The Great Awakening

Ach ja, dat is weer eens wat anders dan een waterkanon....
 
Uit DTN54:

Diverse actiegroepen weken daarom al uit naar alternatieve platformen met nauwelijks restricties, zoals Telegram, Parler, Gab en Bitchute. Maar ook deze alternatieve platformen komen internationaal steeds meer onder vuur te liggen van de autoriteiten en grote techbedrijven, vanwege hun gebrek aan moderatie op de inhoud van de berichten. (Pagina 27)

Gebrek aan moderatie, leuk eufemisme voor vrijheid van meningsuiting. Grote techmaatschappijen krijgen dus een vrijbrief voor censuur. Dat is communisme.
 
Zou het waar zijn? Zou wel mooi wezen.....
 
Als het waar is wordt het dan misschien = althans voorlopig - geheim gehouden?
Want niet alleen Hilary zou aangeklaagd worden, er zouden meerdere mensen - Deep State - in Gitmo opgesloten moeten worden werd destijds gezegd tijdens de periode van Trump/Q.
 
FAKE NEWS! Ook de immer onbetrouwbare Herstel de Republiek (v/h Bataafsche Courant) komt met hetzelfde bericht:


De zoveelste nonsens van Q limbo patriots. Trap er niet in, mensen!

Mike
 
Heel interessant dit:


Ik wil hier het volgende citaat uitlichten:

This well known verse is perhaps the most famous of the Beatitudes. Unlike the previous two, however, this one has no parallel in Luke's Sermon on the Plain. Luke's Sermon contains four Beatitudes and four Woes. There is considerable debate over whether this Beatitude was in Q, and Luke left it out, or if it is an original addition by the author of Matthew.

Let wel, het gaat hier niet om 'onze' Q, maar om deze:


Maar hoe 'toevallig' is het dat 'onze' Q 5:5 regelmatig laat terugkomen? En wat zegt Matthew 5:5 dan precies:

Blessed are the meek:
for they shall inherit the earth.

Of in het Nederlands:

Zalig zijn de zachtmoedigen; want zij zullen het aardrijk beërven.

Wat wordt precies bedoeld met die 'zachtmoedigen' die straks de Nieuwe Wereld vorm zullen geven? Wat wordt precies bedoeld met 'zachtmoedig'? Ik stuitte op deze video, die ik klaargezet heb op de relevante tijdcode:



Hier beschrijft de maker van de video een 'meek man' als een afwachtende man, iemand die zich op de vlakte houdt maar tegelijkertijd klaar staat om aan te vallen of in te grijpen wanneer nodig. In het Wiki-artikel hierboven wordt 'meek' omschreven als: zichzelf volledig onderwerpend aan God.

Ikzelf heb hier op dit forum meermaals gezegd dat er straks geen atheist meer over zal zijn. Nadat wij tot ieders grote schok zullen hebben gezien dat het pure Kwaad bestaat en niet langer meer te ontkennen valt zullen we de onvermijdelijke conclusie moeten trekken dat er ook een tegenkracht bestaat en deze is het goddelijke, zowel in onszelf als boven onszelf.

In de Bijbel staat voorspeld dat Satan eerst over de hele aarde zal regeren alvorens God de strijd zal aanbinden met Satan, waarbij God zal zegevieren ('God wins' - Q). Dit maken wij natuurlijk nu mee met de fake COVID 'crisis' die wereldwijd wordt uitgerold, compleet met vaccins, vaccinpaspoorten en wat ze allemaal nog meer verzinnen. De 'zachtmoedigen' (strijdbare, maar passief observerende godsdienaren) zullen dan de aarde erven. Dat zijn wij, mensen, bereid je alvast voor op jouw unieke rol in deze nieuwe realiteit die wij mede morgen vormgeven! Toeval dat Q meermaals 5:5 noemt? Onthoud: you have more than you know.

Mike
 
Ik had recentelijk een discussie over het al dan niet bestaan van virussen op YT.
Ik heb uitgelegd dat de ziektekiementheorie van Pasteur allang gedebunked is en dat microben dus niet ziekmakend zijn en dat virussen niet wetenschappelijk bewezen zijn met Koch's postulaten en een foto onder de elektronenmicroscoop in tegenstelling tot bacteriën en schimmels.

Vervolgens denkt de medediscussiant dat uit feit dat ik niet in virussen geloof af te leiden valt dat ik flat earther ben. Daar heb ik mijn licht niet over laten schijnen, omdat ik me wilde beperken tot het bestaan van virussen en het virusbeleid.

Overigens heb ik in de flat earthdiscussie geen standpunt. Ik heb me daar onvoldoende in verdiept en zie niet wat dat voor mijn leven verandert.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan