The Great Awakening

Vervolgens denkt de medediscussiant dat uit feit dat ik niet in virussen geloof af te leiden valt dat ik flat earther ben. Daar heb ik mijn licht niet over laten schijnen, omdat ik me wilde beperken tot het bestaan van virussen en het virusbeleid.

Spiracy!



Mike
 
Gene Decode part 4 Netherlands Underground Bases - Show April 27th. Het begint vanaf 19min. het eerste stuk is blablabla
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was ik bij mijn vader en ik had besloten niet meer met hem erover in discussie te gaan. Maar wat schetste mijn verbazing? Zijn neuroloog had op hem zitten inpraten en nu was hij nog meer tegen mijn verhaal. Ik vermoed dat hij nog wel wil wachten tot de herfst met het vaccin, maar weet het niet. Er is weer veel gekibbeld geworden gisteren en ik heb hem nu het volgende gemaild en dat moet het dan echt maar geweest zijn over dit thema:
Maar...............ik ben er dus nu echt klaar mee. Het is echt als trekken aan een dood paard. Waarom je niet wilt nadenken, is mij een vraag waar meerdere antwoorden op mogelijk zijn. Je wil gewoonweg niet zien wat er aan de hand is. Je bent een volwassen man en niet dement. Ik hou van je en wil je behoeden voor deze criminaliteit. Maar ieder mens heeft een vrije wil en ik kan je niet behoeden als je niet wil. Je neemt zelf je verantwoordelijkheid in deze. Ik ook. Ik heb gedaan wat ik kon, maar ik kan je niet dwingen en het is ondoenlijk om de verantwoording van jou op mezelf te nemen. Dat is niet gezond. Als je niet wil inzien na alles wat ik op een presenteerbordje aangedragen heb (je hoefde dus zelf niet eens te gaan zoeken), dan houdt het op, lijkt me. Je gaat voor een andere versie van het verhaal. Het erge is dat wij ook langer erin blijven zitten omdat de meeste mensen maar blijven meedoen in het verhaal. Er zal een kentering plaatsvinden als mensen gaan zien dat er doden gaan vallen door het vaccin. Mensen zullen dan gaan lijden onder het verlies van geliefden, en dit verlies hadden ze niet bij het zgn. coronavirus. Hier zijn bijna geen doden echt alleen aan deze griep gevallen. Mensen hebben het nog te goed en denken wel door de mazen van het verhaal door te komen. Maar dit zal dus anders gaan lopen dan ze vermoeden. Als je eenmaal het vaccin genomen hebt, is het zo. Het gaat niet meer uit je lichaam. Ook al spreek ja van een half jaar. Nee, er moet steeds vernieuwd worden vanwege de zgn. mutaties die niet bestaan. Het ingespoten vaccin doet echter verder zijn werk met verandering van het genetisch materiaal. Als je hier niet in meegaat, verwerp je de werkelijkheid. Het is een mRNA vaccin, messenger RNA, wat dus een boodschapper is voor het DNA en die steeds boodschappen geeft aan het DNA op andere wijze dan wij het zelf aanmaken. Het DNA wordt daarmee gemanipuleerd. Maar goed, als je het wil, doe het dan maar. Of het verhaal van de ziel waar is, kan ik niet beoordelen. Het kan, want we worden in onze blauwdruk, ons DNA, veranderd. Ik trek het verhaal even door en kan dit niet hardmaken en weet het dus ook niet. Het is speculatie in tegenstelling tot de andere zaken die ik beweer die echt zijn. Stel je ziel verandert, je blauwdruk en je Godsvonk, je levensvonk is veranderd. Je bent niet meer een creatie door God gemaakt, want dat zijn we. We kunnen het zelf niet, dat is satanisch als we dat menen. Het ontstaan van het leven is zo wonderlijk, dat we nooit kunnen weten hoe dit zit en het een intelligentie is die dit gecreëerd heeft, en we noemen het maar gemakshalve God. Wat gebeurt er als we geen creatuur, door God gemaakt, meer zijn? Kan die energie dan nog wel opgenomen worden door de oneindige energie. Is deze energie nog compatibel met de energie die God heet, het compleet aan energie? Kunnen mamma en jij nog samenkomen? Nooit heeft deze DNA-verandering plaatsgevonden in het verleden. Ik weet dat er MEDbeds zijn die vaccinatie-schade kunnen ongedaan maken door middel van frequentie. Alleen als iemand van te voren sterft, dan is het onherroepelijk. Dus nogmaals, dit is een spiritueel verhaal. Ik weet het niet, en denk hier alleen maar over na. Dit is een geheel andere insteek dan wat ik tot nu toe medegedeeld heb. Al het andere wat ik medegedeeld heb, sta ik nog steeds achter en daarom ben ik bang voor dit alles, omdat ik zie dat de logic niet klopt van het verhaal. Er wordt ons iets op de arm gespeld (voorgelogen) en de bedoelingen zijn niet goed. Denk erover na en neem op basis daarvan je eigen beslissing en verantwoording. Ik hoop je nog lang te hebben omdat je de belangrijkste persoon in mijn leven bent. Maar ik kan je niet voor je beslissingen hoeden. ik kon mamma ook niet hoeden voor haar beslissingen, hoopte uiteindelijk samen met haar, tegen beter weten in, het beste. Zo sta ik er dan nu ook in. Ik hou van je en ik weet dat alle complotdenkers er ook zo in staan en hun geliefden willen redden van dit criminele scenario en zichzelf natuurlijk ook. Hier vind iets plaats wat nog nooit op deze schaal heeft plaatsgevonden, het is het eindscenario en het wordt slim en met grote snelheid gespeeld. Als ze winnen, is er geen weg meer terug. Wij, de wappies, moeten dan wel een alternatieve weg gaan bewandelen. Willen jullie niet ontwaken en hiermee de uitrol van dit beleid stoppen, moeten wij onze eigen weg gaan kiezen. Er blijft geen andere mogelijkheid over. Uiteindelijk gaan wij het wel redden. Er zal echter veel ellende gaan plaatsvinden, zolang dit allemaal wordt geloofd door jullie. Het gaat zolang door. zo lang als wij hier in meegaan. Niet zij (het systeem) bepalen, maar wij dit hieraan meewerken en hierin meegaan. Goed, alles is nu gezegd. Er zal nooit een wig tussen ons komen. En laat hopelijk jouw kant van het verhaal waar zijn, dat alles in orde is, anders vrees ik het ergste.

Dorothé
 
Gisteren was ik bij mijn vader en ik had besloten niet meer met hem erover in discussie te gaan. Maar wat schetste mijn verbazing? Zijn neuroloog had op hem zitten inpraten en nu was hij nog meer tegen mijn verhaal. Ik vermoed dat hij nog wel wil wachten tot de herfst met het vaccin, maar weet het niet. Er is weer veel gekibbeld geworden gisteren en ik heb hem nu het volgende gemaild en dat moet het dan echt maar geweest zijn over dit thema:


Dorothé
Weet je nog wat ik schreef toen je zo blij was dat je je vader had weten over te halen om het niet te doen, Dorothe? Ik wist dat hij met een natte vinger om te halen was! Ik wens je oprecht veel sterkte toe met deze situatie.

Mike
 
Weet je nog wat ik schreef toen je zo blij was dat je je vader had weten over te halen om het niet te doen, Dorothe? Ik wist dat hij met een natte vinger om te halen was! Ik wens je oprecht veel sterkte toe met deze situatie.

Mike
Natuurlijk weet ik dat nog. Ja, ik heb er bijna een fulltime baan aan gehad om hem te overtuigen om te wachten. En nu geeft hij dat aan bij de neuroloog en die praat op hem in en brengt hem ertoe om anders te denken. Er zijn volgens de neuroloog geen gevaren voor mijn vader die al eens een tia heeft gehad. Mijn vader had dan toch angst vanwege de bloedproppen. Geen probleem zei de neuroloog. Ik vind die man echt misdadig en kan niet bij hem gaan aankloppen als mijn vader iets gebeurt. Vreselijk.

Dorothé
 
Gisteren was ik bij mijn vader en ik had besloten niet meer met hem erover in discussie te gaan. Maar wat schetste mijn verbazing? Zijn neuroloog had op hem zitten inpraten en nu was hij nog meer tegen mijn verhaal. Ik vermoed dat hij nog wel wil wachten tot de herfst met het vaccin, maar weet het niet. Er is weer veel gekibbeld geworden gisteren en ik heb hem nu het volgende gemaild en dat moet het dan echt maar geweest zijn over dit thema:


Dorothé
Ik reageer niet vaak maar je verhaal raakt me omdat ik met mijn vader ongeveer hetzelfde doormaak. Ook ik heb geprobeerd hem te laten inzien dat hij het vaccin niet zou moeten nemen. Hij denkt echter dat het allemaal wel mee zal vallen en heeft inmiddels de eerste spuit gehad. Hij heeft reuma en hartfalen dus zijn conditie is al niet al te best. Ik kan er alleen nog maar het beste van hopen. Net wat jij benoemt met die medbeds daar hoop ik dus ook op, en misschien naïef maar ik blijf toch hopen dat er nog een soort van ‘redding’ mogelijk is voor mensen zoals onze vaders.... Mijn schoonouders , 80 en 85 hebben allebei al twee prikken in hun lijf zitten, zoveel mensen om me heen, zelfs mijn beste vriendin die toch op veel gebieden helemaal wakker is heeft vandaag haar eerste prik gehaald. En dan vraag ik me af of ik nog wel door moet gaan met mijn kennis delen, ik snap echt niet dat mensen bv zien hoe corrupt onze regering is op allerlei gebieden maar als het om Corona gaat geloven ze dat ze het beste met ons voorhebben. Daar zakt mijn broek dus echt van af, ik snap werkelijk niet hoe mensen dat voor zichzelf nog recht kunnen praten.

Maar goed, dank je wel voor het delen van je verhaal en weet dat je niet alleen staat!

Wendy
 
Ik reageer niet vaak maar je verhaal raakt me omdat ik met mijn vader ongeveer hetzelfde doormaak. Ook ik heb geprobeerd hem te laten inzien dat hij het vaccin niet zou moeten nemen. Hij denkt echter dat het allemaal wel mee zal vallen en heeft inmiddels de eerste spuit gehad. Hij heeft reuma en hartfalen dus zijn conditie is al niet al te best. Ik kan er alleen nog maar het beste van hopen. Net wat jij benoemt met die medbeds daar hoop ik dus ook op, en misschien naïef maar ik blijf toch hopen dat er nog een soort van ‘redding’ mogelijk is voor mensen zoals onze vaders.... Mijn schoonouders , 80 en 85 hebben allebei al twee prikken in hun lijf zitten, zoveel mensen om me heen, zelfs mijn beste vriendin die toch op veel gebieden helemaal wakker is heeft vandaag haar eerste prik gehaald. En dan vraag ik me af of ik nog wel door moet gaan met mijn kennis delen, ik snap echt niet dat mensen bv zien hoe corrupt onze regering is op allerlei gebieden maar als het om Corona gaat geloven ze dat ze het beste met ons voorhebben. Daar zakt mijn broek dus echt van af, ik snap werkelijk niet hoe mensen dat voor zichzelf nog recht kunnen praten.

Maar goed, dank je wel voor het delen van je verhaal en weet dat je niet alleen staat!

Wendy
Dank je Wendy. Ja, erg hé dat mensen waar je van houdt, niet te overtuigen en te weerhouden zijn van deze misdaad. Ik heb nog enkele reacties gehad en ik zie inderdaad dat meerdere met hetzelfde probleem zitten. Het neemt mijn angst niet weg, maar ik zie in dat ik realistischer hiernaar moet gaan kijken.
Voor jou natuurlijk ook veel sterkte en kracht.

Liefs,
Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan