The Great Awakening

Ik heb de afgelopen dagen in dit draadje meer inspiratie van Jordan Peterson gepost. Bekijk die andere ook, de moeite waard!

Mike
 
Dave heeft een heel goed punt in zijn nieuwe X22 Report:

Nu, anderhalf jaar nadat de fake C19-crisis begon, zijn de emoties grotendeels weg. Juist nu de massa zo murw is gebeukt en zo gelaten is, juist nu staan ze veel meer open voor de feiten. Q schrijft: Emotions cloud judgment, emoties verhinderen dat je helder kunt denken.

En daarmee heb je ook je antwoord, Henk, over waarom FvD nu ineens zo effectief oppositie voert en met informatie komt die ze voorheen verzuimden te noemen. Nu pas zijn de mensen er klaar voor, omdat de emoties voor een groot deel zijn weggeebt. Zero Day coming!

Mike
 
4-6% lost forever. Ik heb er over nagedacht en ben op de volgende 3 interpretaties uitgekomen, die volgens mij allemaal gelden:

1. De meest voor de hand liggende uitleg is dat 4-6% van de wereldbevolking het nooit zal begrijpen, ook niet als alles straks onthuld zal zijn.

2. Naarmate de spike-eiwitten zich steeds dieper in de cellen en het lichaamsweefsel van gevaccineerden nestelen zullen deze verworden tot patenteerbare chimera's en daarmee te ver verwijderd van de goddelijke blauwdruk en dus niet meer te redden. Days of Noah.

3. Dit zijn veelal goede, maar hopeloos naieve mensen. Na hun vroegtijdig overlijden a.g.v. de 'vaccins' zullen ze te goed zijn om naar de Hel te kunnen, maar omdat ze zich op basis van vrije wil hebben verbonden kunnen ze ook niet naar de Hemel. Lost forever, in een spiritueel niemandsland, hetzelfde nihilisme waarin ze tijdens hun leven reeds verkeerden. God is liefde, maar Hij doet wel aan tough love.

Volgens mij zijn alledrie van toepassing op de 300-400 miljoen mensen waar we om deze redenen beter nu al afscheid van kunnen nemen.

Mike
 
Mike,

Denk jij dat uiteindelijk maar 4 tot 6% zich laat vaccineren? In mijn directe omgeving hoor ik nauwelijks critische geluiden. Ik heb soms eerder het idee, ook met het ook op de druk die vanuit overheid en media zal toenemen (mensen zullen worden verleid/gedwongen), dat er uiteindelijk maar een paar procent van de mensen zal zijn die voet bij stuk houd en de spuit gewoon pertinent niet neemt. Of is dat vooral de situatie in NL, en zijn mensen in andere landen niet zo volgzaam?

Arie
 
Laatst bewerkt:
Mike,

Denk jij dat uiteindelijk maar 4 tot 6% zich laat vaccineren? In mijn directe omgeving hoor ik nauwelijks critische geluiden, ik heb soms eerder het idee, ook met het ook op de druk die vanuit overheid en media zal toenemen (mensen zullen worden verleid/gedwongen), dat er uiteindelijk maar een paar procent van de mensen zal zijn die voet bij stuk houd en de spuit gewoon pertinent niet neemt. Of is dat vooral de situatie in NL, en zijn mensen in andere landen niet zo volgzaam?

Arie

Dit zie ik ook in mijn omgeving. Ik zou zeggen dat het grootste gedeelte zich laat vaccineren. Mijn ouders hebben namelijk beide braaf hun prik gehaald. Veel van mijn vrienden en kennissen willen hem halen als hierdoor hun vakantie plannen niet door kunnen gaan.
in mijn eigen bubble is dit % dus een stuk hoger.

Waarschijnlijk heeft de deep state ook genoeg cures achter gehouden voor de mensheid. Dus voor de vaccinatie schade is waarschijnlijk ook al genoeg op de markt zoals ivermectine.
 
Mike,

Denk jij dat uiteindelijk maar 4 tot 6% zich laat vaccineren? In mijn directe omgeving hoor ik nauwelijks critische geluiden. Ik heb soms eerder het idee, ook met het ook op de druk die vanuit overheid en media zal toenemen (mensen zullen worden verleid/gedwongen), dat er uiteindelijk maar een paar procent van de mensen zal zijn die voet bij stuk houd en de spuit gewoon pertinent niet neemt. Of is dat vooral de situatie in NL, en zijn mensen in andere landen niet zo volgzaam?

Arie
Je moet dit wereldwijd zien. In het westen zal de vaccinatiegraad aanzienlijk hoger zijn dan elders in de wereld. Ik denk dat we al dicht tegen de 4-6% zitten wereldwijd, als dat al niet het geval is. Dit zou betekenen dat we op zeer korte termijn letterlijk wereldschokkende info kunnen verwachten die mensen massaal tegen de prik zal doen keren!

Mike
 
In mijn omgeving en dan kijk ik naar collega's en bekenden etc. schat ik in dat er meer dan 65% zich laat prikken. Hoeveel % wordt er ziek of overlijden dat weet niemand maar ik zie de helft van mijn omgeving wegvallen met de voorspellingen die ik lees of er moet een kuur klaarliggen om de s-eiwtten te elimineren.
 
Mensen met een slechte gezondheid (arme landen) zouden dus meer last van bijwerkingen moeten hebben of zelfs overlijden. Bovendien is de vraag of ze daar ook met ivermectine werken. Zou kunnen dat ze daar natuurlijke middelen kennen. dennen?
 
Er zitten ook kinderen en wilsonbekwamen tussen, die gedwongen zijn het vaccin te nemen. Deze mensen krijgen nog wel een plek in de hemel denk ik en zijn dus niet verloren. Zo gaat het percentage verlorene omlaag.

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.843
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan