Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het hopen! Ik denk wel dat oktober een interessante maand gaat worden (red october). Wellicht dat die black out in oktober zal plaatsvinden. We will see.Pompeo sluit over een week z’n tg channel voor nieuwe leden en doelt op de komende black-out

Als ik het goed heb onthouden dit najaar.Mike wat is jouw voorspelling “when shit will really hit the fan”? Dat niemand er meer omheen kan, gevaccineerden die overlijden etc.
Als dat niet zou gebeuren vraag ik mij wel af hoe anders de ogen vd normies worden geopend.Mike wat is jouw voorspelling “when shit will really hit the fan”? Dat niemand er meer omheen kan, gevaccineerden die overlijden etc.
Red October. Twee grote onthullingen zijn aanstaande, op zeer korte termijn: het doek gaat vallen voor zowel de verkiezingsfraude in Amerika als voor C19. Dar is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat de reactie van de tegenpartij meedogenloos zal zijn. Denk aan alle knutselvirussen die ze nog hebben liggen (s-eiwitten gekoppeld aan pokken, mazelen, hondsdolheid?), overstromingen/watersnood en voedseltekorten, allemaal MAN-MADE!Mike wat is jouw voorspelling “when shit will really hit the fan”? Dat niemand er meer omheen kan, gevaccineerden die overlijden etc.
Hoi Mike, ik heb even afstand genomen... Zo'n discussie gaat maar verder en verder en is uiteraard off-topic m.b.t Ivermectine. Vandaar dat ik 'm hier even plaats.Voor een brainy ienand maak je veel denkfouten. Ik weet dat de term 'gain of function' een verbetering doet vermoeden, maar dat is een satanische omkering. Het doel is niet 'veredeling' maar verzwakking en manipulatie van het menselijk DNA. Bedenk dat we hier te maken hebben met gevallen engelen die rebelleren tegen God. En aangezien de mens in het evenbeeld van God is geschapen is er ook sprake van rebellie tegen ons. Het doel is om Gods creatie te bespotten door vermenging van allerlei soorten DNA, ze willen chimera's van ons maken. Dat is in de dagen van Noach ook gebeurd en is altijd het einddoel geweest. Ik denk dat ze enerzijds over veel meer kennis van het menselijk DNA beschikken, maar anderzijds geen flauw idee hebben van de uitkomst van het genetische menselijke experiment dat ze nu middels deze 'vaccins' hebben opgezet. Dit omdat Gods creatie nooit voorspelbaar is. Ik geef ze dus niet meer macht dan ze werkelijk bezitten, jij daarentegen doet dat wel door deze satanische praktijken te ontkennen.
Mike