The Great Awakening

Did the fun begin directly after the Super Bowl or what ?????

Kek

2024 Is ALREADY LIT and it’s just March !!

March Madness ?
April Showers?
Pope gonna have a bad May?
Julian Assange in June?
Independence Day July?
August is HOT HOT HOT ?
September the month of preparedness ?
Red October ?
Remember Remember the 5th of November is suppose to be election day ?
MAGA Christmas Santa Hammer time ?

2025 - the year of redemption ?



Mike
 
Who started the sexual blackmail ?
Who owns the central banks ?
Who owns the media?
Who controls Congress ?
Who controlled the office of the US president?
Who controls the oil companies?
Who controls Hollywood ?
Who controls the music industry?
Who controls the TV industry ?
Who funded the slave trade and slave ships?
Who funded and created all terrorist orgs?
Who controls 3 letter agencies?
Who started the feminism movement ?
Who started gangster rap industry ?
Who started Planned Parenthood?
Who started the LGBTQ movement ?
Who funded and created the color revolutions?
Who funded all sides of every war since at least 1500’s?
Who owns the educational institutions?
Who owns the textbook industry?

And on and on and on and on.

E. S. T.





Mike
 
I hate to break it to you for those who aren't already aware, but you deserve the truth:


- Hollywood, music, media, finance, and politics in the West are all ruled by installed Zionist agents.


- The West and its Zionist agents are ruled by Israel.


- Israel is ruled by a small group of elite and very powerful Zionist financiers who have been in power, and wealthy beyond comprehension for hundreds of years.



I hate that it is this way, but it is the simple undeniable truth.


I don't hate the average Jewish person who simply wants to live a normal life and go about their day.


I only hate the elite and their hand selected henchmen who control and subjugate our nations and its people.


Every nation and human on this planet deserves to be free and deserves the truth.


If you would like to understand this better and in-depth, I would be happy to break this down comprehensively for any of you, simply leave a comment below with any question you may have.




Mike
 
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Justice for #JanetOssebaard, 28-02-24

Vervolg van mijn eerdere bericht over

#cynthakoeter
#thefallofthecabal
⬇️⬇️⬇️
[
]

Berichtje van één van de beste vriendinnen van Janet Ossebaard, die haar in persoon, zeer goed heeft gekend, dit is wat ze schreef op mijn bovenstaande post
👇👇👇

Vraagje 1: Hoezo maken de in de screenshot genoemde personen winst bij de waarheidsvinding / onderzoek dood en doodsoorzaak van Janet Ossebaard ?

Ik kan hier geen enkel bewijs van vinden en weet dat hun financieel absoluut geen baat bij hebben.

Vraagje 2 :
Wie heeft er wel baat bij zoveel mogelijk publiciteit en is er zelfs afhankelijik van ivm levensonderhoud en verdienmodel ?
RA RA RA. Antwoord mag duidelijk zijn.

Vraagje 3 :
Wie gaat er over lijken?
Alweer moet ik constanteren dat dit niet de in de screenshot genoemde personen zijn.
Antwoord: RA RA RA, ook hier wijst de waarheid in een bepaalde richting.

Wie oh wie heeft zich de hele zaak toe doen eigenen ?

Vraagje 4: Wie heeft er alles aan gezet en tegengewerkt om een echt onderzoek te gaan starten? Juist!
I rest my case!
#janetossebaard #justiceforjanetossebaard

[is met toestemming verkregen, om dit te mogen posten ]

❤️Het delen van mijn kanaal wordt ontzettend

#gewaardeerd.

Mike
 
Hebben jullie de absolute BOMBSHELLS gelezen die Scarlett Francini heeft gedropt op Telegram? Het bevestigt ALLES wat ik al vermoedde over Janet Ossebaard, Cyntha Koeter maar ook Joost Knevel!

Mike
 
Vervolg deel 1 + 2 #fallofthecabal

De merkwaardige dood van #Janetossebaard en de krokodillentranen van #Cynthakoeter -deel 3
#fallofthecabal

Dit zijn de getuigenissen, van de direct betrokkenen en de beste vrienden en ex-vriend ( laatste ex ) van Janet, die tijdens de zoektocht naar Janet een whatsapp groep hadden opgericht samen met de zus van Janet en een andere ex (1) van Janet.
Zo werden zij dagelijks op de hoogte gehouden van de gebeurtenissen ten tijde van de zoektocht in Zweden.

Tot donderdag 21 december 2023 verliep het contact tussen de familie in Zweden en de vrienden in Nederland uitstekend, waarbij de vrienden erop hamerde bij de familie, die overigens niets van de “wappiewereld” moesten hebben, om de laptop van Janet te bekijken en vooral zich inzage te verschaffen op de privé bankrekening van Janet.
Zij beloofden dit dan ook plechtig te doen.
De zus van Janet en ex-vriend moesten al die tijd de schijn ophouden bij Cynthia en aardig zijn om geen argwaan te wekken bij haar, want in feite mochten ze haar überhaupt niet en wantrouwde ze Cynthia.
De ex-vriend (1) wilde toen hij Cynthia zag, haar het liefst over de toonbank trekken, maar kon zich gelukkig inhouden.

Dus tot donderdagmiddag 21 december was er nog goed contact met de familie in Zweden en de achterblijvers in Nederland in de speciaal opgerichte Whatsapp groep, totdat er plotseling geen vragen meer werden beantwoord, alleen nog maar mededelingen, nadat één van de vrienden van Janet, vroeg of er al in de laptop van Janet was gekeken om te zien of Janet nog geld had opgenomen, waarop geen antwoord meer kwam, ook werd er op die dag met geen woord gesproken dat Janet overleden was.

Hierbij publiceer ik alle vragen, die door één van de beste vriend van Janet is gesteld ( waarbij ik de namen in het bericht weglaat, of met …. aanduid, zoals afgesproken) :


1. Cyntha was hulp halen toen Janet nervous break down had. Toen zij terugkwam was Janet met de camper verdwenen. Lindsay heeft vanuit haar raam gezien (wordt gezegd) hoe Janet met de camper tegen een vrachtauto aanreed. Ze zat daaraan vast. Met een paar keer steken, wist Janet zich los te maken, aldus kregen Bert en Corinne te horen.
Kan het zijn dat in werkelijkheid niet Janet maar Cyntha achter het stuur zat?
Vraag in dat verband: hoe ver bevindt de plaats waar Janet is gevonden, zich van de woning? Kan Cyntha in korte tijd zijn terug gelopen?
Vermoedelijk wel. Want uit het telefoongesprek van Scarlet Francini met de Zweedse politie blijkt dat Janet is gevonden in het plaatsje Hästveda in de gemeente Hässleholm Skane.
2-Volgens Cyntha op de Fall Cabal zou de eigenaar van het perceel waar de camper van Janet stond, de politie hebben gewaarschuwd. Maar de politie was niet gekomen, aldus Cyntha.
VRAAG: Hoe kan het dat de eigenaar van het perceel waarop de camper met het Franse kenteken werd aangetroffen, de camper niet heeft herkend als afkomstig uit zijn eigen dorp?
3. Cyntha was naar de buurman gelopen. Corinne en Bert zouden met de buurman gaan praten. Hebben zij dat gedaan?
Vraag: Heeft de buurman bevestigd dat Cyntha bij hem hulp, is komen halen?
Hoe kan het dat de camper bijna vijf weken onopgemerkt in het zelfde dorp kon staan? Volgens Koeter op de Fall Cabal had de eigenaar van het perceel waar de camper stond, de politie gebeld. Wist deze eigenaar dan niet dat elders in zijn dorp een Franse camper thuishoorde?
In zo’n kleine gemeenschap kan de aanwezigheid van vier buitenlanders toch moeilijk verborgen blijven?
4. Vraag: Het grote doel was de laptop. Heeft de zus en ex partner (1) die ingezien? Met name hebben zij inzage gekregen in de rekening van Janet?Cyntha had daartoe ingang maar heeft, aldus Cyntha tegenover de zus en ex partner (1), daar niet ingekeken “uit respect voor Janet”.
5. Cyntha heeft tegen de zus en ex partner (1) verteld dat zij in de tas van Janet die in de camper lag, had gekeken en had gezien dat er (zes?) buisjes met pillen in zaten. Een merkwaardige actie. Maar daarmee lag de focus wel op de pillen. Ook had Janet een pot jam meegenomen om de pillen te kunnen inslikken.
6. Volgens de zus van Janet, kunnen naar zeggen van haar psychiater vrienden de medicijnen van Janet dodelijk zijn.
Vraag: Klopt dat?
Vraag: Had Janet anti braak pillen genomen? Want vaak worden medicijnen weer uitgespuugd waardoor een zelfdoding onmogelijk wordt.
7. Cyntha heeft Claudy laten inslapen. Janet zou gezegd hebben dat, als zij niet meer terug zou komen, zij wilde dat Cyntha dat zou doen.
Vraag: Wanneer was dat exact?
8. Op woensdag 22 dec om 20.

13 uur appte ex partner (1) mij:
Hoi, Timing is nu alles. We leggen het later wel uit, maar vandaag was niet de dag om inzicht in de bankrekening te vragen, We werken toe naar vrijdag wanneer onze vraag zeer legitiem en niet achterdocht wekkend zal zijn. (Opmerking: ik heb nooit meer iets van ex partner (1) gehoord.)
Vraag: Waarom was timing alles?
Vraag: Waarom niet doorgezet op de laptop? Zus Ossebaard had in haar gesproken boodschap van dinsdag 20 dec ook gezegd dat zij de volgende dag sterk zouden inzetten op de laptop.
9. Tot donderdag 21 dec 13.10 uur had ik nog een open contact met zus Ossebaard. Op dat moment kreeg ik een gesproken boodschap waaruit bleek dat zus Ossebaard nog absoluut niet wist dat Janet dood was. Maar ik kreeg geen antwoord op mijn eerdere vraag of de laptop nu was ingekeken/overhandigd. Want die laptop zou antwoord kunnen geven op de vraag of Janet na haar verdwijning nog geld van haar rekening had opgenomen.
Na die gesproken boodschap, om 13.42 uur, vroeg ik zus Ossebaard, of Cyntha nu wist dat er aangifte was gedaan bij de politie. Geen antwoord.
Vraag: waarom heeft Corinne mij vanaf dat moment genegeerd?
10. De volgende dag, vrijdag 23 dec om 18.45 uur, heb ik zus Ossebaard nogmaals gevraagd naar de laptop. Weer geen antwoord. Dat kan misschien worden verklaard door het feit dat vrijdagavond zus Ossebaard werd gebeld door de politie dat Janet was gevonden.
11. Op donderdag 21 dec rond 22 uur heeft zus Ossebaard , ex partner (2) gebeld. Ex partner (2) appte mij daarover op 23 dec:
Het is nog even speculatie, maar toen ik haar aan de telefoon had zei ze iets in de trant van '…..en ik hebben het heel zwaar, we zitten in dark place'. Wat als ze het toen al wisten. Maar nog niks van de politie mochten zeggen, totdat het dna sample van zus Ossebaard was genomen met de uitslag.
12. Ex partner (2) appte mij op zondag 24 december dat hij van de ex man van Cynthia ( de vader van de dochters die hij met Cynthia heeft ) had gehoord dat zus Ossebaard, Cyntha heeft geïnformeerd op donderdag 21 dec, dus twee dagen voordat wij werden geïnformeerd.
13. Vraag: Kan het zijn dat zus Ossebaard donderdag 21 dec tussen 13.10 uur en ’s avonds heeft gehoord dat Janet dood was? Zo ja, wat heeft zich afgespeeld?
Is er een deal tussen Cyntha en zus Ossebaard en ex partner (1) ? Bij voorbeeld dat Cyntha de locatie waar Janet was, zou onthullen?
Waarom kreeg Cyntha het recht om als eerste bekend te maken dat Janet was overleden?
14. Op zaterdag om 17.27 uur appte zus Ossebaard op de groepsapp:
Lieve mensen, ….( ex partner 1) en ik moeten jullie met groot verdriet vertellen dat Janet niet meer leeft. Ze is gisteravond gevonden door de politie, in haar bus niet ver van haar woonplek. Ze stond verscholen achter een vakantiehuis. De politie vond ook twee lege medicatiebusjes. Alles wijst op zelfmoord, waarschijnlijk al 5 weken geleden. Janet is nu in Lund en zal onderzocht worden om een misdrijf geheel uit te sluiten. De technische recherche was er echter al van overtuigd dat er geen sprake is van een misdrijf.
Mijn moeder weet het net. We hebben afgesproken met Cybtha dat zij tot die tijd niets op telegram zou posten over dit vreselijke nieuws. Het kan zijn dat ze dat vanavond wel gaat doen.
Willen jullie dit alsjeblieft nog even voor jullie houden?
Met warme groet en mijn grote dank, zonder jullie hadden we Janet nooit gevonden.
We vliegen over een half uur naar Amsterdam.

Vraag: Hoe is dat vinden in zijn werk gegaan? De politie zal niet zomaar in het donker zijn gaan zoeken. Kreeg de politie een tip?

15. Op donderdag 28 december appte zus Ossebaard op de groepsapp:
Lieve mensen, even een bericht van mij. Het is zwaar en ik heb weinig tijd en energie voor contact met anderen, maar jullie verdienen een update. Er is nog niets bekend over het vervolg: Janet's lichaam is nog niet overgebracht naar een mortuarium waar wij toegang tot hebben omdat de autopsie nog niet gedaan is. We staan in contact met de politie in Zweden en met het ministerie van buitenlandse zaken, die weer contact hebben met het consulaat.
We zullen het autopsie rapport en verklaring van overlijden via de Zweedse politie moeten krijgen. …..( andere zus Ossebaard en ik vragen ons af of we het allemaal vanuit Nederland kunnen regelen: communicatie met politie is zeer moeilijk omdat ze nauwelijks engels spreken.
Het bericht van Janet's dood kregen we op het politiebureau met een Engelse tolk.
VRAAG
: wanneer hoorden zus Ossebaard en ex partner (1) nu dat Janet was gevonden? Wij werden geïnformeerd toen ze al in Kopenhagen waren. Was dat vrijdag 22 dec?
VRAAG Waarom hebben zij een dag gewacht met ons informeren?

16. Vraag: Was de eigenaar van de woning waar Janet werd gevonden, een bekende van Cyntha?
Kom Cyntha weten dat daar voorlopig niemand zou komen?
17. Op 23 december appt zus Ossebaard mij
"Ik hoor dat het via ene Peter T de wereld in is gekomen. Cyntha gaat de mededeling zo doen op haar kanaal. Zij weet overigens niets van de betrokkenheid van jou,….en…bij deze zoektocht. Ook…. heb ik erbuiten gelaten. Ze weet alleen van ex partner (2)
Vraag: waarom is het zo belangrijk dat Cyntha de primeur heeft?
Waarom is Corinne daarmee bezig, niet met het overlijden van Janet?
18. Op 24 december plaatst Cyntha deze gesproken boodschap over Janet op de Fall Cabal:
Daarin schildert Cyntha een heel eenzijdig beeld. Zij verzwijgt haar eigen aandeel in de geestestoestand van Janet. Janet heeft haar verhalen gedeeld met een van haar beste vriendinnen. Er waren woedeuitbarstingen van Cyntha waartegen haar eigen dochters moesten worden beschermd.
…..heeft veel berichten daarover van Janet gedeeld met zus Ossebaard
Vraag: waarom laat zus Ossebaard desondanks gebeuren dat Cyntha karaktermoord pleegt op Janet?
19. Opmerkelijk: Na de verdwijning heeft Cyntha het nieuwe logo van deFall Cabal aangekondigd. De tekst hierbij op de website luidt:
“Thank you CHAZ for creating our new Fall of the Cabal logo!
We were planning this for a while and here we are!
The logo needs no introduction as the image speaks for itself...
The light WILL win and the truth WILL prevail.“
Maar de overwinning van het licht op het donker kun je alleen maar uitbeelden met een omgevallen koning, niet met een omgevallen dame/koningin. En het is heel pikant dat de zwarte dame is geslagen door ook een dame.


Zus Ossebaard heeft nog wel meegedeeld dat er autopsie op Janet is uitgevoerd en dat alles wijst op zelfdoding. ( Note : door niemand anders dan Cynthia zelf, wordt de exacte overlijdensdatum benoemd van 16 november ‘23 ).
Daarna heeft zij laten weten dat in verband met de veiligheid de begrafenis op advies van de autoriteiten (NCTV, Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid) in besloten kring zou plaatsvinden en dat zij om veiligheidsredenen geen informatie meer kon geven.
Plaats en datum van de begrafenis werden geheim gehouden.
Het protocol voor het begraven van Bekende Nederlanders zou worden gevolgd, aldus zus Ossebaard, die dat blijkens een bijgeplaatste smiley wel komisch vond.


Bij het bovengenoemde kwam ook naar voren door de Nederlandse autoriteiten, dat Janet en Cynthia NOOIT op enige opsporingslijst hebben gestaan, terwijl Cynthia altijd heeft beweerd dat ze uit Nederland moesten vluchten.
Cynthia heeft altijd een nomadenbestaan geleid, dus ook dit verhaal is weer een verzinsel.
( Note : hieruit concludeer ik, dat ze vooral op de vlucht is uit voor haar eigen waanideeën )

Inmiddels heb ik (Scarlet) ook gesproken met ex partner 2, die 5 jaar samen was met Janet ( tot 2020) en ook getuige was van de ziekelijke en giftige relatie tussen Cynthia en Janet, waarbij hij letterlijk zei: “iedereen die bevriend was met Janet, hebben gezien, hoe Cynthia een web spande rondom Janet, om haar zo te isoleren van iedereen en zo stuk voor stuk eruit werden gebonjourd door Cynthia.
De eerste ontmoeting tussen Cynthia en Janet heeft plaatsgevonden toen Janet een lezing gaf waar Cynthia dus op af is gekomen in 2018.
Waarna ze toen de uitnodiging deed aan Janet en ex partner (2) om hun te bezoeken in Frankrijk.

Wat dus ook gebeurde.
Het volgende heeft zich toen afgespeeld tijdens het verblijf van Janet en partner.
In datzelfde jaar, een paar maanden later, paste ze precies dezelfde methode toe bij haar ex man Ivar, tijdens hun verblijf op een stiltecamping in Frankrijk
Van de ene op andere dag had Cynthia iedereen wijs gemaakt, hoe slecht ze werd behandeld en dat haar dochters gevaar liepen bij hun vader, en ze moest dringend van hem scheiden, zo werd het ter plekke verteld aan ex partner 2 en aan Janet, waar ze uiteindelijk haar biezen heeft gepakt en er vandoor is gegaan met haar dochters zonder dat ze Ivar op de hoogte had gesteld ( dit is gewoon ontvoering geweest, waar de vader helaas geen aangifte van heeft gedaan….wellicht uit angst ?? )
Geen van de bekende of vrienden van Ivar heeft ooit gezien of gemerkt dat Ivar een slecht persoon zou zijn, zoals Cynthia beweerde, integendeel zelfs.
Hij wordt omschreven als superlief en zachtaardig, ook heeft hij enorm geleden, dat zijn kinderen van de één op andere dag weg waren.

Ook werden de kinderen zwaar geïndoctrineerd door Cynthia omdat hun continu werd verteld, hoe slecht papa was.
Tot op heden heeft hij zijn kinderen niet meer in levende lijve gezien.
Dit is de man waar Cynthia 23 jaar mee samen is geweest.
Deze Ivar zou volgens Cynthia’s therapeut een passief agressieve narcist moeten zijn, dit allemaal alleen maar uit de verhalen die ze heeft opgedist bij deze man. ( deze therapeut heeft nog nooit Ivar gezien of gesproken !
Dezelfde therapeut waar later Janet zo’n ruzie mee kreeg omdat hij volgens Cynthia hun uitspeelde tegen elkaar)

Vanaf dit moment ging Cynthia met haar dochters wonen op de camping in Nederland waar Janet haar zeer goedlopende Graancirkel -Centrum had en waar ze een stacaravan kon betrekken door de goede naam van Janet hadden de eigenaren van het Graancirkel-Centrum en van het chalet dit toegestaan.
Ook dit werd weer verpest door Cynthia omdat zij de gehele nieuwe inrichting eruit had gesloopt, zonder de eigenaar daarvan op de hoogte te stellen en de meubels in de tuin had gezet en door de regen daarna niet meer bruikbaar waren.
( Note : zou Cynthia dit soms expres hebben gedaan, om Janet daar weg te krijgen ? )
Zo werd de relatie tussen goede vriend en eigenaar van het Graancirkel-Centrum en Janet verziekt.
Na dit voorval zijn ze naar een andere camping vertrokken in Nederland, voordat ze definitief naar Zuid-Europa gingen.

Ook vertelt ex partner (2) dat Janet superslim was en uit een zeer hoogopgeleide familie komt maar dat ze ook supergevoelig was en ook kinderlijk naïef kon zijn.
Dus toen Cynthia beweerde, dat ze zogenaamd satanisch ritueel kindermisbruik zou hebben meegemaakt, sloegen alle stoppen door bij Janet.
Ex partner (2) zei letterlijk dat ze elkaar voedden door de waanzin waarin ze elkaar introkken en werden de verhalen steeds bizarder.
Janet geloofde het onvoorwaardelijk, zonder enig greintje bewijs, totdat Joost Knevel ( hoe toevallig) precies in hetzelfde jaar plotseling visioenen kreeg over zijn misbruik net als Cynthia.
[ Zie hier pagina 52 van het boek van Cynthia Koeter :
https://www.bluetruth.nl/wp-content/uploads/2023/02/Een-tweede-reis-naar-binnen-Cyntha-Koeter.pdf ]
Alles wat hier beschreven wordt, daar is geen greintje bewijs van gevonden.
De ex man van Cynthia heeft in die 23 jaar er nog nooit iets over gehoord of ook maar iets raars gezien in de verhouding met de vader of moeder van Cynthia en sluit het zelf ook uit !

Ook heb ik onderzoek naar Joost gedaan en heb met een jeugdvriend van Joost K gesproken en geen van die jeugdvrienden hebben ooit iets gezien, gemerkt of gehoord hierover.
Deze vriendengroep uit Bodegraven hebben allemaal hierdoor hun vriendschap met Joost verbroken vanwege zijn pathologische leugens, zo is het mij letterlijk verteld.
Zowel voor Cynthia en Joost is het ook een goed verdienmodel geweest en nog steeds.
Verkoop van boek over satanisch ritueel misbruik, crowdfunding, donaties etc.
 
Inmiddels zijn Joost K en Cynthia goede vrienden van elkaar ( deze vriendschap ontstond in 2019) en zullen ze zich nog meer voedden met elkaars waanideeën.
Dit gezegd hebbende wil ik ook benadrukken dat geen van de door mij gesproken vrienden inclusief mijzelf, geen cent hieraan verdiend hebben, dat is nooit een motivatie geweest.

In haar reisverslag verteld Cynthia, toen nog van Asten, een heel ander verhaal dan wat er daadwerkelijk is gebeurd👉 zie hier 👇👇👇
https://www.project7-blad.nl/wp-content/uploads/2020/03/2018-08-NIEUWSBRIEF-NIEUW-7-BLAD-11.pdf
Zie ook hier
👇👇👇

https://docplayer.nl/110711719-Leven-op-reis-15-door-cynthia-van-asten.html

Het voorval in Portugal verteld door ex partner (2) :

Janet en Cynthia waren in Portugal samen met de ex partner (2) toen deze net weg was gebeurde er een heel merkwaardig voorval, zo gaat het verhaal, dat in een bar, waar Cynthia en Janet, zonder dat ze het wisten, zou er een rape drug in hun drankje zijn gestopt.
Janet is toen bewusteloos gevallen maar Cynthia niet, ondanks dat zij het drankje ook had gedronken met de rape drug maar omdat ze de effecten herkende uit haar satanisch misbruik periode van haar vader, zou ze er beter tegen hebben gevochten en daarom niet buiten westen zijn geraakt, aldus de bizarre verklaring van Cynthia.
Janet geloofde het verhaal zonder meer maar de vrienden en ook de zus van Janet geloofden er niets van, temeer omdat de zus van Janet ( psychiater) een foto onder ogen kreeg, waar ze bont en blauw op zag en waarop ze zei, dat dit de typische verwondingen waren van vrouwen die zij dagelijks in haar praktijk tegenkomt door het toedoen van partners door huiselijk geweld.
[Ikzelf heb de desbetreffende foto ook gezien en is in mijn bezit]
De vraag rijst nu, wie heeft deze drugs in het drankje gedaan en is dit misschien ook op 16 november 2023 gebeurd….hoeveel toeval bestaat er ??
Uiteindelijk werd de relatie tussen Janet en ex partner (2) ook weer verziekt door Cynthia en zijn ze in 2020 uit elkaar gegaan.

Om een goed inzicht te krijgen van de persoon Cynthia Koeter heb ik alle documenten en originele bandopnamen naar een bevriende psychiater gestuurd om een analyse te laten maken van haar persoonlijkheid en dit is wat eruit kwam :

“De volgende bevindingen heb ik vastgesteld naar aanleiding van jouw documenten en banden, in vaktermen is dit aan te duiden als psychopatisch/ sociopaat “

1-Gladde prater/oppervlakkige charme, vertelt vaak sterke verhalen.
Ook proberen ze zich beter voor te doen dan ze zijn.
Wel komen ze charmant over.
2-Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde (egocentrisme) opscheppers en ze schatten hun talenten en vaardigheden te positief in.
3-Pathologisch liegen en vaak zijn het ook ziekelijke leugenaars.
Ook hebben ze er geen moeite mee als ze worden betrapt op een leugen.
4- Sluw en manipulatief.
Deze persoon manipuleert en bedriegt vaak anderen.
Wat dat met een ander doet, interesseert ze niks.
5- Gebrek aan berouw of schuldgevoel: kennen geen schuldgevoelens of spijt over de dingen die ze doen.
Ze vinden vaak zelfs dat het slachtoffer het verdient
6-Ontbreken van emotionele diepgang, ze komen koud en ongevoelig over.
7-Gebrek aan empathie : ze hebben geen respect voor de rechten, gevoelens en het welzijn van anderen.
Ze zijn zelf het allerbelangrijkste en andere mensen zien ze als potentiële slachtoffers die te manipuleren zijn.
8- Parasitaire levensstijl : Een levensstijl waarbij je leeft van andermans succes, geld of middelen. Deze persoon teert op de zak van anderen (familie of instanties) en zoekt daarom meestal geen baan.
9 -Gebrekkige controle van het eigen gedrag.
Een psychopaat kan snel zijn beheersing verliezen en voelt zich gemakkelijk aangevallen door een ander.
Kritiek wordt niet geaccepteerd en dit wordt opgelost met geweld, bedreigingen en schelden.
10- Impulsiviteit Een psychopaat is impulsief. Van de een op de andere dag wordt een relatie beëindigd of een baan opgezegd. Ze staan niet stil bij de voor- en nadelen van dit gedrag.

11- Onverantwoordelijk gedrag Psychopaten hebben geen verantwoordelijkheidsgevoel of loyaliteit ten opzichte van familie, vrienden, werkgevers of anderen.
12- Geen verantwoordelijkheden voor eigen daden.
Dit punt sluit aan op de vorige.
Nadat een psychopaat onverantwoordelijk gedrag heeft vertoond, nemen ze er ook geen verantwoordelijkheid voor.

Tot op heden komen deze punten precies overeen wat uit de getuigenissen voorkomt en wat vrienden allemaal onafhankelijk van elkaar hebben verteld.
Alle relaties wat Janet had met deze personen beschreven in mijn verhaal zijn allemaal kapot gegaan sinds de tijd met Cynthia.
Op geen enkel punt heeft Cynthia tegenbewijs kunnen overleggen dat het anders is gegaan, behalve iedereen voor leugenaar of crimineel uit te maken.
Daarbij wordt nu niet alleen karaktermoord op Janet gepleegd maar was de zelfmoord misschien wel moord en heeft ze indirect of direct haar handen hierin gehad ??
Na alle informatie die ik in handen heb, blijft er voor mij weinig over om iets anders te bedenken, ook de vrienden van Janet denken hetzelfde hierover.
Immers bij de autopsie konden ze niets meer aan de buitenkant zien of vaststellen omdat Cynthia het hele onderzoek heeft belemmerd en de familie op een dwaalspoor heeft gezet en NOOIT aangifte van vermissing heeft gedaan.

Daarom moet de onderste steen boven komen en moet er gerechtigheid komen voor Janet.
De zus van Janet heeft toentertijd letterlijk gezegd : “Janet was soms op hele donkere plekken maar kwam dit altijd weer te boven en zij zou nooit zelfmoord hebben overwogen, iets wat Janet ook al zelf aangaf in haar bericht op 5 november 2023 “ I’m not depressed not at all”
Zie hier👇


Via een hele goede vriendin van Janet kwam ook nog het volgende verhaal naar voren, daarbij moet ik wel benadrukken dat dit van het horen zeggen is.
Janet zou voor haar dood erachter zijn gekomen, dat Cynthia het hele verhaal van het zogenaamde satanisch ritueel misbruik zou hebben verzonnen, doelend op het bericht van 5 november 2023 van Janet
👇👇👇
“Yes, it is very personal. But I'm tired of all the secrecies and hidden agendas in this world. So here's a bit of transparency for y'all! 😘😘
👇👇👇

Dan ga je jezelf toch de vraag stellen, van welke geheimen was ze zo moe ??

Al met al is dit hele verhaal zo ziekelijk als je maar kunt bedenken en roept het alleen nog vragen op en komen er geen zinnige antwoorden.

De antwoorden liggen alleen bij Cynthia en daar is tot op heden niets zinnigs uit voortgekomen.
Ik zal dit verhaal dan ook bij iedere instantie neerleggen zodat er opnieuw onderzoek kan worden gedaan naar de handel en wandel van Cynthia Koeter en de zeer merkwaardige dood van Janet.

Daarom rest er nog maar één ding te doen voor deze prachtige en unieke vrouw : #justiceforjanetossebaard

#nietsiswathetlijkt

Scarlet

Italië 04-03-24
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
508.030
Leden
8.641
Nieuwste lid
Sergiokef
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan