The Great Awakening


vanaf 4:44

vanaf 0:00

???
 
WE ARE MANY ... de collaborateurs van de Gest Apo ... they are few
wat een boel f*ck in de tekst ..... tikkie overdreven .. ik zou ze niet willen ...
 
Voor een brainy ienand maak je veel denkfouten. Ik weet dat de term 'gain of function' een verbetering doet vermoeden, maar dat is een satanische omkering. Het doel is niet 'veredeling' maar verzwakking en manipulatie van het menselijk DNA. Bedenk dat we hier te maken hebben met gevallen engelen die rebelleren tegen God. En aangezien de mens in het evenbeeld van God is geschapen is er ook sprake van rebellie tegen ons. Het doel is om Gods creatie te bespotten door vermenging van allerlei soorten DNA, ze willen chimera's van ons maken. Dat is in de dagen van Noach ook gebeurd en is altijd het einddoel geweest. Ik denk dat ze enerzijds over veel meer kennis van het menselijk DNA beschikken, maar anderzijds geen flauw idee hebben van de uitkomst van het genetische menselijke experiment dat ze nu middels deze 'vaccins' hebben opgezet. Dit omdat Gods creatie nooit voorspelbaar is. Ik geef ze dus niet meer macht dan ze werkelijk bezitten, jij daarentegen doet dat wel door deze satanische praktijken te ontkennen.

Mike
Hoi Mike, ik heb even afstand genomen... Zo'n discussie gaat maar verder en verder en is uiteraard off-topic m.b.t Ivermectine. Vandaar dat ik 'm hier even plaats.

Als ik nu wat teruglees zitten we niet zover van elkaar af. Waar ik het met je eens ben is dat er lichaamsvreemd DNA ingebracht wordt, wat natuurlijk al jaren gebeurt via vaccins. Het is volledig in lijn met genderverwarring, cultuurvervaging, deugdenken, massa-immigratie, globalisering etc. Dus vermenging met vreemd DNA? Ja.

Je neemt aan dat ik met 'gain of function' een verbetering bedoel. Dat is niet het geval. Alles hangt af van context. 'Gain' is hierin een vergroting, niet per se een verbetering. De uitwerking van deze functie bepaalt of het een nett 'gain' of 'loss' is. De homeostase moet intact blijven.

Waar we het oneens zijn is dat de aanhangers van (de gedachtevorm) satan de broncode van het leven hebben gekraakt en beheersen*. De stap om mensen exact vorm te geven naar eigen inzicht is nog mijlenver weg, al dan niet onmogelijk. De reden dat ik refereerde naar het artikel van Lipton m.b.t. 'The Human Genome Project' is dat door middel van dit project aangetoond is dat het DNA niet zo 1-2-3 te begrijpen is. Er is niet zoiets als 'dit gen' is voor 'deze functie'. Het gaat er dus niet om wat ze bij dit project eventueel hebben achtergehouden, maar het punt is dat 'de wetenschap' wel ff dacht de broncode te ontcijferen. Mooi niet dus.

De meeste medische wetenschappers zijn heden ten dage ook 'gelovigen'. In de virustheorie. De zgn. 'wakkere' wetenschappers slapen nog net zo goed. Door hun angstbeelden over massale sterfte die mogelijk nog gaat komen (ik heb het niet over de acute sterfte na injectie die DAADWERKELIJK gigantisch is) en de theorie over 'A.D.E.' dienen ze onbewust dezelfde agenda.

Namelijk: het vergroten van angst en woede. Het creëren van verdeeldheid: de wakkeren (voelen zichzelf superieur omdat ze 'het' door hebben) en de schapen (boos omdat de wappies hun normale leven dwarsbomen). Alles van dit dient de energie van satan. Deze bewering van mij heeft niets met gebrek aan realisme te maken of beïnvloeding door new-age gedachtengoed. Ik zeg het er maar vast bij. Verdeeldheid en angst zijn redelijk objectief vast te stellen. Ik zeg ook niet dat je niet voorbereid moet zijn op een pittige winter.

Waarom noem ik bovenstaand punt m.b.t. de wetenschappers dan wel? Het is niet de genetica (geboorte-defecten daar gelaten) die bepaalt of je ziek wordt! De sleutel zit in epigenetica en de ziel. Angst en verdeeldheid zorgt voor ziekte. Net als depressie, zelfmoord. Al deze vormen van lijden dienen satan. Verzwakking van de mens is vrij makkelijk. Je vervuilt ze tot op het bod, stelt ze bloot aan hoge dosis stress, laat ze dingen najagen die lijken op geluk maar eigenlijk een uiting van gebrek aan zelfliefde zijn. Als kers op de taart laat je men denken dat ze hun lichaam zijn en tegelijkertijd twijfelen aan wie ze zijn, waardoor ze verder en verder ontzielen.

De discussie begon over het wel of niet bestaan van een knutselvirus. Ik heb veel (voornamelijk emotionele) argumenten gelezen, maar ben er hierdoor alleen maar meer van overtuigd geraakt dat het geloof in een knutselvirus de agenda van satan dient. Namelijk: angst voor de toekomst en verdeeldheid tussen mensen. Ik wil het nog één keer duidelijk zeggen: ja, ik denk dat het bestaat, gemanipuleerde exosomen en het inspuiten van lichaamsvreemde cellen. Zie alleen - nog steeds - geen flintertje bewijs voor het bestaan van een knutselvirus dat d.m.v. aerosolen, voedsel e.d. zou worden verspreid.

* ik ga niet mee in het argument dat dit een experiment zou zijn. Een experiment gericht op biotechnologische vooruitgang voer je - a la Mengele - uit binnen een gecontroleerde omgeving. Dit kun je veel 'beter' onderzoeken met bijvoorbeeld Oeigoeren in gevangenschap.
 
CMZ
Vertaling;
HET FEDERALE EVENEMENT IN WASHINGTON D.C. LIJKT VOORAL OP POLITIE EN MEDIA. JOURNALISTEN SPRAKEN OVER DE DEMOGRAFIE VAN DE MENIGTE.
"Het is ongeveer 10 tegen 1 journalisten.
"Het is een grote media bijeenkomst.
"Ja, de media zijn er allemaal, we moeten gewoon netwerken.
" We moeten op het podium gaan staan en zeggen: 'Ik wil dat de media zich verenigt'.
"Daar ga je, je zou dit echt op zijn kop kunnen zetten!"
"Ik weet het, deze oude dame hier... en een paar andere mensen daar..."

"Fedbois" 😂🤣 het lijkt erop dat de "Rally" in D.C. vandaag een behoorlijke domper was. Sommigen zeggen dat er meer nieuwsmensen waren dan echte aanwezigen.

CIA en FBI zijn waarschijnlijk teleurgesteld dat we hun valse vlag plannen hebben verpest.




The Babylon Bee (https://babylonbee.com/news/fbi-rally-in-dc-ends-without-incident)
FBI bijeenkomst in D.C. eindigt zonder incident
WASHINGTON, D.C. - Het Federal Bureau of Investigation is teleurgesteld over de lage opkomst bij de D.C. rally die ze vandaag voor Trump supporters organiseerden.

Dorothé
 
Red October. Twee grote onthullingen zijn aanstaande, op zeer korte termijn: het doek gaat vallen voor zowel de verkiezingsfraude in Amerika als voor C19. Dar is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat de reactie van de tegenpartij meedogenloos zal zijn. Denk aan alle knutselvirussen die ze nog hebben liggen (s-eiwitten gekoppeld aan pokken, mazelen, hondsdolheid?), overstromingen/watersnood en voedseltekorten, allemaal MAN-MADE!

Mike
Fucked up. Mij benieuwen. Denk steeds dat ik niet goed ben voorbereid.
 


Het begint op te vallen...
 
Als dat niet zou gebeuren vraag ik mij wel af hoe anders de ogen vd normies worden geopend.
Veel gevaccineerden doen nu te stoer en zeggen: kijk ik leef nog hoor, niks aan de hand!
Dat is wat ik noem omgekeerde hypochondrie. Vorig jaar zeiden ze nog: ik heb ook COVID gehad, nog nooit zo ziek geweest, dit is echt heel anders hoor!!! En nu: nee hoor, niets aan de hand - en ondertussen creperen ze gewoon door het vaccin. Anderhalf jaar heeft hun ego geinvesteerd in dit scenario en ze kunnen niet meer terug, het moet nu kloppen!!!

Mike
 
Laatst bewerkt:
NOSFake News

Talloze meldingen van fraude bij Russische parlementsverkiezingen​

..Ook de leider van de Communistische partij, de tweede partij van het land, spreekt van wijdverspreide verkiezingsfraude.
..In dit artikel lees je waarom het voor president Poetin cruciaal is dat de partij Verenigd Rusland de tweederdemeerderheid behoudt.
..De beweging van de gevangen oppositieleider Aleksej Navalny heeft kiezers opgeroepen gebruik te maken van de 'Slim Stemmen'-app. Daarmee kunnen Russen zien op welke kandidaat ze het best kunnen stemmen zodat de kandidaat van Verenigd Rusland níét gekozen wordt.
..Een belangrijke oorzaak voor de impopulariteit van Poetin is de slechte staat van de economie. Correspondent Iris de Graaf ging langs bij de inwoners van Troebitsjino, waar de inwoners al 20 jaar geen stromend water of gas hebben:

Nou, wat een aandacht voor fraude en hoe duidelijk is wie er in een negatief daglicht gezet wordt. :eek:


Dorothé
 
NOSFake News

Talloze meldingen van fraude bij Russische parlementsverkiezingen​

..Ook de leider van de Communistische partij, de tweede partij van het land, spreekt van wijdverspreide verkiezingsfraude.
..In dit artikel lees je waarom het voor president Poetin cruciaal is dat de partij Verenigd Rusland de tweederdemeerderheid behoudt.

..Een belangrijke oorzaak voor de impopulariteit van Poetin is de slechte staat van de economie. Correspondent Iris de Graaf ging langs bij de inwoners van Troebitsjino, waar de inwoners al 20 jaar geen stromend water of gas hebben:

Nou, wat een aandacht voor fraude en hoe duidelijk is wie er in een negatief daglicht gezet wordt. :eek:


Dorothé
Het is echt onopvallend.......
Nothing can stop what's coming
 
En weer een paar berichten van Paul Harmans:

Mooi zo, de door de Deep State georganiseerde protestbijeenkomst in Washington DC die gisteren heeft plaatsgevonden, is zonder incidenten verlopen. Jammer voor de Deep State, hun valse vlag is in duigen gevallen. Zoals een aantal aanwezigen gisteren al meldden, er waren bijna meer politieagenten en mediapersonen aanwezig dan protestgangers. Een deel van de politie en nationale garde werd in de loop van de dag al naar huis gestuurd, er was niets te doen voor ze. De media was zeer, zeer grootschalig aanwezig en deze bloedhonden hadden gehoopt op gewelddadige rellen door Trump en Q supporters zodat ze die weer eens als ‘binnenlandse terroristen’ konden afmaken in hun nep nieuws krantjes en nep nieuws journaals. Helaas voor het mediaschorem bleven bijna al die supporters weg, van te voren gewaarschuwd door zelfs President Trump dat het een set up was, een geniepig uitgedachte val om er net als de valse vlag van 6 januari schade mee te berokkenen aan de populariteit van Trump.
 
Q’s laatste bericht nr: 4953 van 8 december 2020 geeft een link naar een Youtube video, (die natuurlijk door Youtube is verwijderd), van een song die luidt: We're Not Gonna Take It (We Pikken Het Niet Meer). Lees in dit verband de laatste zin van bovenstaand statement van Trump!
https://qagg.news/?q=##4953

Q’s voorlaatste post nr: 4952 van 13 november 2020 luidt heel kort: ‘Durham’ En wat hebben we afgelopen week gezien, eindelijk kwam Durham naar buiten met zijn dagvaarding van Sussmann, de grote pusher van het nepnieuws dat Trump een Russische pion zou zijn en dit is zeer waarschijnlijk het begin van het grote opruimen van de Deep State.
 
Deze is niet van Paul:

Vertaling van bericht:
[]
[ Album ]
EAST COAST PAY ATTENTION #VOLCANO 🌋🌋🌋🌋Locals op LaPalma hebben een foto geupload die volgens hen "Detachment" laat zien. Een deel van het land waarvan gevreesd wordt dat het in de Atlantische Oceaan zal glijden en een tsunami zal veroorzaken aan de oostkust van de Verenigde Staten, lijkt te zijn begonnen met loskomen aan de bovenkant. Er is een zeer duidelijke scheur in het bos op de top van de berg die kale aarde laat zien langs de bovenste bergkam daar waar de bomen op het land van elkaar zijn losgerukt. Als deze foto laat zien wat de lokale bevolking beweert, dan zou de aardverschuiving vandaag kunnen gebeuren
Degenen aan de oostkust van de V.S. moeten hier vandaag extra goed op letten. De gebeurtenissen voltrekken zich met een sterk verhoogde snelheid.
Als het hele brok land (ter grootte van Manhattan, NYC) van het eiland scheurt en in de Atlantische Oceaan glijdt, zou er een Tsunami ontstaan. Die tsunami zou de oostkust van de VS zeven uur later treffen, en mogelijk kilometers kustlijn van de VS onder tientallen meters water zetten, en bijna alles op zijn pad vernietigen als het aan land komt.
 
Deze is niet van Paul:

Vertaling van bericht:
[]
[ Album ]
EAST COAST PAY ATTENTION #VOLCANO 🌋🌋🌋🌋Locals op LaPalma hebben een foto geupload die volgens hen "Detachment" laat zien. Een deel van het land waarvan gevreesd wordt dat het in de Atlantische Oceaan zal glijden en een tsunami zal veroorzaken aan de oostkust van de Verenigde Staten, lijkt te zijn begonnen met loskomen aan de bovenkant. Er is een zeer duidelijke scheur in het bos op de top van de berg die kale aarde laat zien langs de bovenste bergkam daar waar de bomen op het land van elkaar zijn losgerukt. Als deze foto laat zien wat de lokale bevolking beweert, dan zou de aardverschuiving vandaag kunnen gebeuren
Degenen aan de oostkust van de V.S. moeten hier vandaag extra goed op letten. De gebeurtenissen voltrekken zich met een sterk verhoogde snelheid.
Als het hele brok land (ter grootte van Manhattan, NYC) van het eiland scheurt en in de Atlantische Oceaan glijdt, zou er een Tsunami ontstaan. Die tsunami zou de oostkust van de VS zeven uur later treffen, en mogelijk kilometers kustlijn van de VS onder tientallen meters water zetten, en bijna alles op zijn pad vernietigen als het aan land komt.
Watch the water
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.212
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan