The Great Awakening

Ik neem aan dat je een artikel wil delen? Nu verwijs je naar de homepage van Natural News.

Natural News heeft altijd de bovenste artikelen als nieuwste .
(links geplaatst) maar er staat dan zoveel meer nog dat het allemaal interessant is. Kunnen we kiezen, we hebben toch niets te doen.
Ik heb zat te doen, dus voortaan wat specifiekere links plaatsen.

Mike
 
Ik word echt knettergek van dit soort alternatieve Facebook-vrouwtjes, met hun kaarten en andere vormen van New Age bijgeloof. Hoed je voor valse profeten!

Mike
Ik kwam ze net pas tegen en ze sprak over Gene Decode en vermoed dat de wateroverlast niet iets natuurlijks is en dat was ook al door mijn hoofd gegaan. Maar kan best niet kloppen . Denk wel dat ze goede bedoeling heeft
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb door omstandigheden sinds half juni geen inspirationele boodschap meer gepost op de zondag. Vanaf vandaag pak ik dit weer op. Ik vind het YT-kanaal Grace for Purpose erg goed, het propageert een soortgelijk stevig en gedecentraliseerd christendom dat we ook kennen van bijv. Bards FM. Onderstaande video is weliswaar wat lang, maar zeer inspirerend en de moeite waard. Echt iets voor een zondagochtend of -middag!



Mike
 
We zitten middenin een spirituele oorlog. Mooie boodschap van het telegramkanaal van IET 17:

While WTM continues to run the breaking news and information relevant to the movement, as you can tell my personal channel has switched gears.

Why? Bc nothing can stop what’s coming.

But also because believing nothing can stop what’s coming isn’t what’s important.

Knowing everything that’s happening isn’t what’s important.

Understanding every event and knowing when it will all come to fruition isn’t what’s important.

The most important thing, THE MOST, is the eternal destination of your soul.
If you haven’t figured it out yet, this is without a doubt a HOLY WAR.
Satan is real
Demons are real
The elite of the world, the most rich and powerful, don’t spend their time worshipping and plotting the plans of Satan for nothing.

This also means God is real.
And Jesus is real too.
Pick up the Bible and read it.
The most important information is in there.

The salvation of your soul is THE MOST important thing in life and you won’t have forever to figure that out.

So I’m going to dedicate my time and efforts to make sure (you) know and understand that it is absolutely CRITICAL to decide which side you’re on......not tomorrow , but today. Now.

In order To do this, all you must do is:
>INTENTIONALLY CHOOSE
>BELIEVE
>confess all the unholiness you participated in, knowingly or unknowingly
>be genuinely remorseful
>ask God and Jesus, out loud, to forgive you
>seek to live through the Light and Christ-like
>don’t worry about making mistakes, you will make them, just don’t seek to continue to intentionally make them
>ignore the naysayers here to stop you
>have FAITH that God/Jesus have your back
>give HOPE to others by sharing this message
>LOVE everyone around you as they were your own, enemies included, for LOVE is the perfect gift and the greatest undefeated weapon in this world
>and do all of these things without FEAR.

For those that aren’t there yet and/or are atheists like I was,

This is real.
Don’t be afraid.
You were just asleep before but it’s time to wake up now- the voice of Jesus is calling us.

Arie
 
En nog een mooi oppeppertje:
Deze video van 6 minuten laat je zien dat president Donald J. Trump een zeer oprecht en gelovig mens is en beslist niet is wat zijn corrupte tegenstanders (onder wie de gevestigde media) beweren. Trump houdt van zijn land en van het volk en heeft ze beloofd het land weer aan hen terug te geven zodat het volk de macht heeft en niet de corrupte Deep State die in alles en iedereen is geïnfiltreerd om de volledige macht over ALLES op deze wereld te beschikken. Zoals Q ons liet weten, we moeten eerst door de duisternis voordat we in het licht komen, dus heb vertrouwen in de toekomst, het beste moet nog komen!
 
Zou de 322 in het symbool van Skull & Bones staan voor de datum van oprichting?
Genesis 3 The temptation and fall of Man

Genesis 3:22

22 Then the Lord God said, “Behold, the man has become like one of Us, to know good and evil. And now, lest he put out his hand and take also of the tree of life, and eat, and live forever”—


En de Heer God zei: "De mens is nu net als Wij geworden. Want nu weet hij wat goed en wat kwaad is. Daarom mag hij nu niet meer van de boom van eeuwig leven eten. Want zo mag hij geen eeuwig leven krijgen.

Moet zelf video nog bekijken (loop beetje achter met videos), misschien gaan ze in op 322.

Met mijn helaas nog te beperkte bijbelkennis zou ik zeggen ... dat als we Christus in ons hart nemen en zijn visie leven (via Christus naar de Vader) we al eeuwig leven hebben en dat niet moeten verkrijgen door b.v een pinprik 📌= 💉 gen-therapie te kiezen. Via die keuze kiest men voor het bevredigen van Klaus Schwab's natte droom ... (🤮gadver nu heb ik dat op mijn netvlies) opname mens eeuwig in AI. Door die vrijwillige keuze (de brede poort) keert men God de rug toe ("we hebben je niet nodig, we kunen het zelf wel... we kiezen voor AI"). Ik denk ook 'verraad door van appel / verboden vrucht te eten ergens zit).

Vanwege beperkte kennis kan ik geen realtie leggen, alleen dat 'satanische clubs' (o.a. Balkenende is lid van Skull & Bones) dat Lucifer van alles wat 'goed' is misvormd en 'fout' maakt. Goed voorbeeld is swastika .. al (tien)duizenden jaren positief (zonne)teken. Door hij met die snor tot negatief teken gemaakt. Satanische cult willen alles van God vernietigen/vervangen, zij denken dat ze God zijn.

Alle groene bolletjes (Covid A-status in parlement zijn inclusief alle Christelijke partijen die God dus de rug toe hebben gekeerd. Dat doen ze ook op basis van: 1 Corinthiasn;16-17. Leg ook hier de genetische gifprikken overheen...

16 Know ye not that ye are the temple of God, and that the Spirit of God dwelleth in you?
Weet je niet dat je de tempel van God bent en dat Zijn Spirit in je zit?

17 If any man defile the temple of God, him shall God destroy; for the temple of God is holy, which temple ye are.
Elke mens die de tempel van God bezoedelt, die mens zal door God verwoest worden, want de tempel van God is heilig en de tempel ben jij.
 
Genesis 3 The temptation and fall of Man

Genesis 3:22

22 Then the Lord God said, “Behold, the man has become like one of Us, to know good and evil. And now, lest he put out his hand and take also of the tree of life, and eat, and live forever”—


En de Heer God zei: "De mens is nu net als Wij geworden. Want nu weet hij wat goed en wat kwaad is. Daarom mag hij nu niet meer van de boom van eeuwig leven eten. Want zo mag hij geen eeuwig leven krijgen.

Moet zelf video nog bekijken (loop beetje achter met videos), misschien gaan ze in op 322.

Met mijn helaas nog te beperkte bijbelkennis zou ik zeggen ... dat als we Christus in ons hart nemen en zijn visie leven (via Christus naar de Vader) we al eeuwig leven hebben en dat niet moeten verkrijgen door b.v een pinprik 📌= 💉 gen-therapie te kiezen. Via die keuze kiest men voor het bevredigen van Klaus Schwab's natte droom ... (🤮gadver nu heb ik dat op mijn netvlies) opname mens eeuwig in AI. Door die vrijwillige keuze (de brede poort) keert men God de rug toe ("we hebben je niet nodig, we kunen het zelf wel... we kiezen voor AI"). Ik denk ook 'verraad door van appel / verboden vrucht te eten ergens zit).

Vanwege beperkte kennis kan ik geen realtie leggen, alleen dat 'satanische clubs' (o.a. Balkenende is lid van Skull & Bones) dat Lucifer van alles wat 'goed' is misvormd en 'fout' maakt. Goed voorbeeld is swastika .. al (tien)duizenden jaren positief (zonne)teken. Door hij met die snor tot negatief teken gemaakt. Satanische cult willen alles van God vernietigen/vervangen, zij denken dat ze God zijn.

Alle groene bolletjes (Covid A-status in parlement zijn inclusief alle Christelijke partijen die God dus de rug toe hebben gekeerd. Dat doen ze ook op basis van: 1 Corinthiasn;16-17. Leg ook hier de genetische gifprikken overheen...

16 Know ye not that ye are the temple of God, and that the Spirit of God dwelleth in you?
Weet je niet dat je de tempel van God bent en dat Zijn Spirit in je zit?

17 If any man defile the temple of God, him shall God destroy; for the temple of God is holy, which temple ye are.
Elke mens die de tempel van God bezoedelt, die mens zal door God verwoest worden, want de tempel van God is heilig en de tempel ben jij.
The number 322 belongs to the logo, It is the room number of the Inner Temple in the Crypt. Had the Federal Government at Yale 1832 as a Department 2 has been established. Therefore, the sequence of digits is clear 322.
 
Anna Zeven had net Guideon van Meijeren in de uitzending, over 2 weken David Icke. Ik hoor daar zo tegenstrijdige berichten over. Icke vertelt hoe verrot alles is maar zou zelf onderdeel zijn van... Iemand een idee?
 
Ik word echt knettergek van dit soort alternatieve Facebook-vrouwtjes, met hun kaarten en andere vormen van New Age bijgeloof. Hoed je voor valse profeten!

Mike
🧼🧹🪣Ze wil maar steeds opruimen en schoonmaken. Zou ze schoonmaakster zijn...? Ze is in ieder geval tegen de 💉 prik, had pas na tig keer door dat 'wespesteek/wespensteek' (sorry niet elk jaar een nieuw groen boekkie, eeh al 20 jaar niet) 💉 is
 
Laatst bewerkt:
Anna Zeven had net Guideon van Meijeren in de uitzending, over 2 weken David Icke. Ik hoor daar zo tegenstrijdige berichten over. Icke vertelt hoe verrot alles is maar zou zelf onderdeel zijn van... Iemand een idee?
Ook gehoord en mixed feelings. Wel bijna al zijn 'shows' en interviews gezien. Veel van geleerd in het wakker worden. Nu bekijk ik hem nauwelijks nog .... Er is meer te leren ... de volgende stap(pen)... steeds verder 🐰konijnenhol in.
 
Ook gehoord en mixed feelings. Wel bijna al zijn 'shows' en interviews gezien. Veel van geleerd in het wakker worden. Nu bekijk ik hem nauwelijks nog .... Er is meer te leren ... de volgende stap(pen)... steeds verder 🐰konijnenhol in.
ja ik heb hetzelfde gevoel, ook veel bekeken van Icke in verleden en twijfel aan hem, idd geholpen aan bewustzijn.
 
🧼🧹🪣Ze wil maar steeds opruimen en schoonmaken. Zou ze schoonmaakster zijn...? Ze is in ieder geval tegen de 💉 prik, had pas na tig keer door dat 'wespesteek/wespensteek' (sorry niet elk jaar een nieuw groen boekkie, eeh al 20 jaar niet) 💉 is
Ze zegt niet welke prik, kan zijn dat ze een affabet+ geval is, sorry ik weet het ook niet meer, alleen ouderwetse biologie gehad.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan