The Great Awakening

Sylvester Stallone is ook klaar met msm😉


Being on Telegram is such a relief compared to the mainstream media. It's a refreshing experience to see people who value their individuality and freedom, together with their unique ways of expressing themselves freely.





Thank you for your support and admiration. This is a beginning of a beautiful friendship ❤️





Subscribe👇


@SlyStalloneChannel
 
CMZ
Vertaling:
True The Vote heeft de laatste maanden sinds eind vorig jaar meer dan 27 terabytes aan geospatiale en temporele gegevens verzameld - een totaal van 10 biljoen mobiele telefoon pings - tussen 1 oktober en 6 november in doelgebieden in Georgia, Arizona, Michigan, Wisconsin, Pennsylvania, en Texas. De gegevens omvatten interessante punten zoals stembiljet dropbox-locaties, UPS-winkels en bepaalde overheids-, commerciële en niet-gouvernementele organisatie (NGO)-faciliteiten.

"Hieruit hebben we tot nu toe nauwkeurige levenspatronen afgeleid voor 242 vermoedelijke stembiljettensmokkelaars in Georgia en 202 smokkelaars in Arizona," aldus het document van True The Vote. "Volgens de gegevens ging elke smokkelaar naar een gemiddelde van 23 stembiljet dropboxes."

Met andere woorden, wat het document zegt is dat True The Vote in staat was om mobiele telefoon ping-gegevens op een massale schaal te nemen en samen te stellen dat verschillende mensen - verdachte stembiljet oogsters - meerdere reizen maakten naar meerdere dropboxes, het verhogen van potentiële juridische vragen in een aantal van deze staten.

Van daaruit heeft True The Vote bewakingsvideo's van de dropboxen in Georgia verzameld en probeert het soortgelijke bewakingsvideo's van andere staten te verzamelen. In het document staat dat True The Vote een volledige petabyte aan bewakingsbeelden van afgifteboxen heeft verkregen - twee miljoen minuten video - die naar eigen zeggen zijn opgesplitst in 73.000 afzonderlijke videobestanden. De groep zal naar verwachting in de komende weken beginnen met het vrijgeven van een aantal van deze video's, waarop naar verluidt dezelfde mensen te zien zijn die meerdere keren naar dezelfde dropboxen gaan.

"We zijn bezig met het opbouwen van videoverhalen en hebben video's samengesteld van personen die stembussen volproppen met stapels stembiljetten, personen die stembiljetten in meerdere dropboxen deponeren, ongeoorloofde coördinatie tussen overheidsmedewerkers die stembiljetten uitwisselen en verschillende andere videotranches die ongebruikelijke patronen vastleggen, zoals het dragen van handschoenen om stembiljetten te deponeren, het nemen van foto's van stembiljetdepots, etc.", aldus het document van True The Vote.

Hoeveel van de 2,1 miljoen stembiljetten van Maricopa waren afkomstig van deze 202 stembiljettenrooiers uit Arizona❓


Dorothé
 
1630831820364.png
“AN ORAL AGENT EFFECTIVE IN ALL PHASES OF COVID-19 HAS BEEN IDENTIFIED.”

Why wont they let you use Ivermectin?

1. Large, statistically significant, reduction in mortality.
2. Large, statistically significant, time to clinical recovery.
3. Large, statistically significant, time to viral clearance.
4. Reduced risk of contracting covid 19 with regular use of ivermectin.
5. Wide use leads to rapid population-wide decreases in morbidity and mortality.

Dorothé
 
Deze maar even hier.
Lourens deed eerder in gesprek met FVD-voorman Thierry Baudet een boekje open over de NPO. Toen ze te gast was bij Op1 zei ze dat ze het goed vond dat Trump geen oorlog had gevoerd in de tijd dat hij er zat. “Dat werd me niet in dank afgenomen.” Presentator Jort Kelder zei wel na afloop: ik ben het helemaal met je eens, maar ik kan dat niet zeggen want dan word ik op mijn vingers getikt.
“Toen dacht ik: je hebt gewoon echt je ziel verkocht aan de duivel,” zei ze.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan