The Great Awakening

Jacob Rothschild is dead. Or rather he has departed to the demonic realms of the lower Astral to be welcomed home by his fellow demons who have been manipulating human society for aeons. A demonic changing of the guard - for now.
You may have thought yourself so powerful, but to me you were always a moron. Anyone who wants power and control on the scale of your family must always be so. Clever, yes, but moronic all the same. Evil always is.



Mike
 
👿 Bericht van #cynthakoeter
#thefallofthecabal

Cyntha Koeter heeft het er maar druk mee om haar betalende volgers te overtuigen, hoe zwaar ze het heeft, door bovenstaand bericht te sturen onder een alias..🤣

💬”Ja Cyntha heeft het heel zwaar nu. 🫣
Ik maak mij heel veel zorgen om haar.

Scarlet onder andere zijn geen waarheidsvinders.
Net zoals de advocaat (de man van Marjan) Stadermann.

Die een crimineel (Scarlet) zogenaamde informatie toespeelt.👻

Peter Toonen is er ook zo een. [ is o.a. journalist bij de andere krant ]

Dit zijn mensen die alleen voor eigen gewin bezig zijn en een spoor van lijken achter zich laten.”

Welk gewin ?? 🤔
Je bedoelt jouw gewin Cynthia en de nalatenschap van Janet, ook die probeer je je toe te eigenen.

Een spoor van lijken ?? 🤔

Het enige lijk wat gevonden is, is die van jouw “hartsvriendin”
#Janetossebaard

Jouw zorgen zijn geheel terecht Cynthia !
Ik zal je geen seconde meer rust geven, totdat de merkwaardige “zelfmoord” van Janet is opgelost.

Binnenkort volgt deel 3 !

Ben benieuwd wat jouw volgend bericht daarover zal zijn en hoe je je er weer uit lult met je onzinnige BS.

#alleogenzijnopjouwgericht
#dewaarheidkomtaltijdaanhetlicht

❤️Het delen van mijn kanaal wordt ontzettend

#gewaardeerd.

Mike
 
I am still not buying that those envelopes 'didn't mean anything'.


I'll never forget the look of absolute terror that came over Jeb's face when he saw whatever was in that envelope the Bush family got...


I call that one the "Realizing someone just walked across your grave" look.


Laura wants George to look at her. To tell her this isn't really happening.


He won't do it.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.286
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan