De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze video van 6 minuten laat je zien dat president Donald J. Trump een zeer oprecht en gelovig mens is en beslist niet is wat zijn corrupte tegenstanders (onder wie de gevestigde media) beweren. Trump houdt van zijn land en van het volk en heeft ze beloofd het land weer aan hen terug te geven zodat het volk de macht heeft en niet de corrupte Deep State die in alles en iedereen is geïnfiltreerd om de volledige macht over ALLES op deze wereld te beschikken. Zoals Q ons liet weten, we moeten eerst door de duisternis voordat we in het licht komen, dus heb vertrouwen in de toekomst, het beste moet nog komen!
Genesis 3 The temptation and fall of ManZou de 322 in het symbool van Skull & Bones staan voor de datum van oprichting?
The HISTORY Channel Nederland | HISTORY TV Nederland
Kom meer te weten over de tv-series van HISTORY. Hier kan je nog veel meer over jouw favoriete onderwerpen lezen en bekijken. HISTORY is alive.www.history.com
The number 322 belongs to the logo, It is the room number of the Inner Temple in the Crypt. Had the Federal Government at Yale 1832 as a Department 2 has been established. Therefore, the sequence of digits is clear 322.Genesis 3 The temptation and fall of Man
Genesis 3:22
22 Then the Lord God said, “Behold, the man has become like one of Us, to know good and evil. And now, lest he put out his hand and take also of the tree of life, and eat, and live forever”—
De bijbel in makkelijk Nederlands.
De BasisBijbel is bedoeld voor iedereen die de bijbel liever wat makkelijker heeft.www.basisbijbel.nl
En de Heer God zei: "De mens is nu net als Wij geworden. Want nu weet hij wat goed en wat kwaad is. Daarom mag hij nu niet meer van de boom van eeuwig leven eten. Want zo mag hij geen eeuwig leven krijgen.
Moet zelf video nog bekijken (loop beetje achter met videos), misschien gaan ze in op 322.![]()
Skull and Bones, The Masons and the new world order
Clips are from Nicholson 1968, Shaking My Head Productions, Various News casts and others. Found on a channel that does not cite anything. Whoever put this together did it fairly well.www.bitchute.com
Met mijn helaas nog te beperkte bijbelkennis zou ik zeggen ... dat als we Christus in ons hart nemen en zijn visie leven (via Christus naar de Vader) we al eeuwig leven hebben en dat niet moeten verkrijgen door b.v een pinprik=
gen-therapie te kiezen. Via die keuze kiest men voor het bevredigen van Klaus Schwab's natte droom ... (
gadver nu heb ik dat op mijn netvlies) opname mens eeuwig in AI. Door die vrijwillige keuze (de brede poort) keert men God de rug toe ("we hebben je niet nodig, we kunen het zelf wel... we kiezen voor AI"). Ik denk ook 'verraad door van appel / verboden vrucht te eten ergens zit).
Vanwege beperkte kennis kan ik geen realtie leggen, alleen dat 'satanische clubs' (o.a. Balkenende is lid van Skull & Bones) dat Lucifer van alles wat 'goed' is misvormd en 'fout' maakt. Goed voorbeeld is swastika .. al (tien)duizenden jaren positief (zonne)teken. Door hij met die snor tot negatief teken gemaakt. Satanische cult willen alles van God vernietigen/vervangen, zij denken dat ze God zijn.
Alle groene bolletjes (Covid A-status in parlement zijn inclusief alle Christelijke partijen die God dus de rug toe hebben gekeerd. Dat doen ze ook op basis van: 1 Corinthiasn;16-17. Leg ook hier de genetische gifprikken overheen...
16 Know ye not that ye are the temple of God, and that the Spirit of God dwelleth in you?
Weet je niet dat je de tempel van God bent en dat Zijn Spirit in je zit?
17 If any man defile the temple of God, him shall God destroy; for the temple of God is holy, which temple ye are.
Elke mens die de tempel van God bezoedelt, die mens zal door God verwoest worden, want de tempel van God is heilig en de tempel ben jij.
Ik word echt knettergek van dit soort alternatieve Facebook-vrouwtjes, met hun kaarten en andere vormen van New Age bijgeloof. Hoed je voor valse profeten!
Mike
Ook gehoord en mixed feelings. Wel bijna al zijn 'shows' en interviews gezien. Veel van geleerd in het wakker worden. Nu bekijk ik hem nauwelijks nog .... Er is meer te leren ... de volgende stap(pen)... steeds verderAnna Zeven had net Guideon van Meijeren in de uitzending, over 2 weken David Icke. Ik hoor daar zo tegenstrijdige berichten over. Icke vertelt hoe verrot alles is maar zou zelf onderdeel zijn van... Iemand een idee?
ja ik heb hetzelfde gevoel, ook veel bekeken van Icke in verleden en twijfel aan hem, idd geholpen aan bewustzijn.Ook gehoord en mixed feelings. Wel bijna al zijn 'shows' en interviews gezien. Veel van geleerd in het wakker worden. Nu bekijk ik hem nauwelijks nog .... Er is meer te leren ... de volgende stap(pen)... steeds verderkonijnenhol in.
Ze zegt niet welke prik, kan zijn dat ze een affabet+ geval is, sorry ik weet het ook niet meer, alleen ouderwetse biologie gehad.Ze wil maar steeds opruimen en schoonmaken. Zou ze schoonmaakster zijn...? Ze is in ieder geval tegen de
prik, had pas na tig keer door dat 'wespesteek/wespensteek' (sorry niet elk jaar een nieuw groen boekkie, eeh al 20 jaar niet)
is