar voor al het denkwerk, het heeft zeker bijgedragen aan een completer plaatje.

Mike

Desondanks ben ik je zeer dankbaar voor al het denkwerk, het heeft zeker bijgedragen aan een completer plaatje.

Ik vind ook dat Julian geweldig werk verricht en ben hem zeer dankbaar hiervoor. Chapeau Julian en ga hopelijk hiermee door. 🌹
Natuurlijk Mike ben ik jou ook dankbaar, dat spreekt vanzelf.
Dus heren, ga zo door en laat onnodige zaken achterwege. Dat brengt geen resultaat.

Dorothé
 
Nog iets wat ik uit de podcast van Mike Adams heb gehaald: ze zijn bezig om s-eiwitten te verspreiden boven evenementen die te maken hebben met info over precies dit onderwerp en daarnaast willen ze massaal verzet tegen de agenda ondermijnen door ons te infecteren met deze biowapens. Ik verwacht op 3 oktober zeker een half miljoen in Amsterdam. Zorg ervoor dat je goed beschermd bent met Ivermectine, want als er idd veel uitbraken zijn van 'COVID' na de demo, dan heeft de media weer iets wat ze kunnen gebruiken om aan te tonen dat dit soort gebeurtenissen levensgevaarlijk zijn!

Mike
 
Ik vind ook dat Julian geweldig werk verricht en ben hem zeer dankbaar hiervoor. Chapeau Julian en ga hopelijk hiermee door. 🌹
Natuurlijk Mike ben ik jou ook dankbaar, dat spreekt vanzelf.
Dus heren, ga zo door en laat onnodige zaken achterwege. Dat brengt geen resultaat.

Dorothé
All brains and no intuition = large ego. We kunnen het ons niet meer permitteren om de waarschuwingen van Mike Adams niet serieus te nemen. Er komen zeer ernstige knutselvarianten aan in het najaar en alleen omdat er volgens Julian 'geen bewijs' is wil nog niet zeggen dat we niet aangevallen zullen worden door deze biowapens. Weet je waar ik voortdurend tegenaan loop vanaf half mei, toen ik mijn ontdekking deed op het gebied van s-eiwitten en 'ontwormers'? Een gebrek aan urgentie. We hebben nog de LUXE om hierover met elkaar te bakkeleien, zeer binnenkort hebben we die niet meer. Ik zie het ook terug in mijn publiek op de diverse plekken waar ik de afgelopen 3 maanden heb gesproken, de betweterigheid en het ego viert hoogtij bij sommige mensen. Aan mij heeft het niet gelegen, ik waarschuwde in december vorig jaar al dat 2021 heftig zou worden en dat ieder van ons aan zelfreflectie moest gaan doen en zich moest verenigen met gelijkgestemden, vooral op lokaal/regionaal niveau. De rest is aan ieder persoonlijk, schapen aan beide kanten.

Mike
 
Het gaat niet om mijn gelijk en al helemaal niet om het hebben van het laatste woord, dat is jouw spel kennelijk. Ik kom onherroepelijk in botsing met superbrainy lui zoals jij, niet de eerste keer dat dit gebeurt. Zoals zo vaak weet ik intuitief dat ik goed zit en volgen de feiten pas later. In de tussentijd staan lui zoals jij klaar om mij te verpletteren met argumenten waarom ik het verkeerd zou hebben. En aangezien ik op dat moment (nog) niet over waterdicht bewijs beschik lijk je nog gelijk te hebben ook. Totdat ik veel later wel beschik over de feiten die mijn intuitie ondersteunen. Mijn intuitie heeft me nog nooit bedrogen en snelt altijd de feiten vooruit.

Maar de bewijsvoering voor mijn zaak is reeds ingezet. Luister naar de podcast van Mike Adams. Net als ik zit hij al heel lang in het 'conspiracy'-gebeuren. Hij herinnert zich nog de vreemde uitbraak van mazelen in Disneyland in 2019 en andere verdachte gebeurtenissen in het heden en verleden en hij komt met interessante mediapublicaties die wijzen op selectieve verspreiding van s-eiwitten middels aerosolen. Ongetwijfeld zal dit voor jou geen hard bewijs zijn, maar voor mij staat als een paal boven water dat ze dit al heel lang doen, minimaal 100 jaar, gezien de uitbraak van de 'Spaanse griep' in 1918. Deze volgde direct na een wereldoorlog en precies dat was ook het plan onder Hillary, ze hadden ons eerst in een allesvernietigende nucleaire oorlog met Noord-Korea willen storten en vanaf 2025 tot 2030 bezig gehouden met hun knutselvirussen en de eindeloze varianten daarop. (Agenda 2030/Great Reset/Build Back Better). Trump heeft de wereldoorlog afgewend en de virusagenda naar voren geschoven, teneinde voor de mensheid een versnelde ontwaking mogelijk te maken.

Je komt met flauwekul aan als dat ik 'emotioneel' en 'persoonlijk' zou worden. Die tijd heb ik gehad, don't flatter yourself. Je krijgt gewoon tegengas, Julian, en dat is je ego niet gewend. Daarom raad ik je aan om meer aan zelfonderzoek te doen, volgens mij is dat harder nodig dan je hersenen kraken over dit soort zaken. Desondanks ben ik je zeer dankbaar voor al het denkwerk, het heeft zeker bijgedragen aan een completer plaatje.

Mike
Dat je intuïtie niet altijd juist is staat goed gedocumenteerd op dit forum. En dat geeft ook niet. Al doende leert men. Ik verbaas me er echter over dat je ego dermate groot is dat je keer op keer pretendeert mij beter te kennen dan ik mijzelf. Je probeert me te framen als "brainy" en "lui zoals jij", terwijl je geen idee hebt dat dit vanuit mijn kant een puur intuïtief pad is. Ik tracht het slechts te ondersteunen met argumenten, zodat anderen mijn inzicht kunnen volgen.

Het gaat mij niet om het tegengas. Dat vind ik juist prettig. Op de inhoud. Alleen ben ik bezig, in mijn reacties op jouw berichten, om eerst dingen te ontkrachten die jij meent mij in de mond te moeten leggen. Dat vind ik, naast dat het een debattechniek die gericht is op winst in plaats van waarheid, nogal verspeelde moeite.

Hetgeen ik hierboven schrijf bedoel ik niet als aanval, net als dat ik jouw woorden niet persoonlijk als kwetsend ervaar. Jij ook bedankt weer voor het delen van je gedachten!
 
Grappig, want precies dat kan ik ook over jou schrijven. Je vat mijn woorden keer op keer verkeerd op en legt me daardoor uitspraken in de mond die ik nooit heb gedaan en beschuldigt me ervan om 'emotioneel' en 'persoonlijk' te worden. Laten we het er maar op houden dat we allebei bijzonder stellig zijn en elkaars spiegel zijn op dit gebied. Als we het iig daar over eens kunnen zijn, kunnen we volgens mij weer over naar de orde van de dag. Verder blijf ik bij mijn punt dat als we in jouw scepticisme blijven hangen we voer voor de kat zijn, want het gaat niet heel erg lang meer duren en dan is de bio-aanval met geaeroliseerde s-eiwitten een feit, ze waarschuwen in de media nu al voor een heftige 'griepgolf'! Heeft niets met angst en paniek te maken, maar gewoon met gezond verstand en realiteitszin.

Mike
 
Persoonlijke en emotionele argumentatie is objectief vast te stellen:
Ik zie veel argumenten gericht op het "framen". Je gebruikt woorden als "je" en "jij" (gebruik maar eens CTRL+F in je eigen berichten in tegenstelling tot die van mij), pretendeert dat ik een probleem met vrouwen heb, beweert dat ik te "brainy" ben. Je zegt dat ik het nog moeilijk gaat krijgen, je vraagt je af of ik het niet ben die misschien wel "bang" is. etc. etc. etc. etc.

Ja eens, laten we het opbouwend houden.

Alleen wat betreft de media: tja dat zeiden ze ook met COVID... Wat een totale paniek was er! Alleen, die beloofde massaslachting? Die bleef uit... Ik zou het niet zo ver weg zoeken. Als er een grote griepgolf komt, en dat denk ik ook, zal het eerder met de schade door vaccins te maken hebben. En de te lage capaciteit van de zorg.

En ja, ik ben ook op mijn hoede en voorbereid.

1632207686743.png
 
Persoonlijke en emotionele argumentatie is objectief vast te stellen

Spoken like a true brainiac.

Ondertussen geeft Pfizer toe dat Israel wel degelijk experimenteel gebied is, controlegroep niet nodig:



Niet alles is 'objectief', Julian, zeker niet als het om goed en kwaad gaat. En ja, soms kennen mensen je beter dan jezelf, dat is de frisse blik van een buitenstaander. Jij hebt talloze blinde vlekken door je hyperrationaliteit. Ik heb veel geleerd over mezelf van buitenstaanders, zeker het afgelopen jaar zonder alcohol. Al doende leert men, zoals jij schrijft.

Mike
 
M.b.v. CTRL+F kun je vaststellen dat je de argumentatie persoonlijker maakt. Ik bedoel daar niets negatiefs mee, alleen een constatering.

Ik vind het prima dat je denk dat ik 'talloze' blinde vlekken hebt. Dit is weer een voorbeeld van emotionele en persoonlijke argumentatie.

Voor de rest 'amen' 🙏 Ik vind het een leuk forum en zal me blijven richten op opbouwende bijdragen i.p.v. kissebissen.
 
Ik vind het prima dat je denk dat ik 'talloze' blinde vlekken hebt. Dit is weer een voorbeeld van emotionele en persoonlijke argumentatie.

Nee, een feitelijke constatering. interessant om te zien hoe jij woorden opvat als 'emotioneel' en 'persoonlijk'.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.231
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan