The Great Awakening

Nog iets wat ik uit de podcast van Mike Adams heb gehaald: ze zijn bezig om s-eiwitten te verspreiden boven evenementen die te maken hebben met info over precies dit onderwerp en daarnaast willen ze massaal verzet tegen de agenda ondermijnen door ons te infecteren met deze biowapens. Ik verwacht op 3 oktober zeker een half miljoen in Amsterdam. Zorg ervoor dat je goed beschermd bent met Ivermectine, want als er idd veel uitbraken zijn van 'COVID' na de demo, dan heeft de media weer iets wat ze kunnen gebruiken om aan te tonen dat dit soort gebeurtenissen levensgevaarlijk zijn!

Mike
Dan hoop ik dat de rest die daar komen van die half miljoen, ook op de hoogte zijn. Dit woord moet echt verspreid worden. Ik zal iedereen die ik ken die ook naar de demo gaan hiervoor waarschuwen.
 
Dan hoop ik dat de rest die daar komen van die half miljoen, ook op de hoogte zijn. Dit woord moet echt verspreid worden. Ik zal iedereen die ik ken die ook naar de demo gaan hiervoor waarschuwen.
Ik had zoiets raars na een demo een keer. Het was dacht ik in juni op het Malieveld toen ze besloten hadden de kinderen ook te gaan ''pakken''. Ik had hele aparte verschijnselen na die demo die ik alleen eerder had na te lang in de zon gezeten te hebben: koorts misselijkheid en spierpijn. Een soort hitteklap. Het ding is dat die dag op de demo weinig zon was.
 
Sorry, mijn Engels is poep en ik probeer er het beste van te maken.

Dorothé
Goed genoeg om (met wat voor middelen dan ook) te vertalen voor mensen die helemaal geen engels kennen 👍
.... je weet het maar nooit met die DeepState... wie weet komen we er ooit achter dat er ook nog stront in de fuxxcksin in zat
😆😅😂🤣
 
Laatst bewerkt:
Wat Mike Adams beschrijft is dat na afloop van Bardsfest en andere grote alternatieve evenementen sprekers en bezoekers echt doodziek werden, dus geen lichte klachten zoals jij beschrijft. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat wat je hebt ervaren niet eveneens kunstmatig van aard was. Waar ik voor waarschuw is zeer ernstige ziekteverschijnselen a.g.v. deelname aan een grootschalig protest.

Mike
 
Laatst bewerkt:
CMZ:
Vertaling (met of zonder poep ;))
Een groep Australische Soevereine Ouderen kwam net bijeen en verklaarde zich onafhankelijk van de frauduleuze Australische regering.

De Australische regering stuurde het leger als antwoord.

De aboriginals hebben in het midden van de jaren '90 de meeste van hun wapens aan de Australische regering gegeven, dus het is onwaarschijnlijk dat ze in staat zullen zijn om hun pas uitgeroepen onafhankelijkheid af te dwingen.

Er is een les die hier geleerd moet worden:
GEEF NOOIT AL JE WAPENS AAN DE REGERING.

bron:


Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 
Ben deepl ook al poosje aan het proberen (bevalt goed zelfs met Goulashtaal) om ook die G#$@%^le applicatie te kunnen stoppen. G#$@%^le must die. Wie nog geemeel heeft ...
 
Ik waarschuw me wezenloos, mensen in mijn omgeving willen me gewoon ech niet horen.
Ach welnee, ben jij gek, er gaat echt niks gebeuren.
Voel me echt een roepende in de woestijn.
I did my best maar ik laat het gaan, heb de energie zelf straks hard nodig.
 
Juist Engelenkopje! ;) Je energie opladen voor jezelf en als ze straks hulp nodig hebben én pas als ze er om vragen. We hebben met waarschuwen en informeren gedaan wat wij voor ze konden betekenen. Nu moeten we niet in hun vrijwillige keuze en hun teloorgang meegesleept worden. Mochten ze toch komen ... dan de bekende ... wel empathy, geen sympathie. Ik heb hele oude kliek makkelijk kunnen losgelaten (want zij kozen voor het shunnen/afstoten van mij). Ben alleen met mijn enige familielid en een 4-decennia oude vriendschap teruggeschakeld naar (daardoor minder frequente, helaas relatief erg oninteressante) 🐄 'koe-kalf & ☁️☀️🌦️🌤️ weer' gesprekken. De rest: ruimt eigenlijk lekker op nu ze hun ware (o.a. onverdraagzame) aard lieten zien. Nieuwe wakkere mensen ontmoet. Veel prettiger contact. Heel rustig en opgeladen angstloos gevoel.
 
Laatst bewerkt:
Mike Adams zit op hetzelfde spoor als ik - aerosolized spike protein nano particles:


Mike
Heb 'm jaren niet gehoord, maar die man vertelt boeiend!

Wat betreft de technologie om het weer te beïnvloeden en aardbevingen te veroorzaken kan ik hem goed volgen. Hier heb ik ook voldoende bewijs van gezien dat dit kan en bestaat.

Ook triggert het verhaal van de mazelen iets bij mij. Het is door de bultjes een goed zichtbaar klinisch beeld en daarom beter te bediscussiëren dan COVID. Dat Disney verhaal is wel het onderzoeken waard...



Wat betreft de spike-proteïne aerosol theorie, die op z'n zachtst gezegd een beetje matig.
[12:50]
something may have been aerosolized, and dropped on the attendees there. In a lot of events, they're held indoors... You can see that maybe a spike-proteïne-aerosolized-toxic-weapon could be put in the HVAC system, for example.

[...]

...but at other events, bards FM, that was outdoors for example [...] there's no HVAC system. So it's not clear what's the method of this taking place.

Mike doet 2 aannames in zijn podcast
  1. Er zijn doelgerichte acties om voorvechters van gezondheid aan te vallen, in het bijzonder bij conferenties
  2. Dit wordt gedaan door middel van aerosolen met hiervoor ontwikkelde spike-eiwitten
Het is zeker mogelijk dat hij gelijk heeft. Maar evengoed mogelijk dat het niet zo is.

Vooruit: de eerste aanname (doelgerichte acties) kan ik nog wel in mee gaan. Ik zie wel degelijk een agenda en er is een groot belang om dergelijke prominente figuren de mond te snoeren cq. te intimideren. De meest milde vorm is shadowbanning.

MAAR: als dit al gebeurd bij dergelijke events, waarom dan via deze mysterieuze spike-proteïnen? Ik heb nog wel een paar opties om sprekers (en bezoekers) te verzwakken:
  • Vergiftig het voedsel en drinkwater (specifiek gericht op sprekers kun je dit doen door het glas water wat bij het spreekgestoelte staat);
  • Saboteer het luchtverversingssysteem zodat er te weinig zuurstof (en te veel CO2) in de ruimtes is;
  • Voeg subtiel nanodeeltjes of giftige dampen toe aan de ruimtes;
  • Zorg voor een grote stralingsbron (denk in de richting van 5G crowd control, maar dan iets subtieler);
  • Gebruik (zwart)magische operaties
Zomaar wat willekeurige opties ALS je meegaat in de aanname dat deze mensen doelbewust worden verzwakt om ziek te worden. Uiteraard is het prima mogelijk dat de ziekte van de sprekers en standhouders per ongeluk is gebeurd door een combinatie van omstandigheden.

...🥁🥁🥁🥁🥁...

En dan komt de link waardoor alles duidelijk zou moeten worden. Iedereen die de moeite neemt om het gehele artikel van heavy.com te lezen, zal zien dat het een uitermate zwak verhaal is. Tuurlijk, de man waar het over gaat kan prima voor een geheime dienst werken en betrokken zijn bij een portable PCR-device. Maar dit verhaal lijkt wel een film. Lekker Amerikaans...
Who travels with six laptops, folks? Connect the dots, smoke machines, AK's, AR's, grenade launchers, suppressors... Come one... And then says "i'm on a secret mission involving a virus"!
Iemand die daadwerkelijk dergelijk belangrijk werk doet voor een geheime dienst werkt discreet. En praat niet onnodig. Betrokken bij spike-aerosolen? Ja, daar heb je idd een AK-47 en granaatwerper voor nodig... 😂😂😂 Yeah right... O ik vergeet nog die aan hem gelinkte website waarop een linkje naar DARPA staat... Nee ik neem alles terug nu zal het toch wel waar zijn. 😅
 
Dan hoop ik dat de rest die daar komen van die half miljoen, ook op de hoogte zijn. Dit woord moet echt verspreid worden. Ik zal iedereen die ik ken die ook naar de demo gaan hiervoor waarschuwen.
Dit soort dingen is een van de redenen dat ik me zo betrokken uitlaat over dit onderwerp.
Het kan inderdaad zo zijn dat dit waar is (verspreiding van die aerosolen met spike-proteïnen), dat zeg ik niet.
Alleen ANGST geeft een GARANTIE voor verzwakking.
 
Heb 'm jaren niet gehoord, maar die man vertelt boeiend!

Wat betreft de technologie om het weer te beïnvloeden en aardbevingen te veroorzaken kan ik hem goed volgen. Hier heb ik ook voldoende bewijs van gezien dat dit kan en bestaat.

Ook triggert het verhaal van de mazelen iets bij mij. Het is door de bultjes een goed zichtbaar klinisch beeld en daarom beter te bediscussiëren dan COVID. Dat Disney verhaal is wel het onderzoeken waard...



Wat betreft de spike-proteïne aerosol theorie, die op z'n zachtst gezegd een beetje matig.


Mike doet 2 aannames in zijn podcast
  1. Er zijn doelgerichte acties om voorvechters van gezondheid aan te vallen, in het bijzonder bij conferenties
  2. Dit wordt gedaan door middel van aerosolen met hiervoor ontwikkelde spike-eiwitten
Het is zeker mogelijk dat hij gelijk heeft. Maar evengoed mogelijk dat het niet zo is.

Vooruit: de eerste aanname (doelgerichte acties) kan ik nog wel in mee gaan. Ik zie wel degelijk een agenda en er is een groot belang om dergelijke prominente figuren de mond te snoeren cq. te intimideren. De meest milde vorm is shadowbanning.

MAAR: als dit al gebeurd bij dergelijke events, waarom dan via deze mysterieuze spike-proteïnen? Ik heb nog wel een paar opties om sprekers (en bezoekers) te verzwakken:
  • Vergiftig het voedsel en drinkwater (specifiek gericht op sprekers kun je dit doen door het glas water wat bij het spreekgestoelte staat);
  • Saboteer het luchtverversingssysteem zodat er te weinig zuurstof (en te veel CO2) in de ruimtes is;
  • Voeg subtiel nanodeeltjes of giftige dampen toe aan de ruimtes;
  • Zorg voor een grote stralingsbron (denk in de richting van 5G crowd control, maar dan iets subtieler);
  • Gebruik (zwart)magische operaties
Zomaar wat willekeurige opties ALS je meegaat in de aanname dat deze mensen doelbewust worden verzwakt om ziek te worden. Uiteraard is het prima mogelijk dat de ziekte van de sprekers en standhouders per ongeluk is gebeurd door een combinatie van omstandigheden.

...🥁🥁🥁🥁🥁...

En dan komt de link waardoor alles duidelijk zou moeten worden. Iedereen die de moeite neemt om het gehele artikel van heavy.com te lezen, zal zien dat het een uitermate zwak verhaal is. Tuurlijk, de man waar het over gaat kan prima voor een geheime dienst werken en betrokken zijn bij een portable PCR-device. Maar dit verhaal lijkt wel een film. Lekker Amerikaans...

Iemand die daadwerkelijk dergelijk belangrijk werk doet voor een geheime dienst werkt discreet. En praat niet onnodig. Betrokken bij spike-aerosolen? Ja, daar heb je idd een AK-47 en granaatwerper voor nodig... 😂😂😂 Yeah right... O ik vergeet nog die aan hem gelinkte website waarop een linkje naar DARPA staat... Nee ik neem alles terug nu zal het toch wel waar zijn. 😅
Lach maar. We zullen zien of ik behalve het laatste woord ook de laatste lach zal hebben.

Mike
 
Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn, het verhaal is alleen te belachelijk voor woorden en de onderbouwing klopt van geen kant.

Maar ff serieus, ik was écht superbenieuwd naar deze podcast. Was in de veronderstelling dat ik iets in de vorm van bewijs/onderbouwing zou horen. In de hoop iets beter te snappen waar deze (hardnekkige) theorie op gebaseerd is.

Ik haal er overigens geen plezier uit om de 'van Erp' hier uit te hangen. Nog steeds claim ik niet dat het niet waar kan zijn dat er kunstmatige virussen middels aerosolen verspreid worden.
 
Mannen, jullie discussies zijn erg boeiend om te volgen. Ik vind het jammer dat er nu zoveel op de man wordt gespeeld, onnodig. Het gaat niet om gelijk hebben, maar om ermee bezig te zijn. Ieder kan zijn eigen conclusies trekken. Hier thuis gebeurt hetzelfde. Mijn vrouw is een echte analyzer, terwijl ik meer bezig ben met het grotere plaatje. Feit is, dat we er beide mee bezig zijn, en dat we tot conclusies komen. Mike en Julian, ga vooral door met waar jullie mee bezig zijn, jullie houden elkaar scherp.

1632244667011.png
 
CMZ:
Vertaling;
Maricopa County auditrapport wordt vrijdag vrijgegeven.
Wat voor soort valse vlag gebeurtenis denk je dat ze zullen hebben voorbereid om iedereen af te leiden?
Staatssecretaris van Colorado die bewijs vernietigt? Er zit een luchtje aan in Colorado. Kan iemand in onze regering uitzoeken wat er aan de hand is en het vertrouwen in onze verkiezingen herstellen?


GRAND JUNCTION, Colo. (KKCO) - Op vrijdag 17 september heeft Mesa Co. Clerk and Recorder Tina Peters aan de Mesa Co. Board of Commissioners vermeend bewijs van een aanzienlijk verlies van gegevens gevonden in de stemsystemen van Mesa Co.

Peters legde in een interview uit: "Achter mijn rug om en in tegenstelling tot eerdere verklaringen, zijn deze gegevens vernietigd door de Secretary of State en de leverancier. En, het voorkomen van een audit van de verkiezingen van 2020. Dit lijkt een ernstig misdrijf te zijn. Maar dankzij mijn regelen van een forensische image, dat de ems-servers, vlak van tevoren, zijn die records bewaard gebleven."

Volgen -> @teoratruth


Het vaccin lult uit zijn nek en dat weten ze. = The vaccine is full of shit and they know it.
Do. Niet. Voldoen. = Do. Not. Comply.
Stephen Richer, Jack Sellers, en Bill Gates staan op het punt om uit eerste hand de betekenis te leren van:
FRAUDE BEDERFT ALLES

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.245
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan