The Great Awakening

Even reageren op sommige opmerkingen gemaakt door Julian:

Voedingsfabrikanten hoeven helemaal niet in het complot te zitten. Bedenk dat er o.a. in de Universiteit Wageningen 'smaakversterkers', 'natuurlijke aroma's', 'broodverteraar', 'zoetstoffen' en andere vage ingredienten worden uitgevonden. Grote voedselfabrikanten als bijv. Unilever kopen deze in en maken hier gebruik van. We hebben het hier niet over de fabrikant van jampotjes die gewoon fruit met suiker verwerkt, zoals in het voorbeeld van Julian. Er is al een schandaal geweest rondom deze 'smaakversterker' in voeding en dranken op basis van GEABORTEERD FOETUSWEEFSEL (s-eiwitten, anyone?):


En waarom nu pas mRNA gebruiken en niet eerder? Gewoon gif inspuiten is toch net zo effectief? Nee, dat is de oude strategie. De mRNA-strategie (Mark of the Beast) is door Trump geforceerd, ik denk dat ze hem eerder dan gepland hebben ingezet. Het gaat nu echt om depopulatie en totale controle, het eindspel. Dit is niet op een niet-spirituele manier te verklaren, dan blijf je denkschakels missen.

Mike
 
Er is al een schandaal geweest rondom deze 'smaakversterker' in voeding en dranken op basis van GEABORTEERD FOETUSWEEFSEL (s-eiwitten, anyone?):
Zou kunnen...
Al denk ik dat het wellicht (ook) een cult-dingetje is. Natuurlijk een ultiem offer aan 'het beest' om nietsvermoedende mensen medeplichtig te maken aan kannibalisme. Wie weet wat voor duistere magie hieraan verbonden is.
 
Even reageren op sommige opmerkingen gemaakt door Julian:

Voedingsfabrikanten hoeven helemaal niet in het complot te zitten. Bedenk dat er o.a. in de Universiteit Wageningen 'smaakversterkers', 'natuurlijke aroma's', 'broodverteraar', 'zoetstoffen' en andere vage ingredienten worden uitgevonden. Grote voedselfabrikanten als bijv. Unilever kopen deze in en maken hier gebruik van. We hebben het hier niet over de fabrikant van jampotjes die gewoon fruit met suiker verwerkt, zoals in het voorbeeld van Julian. Er is al een schandaal geweest rondom deze 'smaakversterker' in voeding en dranken op basis van GEABORTEERD FOETUSWEEFSEL (s-eiwitten, anyone?):


En waarom nu pas mRNA gebruiken en niet eerder? Gewoon gif inspuiten is toch net zo effectief? Nee, dat is de oude strategie. De mRNA-strategie (Mark of the Beast) is door Trump geforceerd, ik denk dat ze hem eerder dan gepland hebben ingezet. Het gaat nu echt om depopulatie en totale controle, het eindspel. Dit is niet op een niet-spirituele manier te verklaren, dan blijf je denkschakels missen.

Mike
Trump heeft inderdaad geforceerd, het eigenlijke plan was quackcin zo rond 2030 a 2035 met eerst jaren nieuwe sarscov reeksen
De de populatie is versneld en veel ook.
 
Zou kunnen...
Al denk ik dat het wellicht (ook) een cult-dingetje is. Natuurlijk een ultiem offer aan 'het beest' om nietsvermoedende mensen medeplichtig te maken aan kannibalisme. Wie weet wat voor duistere magie hieraan verbonden is.
Plotkin heeft dat toegegeven dat er abortusweefsel in vaccins zit, daar zijn iets van 80 babys voor geofferd als ik goed onthouden heb.
 
Plotkin heeft dat toegegeven dat er abortusweefsel in vaccins zit, daar zijn iets van 80 babys voor geofferd als ik goed onthouden heb.
volgens mij o.a. in dit interview/verhoor @JulianB
 
Is dat wel zo of weten wij het niet?

Denk hierbij o.a. aan de zichtbare degeneratie.
mRNA-gentherapie is gentherapie 2.0.
Via insertiemutagenese kunnen de vaccins van het Rijksvaccinatieprogramma ook al genen modificeren. Zie voor meer info het interview van Jorn Luka met Door Frankema (volgens mij ergens tussen minuut 15 en minuut 20).
 
Moral and intellectual integrity is at the heart of everything it does.
Wat is integer aan 'You'll own nothing and be happy.'?
 
 
Maxwell was not cooperating at any time. She fought tooth and nail to keep these names secret. Recall the FBI admitted during the press conference after her capture that before they sent that 30 man raid team to grab her they had known all along exactly where she was and who she was meeting with over the year between Epstein's arrest and the raid where she was captured. They KNEW. They knew where she was. They knew who she was talking to and meeting with. She does NOT want this coming out.
Brian Cates telegram
 
Quote van de dag....


Pfizer is now pushing an ivermectin clone drug that will likely cost a hundred times more than ivermectin, and it’s designed to be taken daily, alongside mandated vaccines. Not only is ivermectin being trashed by the media and the White House in order to clear the way for this ivermectin replacement drug (which will enrich Pfizer with tens of billions of dollars in new revenue), but you’ll be required to prove you’re taking it on a daily basis, or you will lose your “vaccine passport” status.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.690
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan