Godsgeschenk
Well-known member
CMZ
Vertaling;
HET FEDERALE EVENEMENT IN WASHINGTON D.C. LIJKT VOORAL OP POLITIE EN MEDIA. JOURNALISTEN SPRAKEN OVER DE DEMOGRAFIE VAN DE MENIGTE.
"Het is ongeveer 10 tegen 1 journalisten.
"Het is een grote media bijeenkomst.
"Ja, de media zijn er allemaal, we moeten gewoon netwerken.
" We moeten op het podium gaan staan en zeggen: 'Ik wil dat de media zich verenigt'.
"Daar ga je, je zou dit echt op zijn kop kunnen zetten!"
"Ik weet het, deze oude dame hier... en een paar andere mensen daar..."
"Fedbois"
het lijkt erop dat de "Rally" in D.C. vandaag een behoorlijke domper was. Sommigen zeggen dat er meer nieuwsmensen waren dan echte aanwezigen.
CIA en FBI zijn waarschijnlijk teleurgesteld dat we hun valse vlag plannen hebben verpest.
babylonbee.com
The Babylon Bee (https://babylonbee.com/news/fbi-rally-in-dc-ends-without-incident)
FBI bijeenkomst in D.C. eindigt zonder incident
WASHINGTON, D.C. - Het Federal Bureau of Investigation is teleurgesteld over de lage opkomst bij de D.C. rally die ze vandaag voor Trump supporters organiseerden.
Dorothé
Vertaling;
HET FEDERALE EVENEMENT IN WASHINGTON D.C. LIJKT VOORAL OP POLITIE EN MEDIA. JOURNALISTEN SPRAKEN OVER DE DEMOGRAFIE VAN DE MENIGTE.
"Het is ongeveer 10 tegen 1 journalisten.
"Het is een grote media bijeenkomst.
"Ja, de media zijn er allemaal, we moeten gewoon netwerken.
" We moeten op het podium gaan staan en zeggen: 'Ik wil dat de media zich verenigt'.
"Daar ga je, je zou dit echt op zijn kop kunnen zetten!"
"Ik weet het, deze oude dame hier... en een paar andere mensen daar..."
"Fedbois"
CIA en FBI zijn waarschijnlijk teleurgesteld dat we hun valse vlag plannen hebben verpest.
FBI Rally In D.C. Ends Without Incident
WASHINGTON, D.C.—The Federal Bureau of Investigation is disappointed by the low attendance at the D.C. rally they organized for Trump supporters today.
The Babylon Bee (https://babylonbee.com/news/fbi-rally-in-dc-ends-without-incident)
FBI bijeenkomst in D.C. eindigt zonder incident
WASHINGTON, D.C. - Het Federal Bureau of Investigation is teleurgesteld over de lage opkomst bij de D.C. rally die ze vandaag voor Trump supporters organiseerden.
Dorothé