The Great Awakening

Zijn Peter en Pieter Borger nu een en dezelfde persoon of twee verschillende?
Volgens zijn Twitteraccount is het Pieter Borger. Ik denk dat Tom Zwitser gewoon een foutje heeft gemaakt......
 
Hoelang laat de mensheid zich nog als geldkoe voor de deepstate misbruiken en als koeien naar de slachtbank leiden?
Wat zit er eigenlijk in de vaccins die koeien, varkens en kippen krijgen en wat belandt zodoende in ons voedsel?
 
Volgens Borger is 'virus' een verkeerd geïnterpreteerde term en zijn exosomen een mogelijke oorsprong van virussen. Peter geeft rond de uitgelichte quote geen definitie van virussen.

Het filmpje is reuzeinteressant.
 
Ik moet het nog bekijken, maar klinkt goed alvast!
Had ik gisteren in het corona-topic geplaatst:

±29 min. Over isoleren van virussen
±50 min. Over exosomen en epigenetica
±58 min Verschil virussen en bacteriën
±1:02 Darwin versus creatonisme
±1:07 Covid maatregelen
±1:12 Vaccins
±1:19 PCR test
±1:29 Griep versus covid
 
Opvallend:

VN heeft in 2005 hervormingsdoelen vastgesteld bijvoorbeeld: 'overeenstemming dat de internationale gemeenschap het recht heeft om zich actief te bemoeien met landen waarin de nationale overheid het laat afweten om de verantwoordelijkheid te dragen voor de bescherming van het eigen volk tegen diverse misdaden.'.

Indoctrinatie, misinformatie en manipulatie zijn dus blijkbaar geen misdaden volgens de VN of wij zijn geen eigen volk van de overheid in de ogen van VN.

Indoctrinatie, misinformatie en manipulatie zijn volgens de wet strafbaar, volgens mij als misdrijf, anders als overtreding. Daarnaast hoort het volk niet van de overheid te zijn, maar andersom en is iedereen ondergeschikt aan iets bovennatuurlijks.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.576
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan