The Great Awakening

Even terugkomend op Antarctica:

Maar er leven geen ijsberen op Antarctica.
Soms he... als ik weer een "Old World maps in combinatie met Tartaria" rabbithole in duik (gewoon omdat de wereldshit me ondanks dat ik weet dat het goed gaat komen, toch soms te veel wordt, en dit leuke rabbitholes zijn.. ondanks dat ze ons onze historie hebben afgenomen) dan zie je kaarten waarbij Antarctica gewoon helemaal vast zit aan zuid amerika, er allerlei hele exotische dieren rondhobbelen en er ik weet neti wat allemaal gebeurde... er zelfs een gebied was/is dat Vuurgebergte (of zo.. zit dit even uit mn hoofd te tikken en er zit sinds de laatste 3 jaar een beetje teveel info in die grijze cellen om alles goed geordend te hebben daar 😉

Dus misschien liepen er wel gewone beren rond of wie weet... een echte ijsbeer die een portal gevonden had... (maak nu een dolletje, maar echt... als het wel zo zou zijn, zou het me na deze 3 jaar spitten in van alles en nog wat, niet eens meer verbazen)
 
Soms he... als ik weer een "Old World maps in combinatie met Tartaria" rabbithole in duik (gewoon omdat de wereldshit me ondanks dat ik weet dat het goed gaat komen, toch soms te veel wordt, en dit leuke rabbitholes zijn.. ondanks dat ze ons onze historie hebben afgenomen) dan zie je kaarten waarbij Antarctica gewoon helemaal vast zit aan zuid amerika, er allerlei hele exotische dieren rondhobbelen en er ik weet neti wat allemaal gebeurde... er zelfs een gebied was/is dat Vuurgebergte (of zo.. zit dit even uit mn hoofd te tikken en er zit sinds de laatste 3 jaar een beetje teveel info in die grijze cellen om alles goed geordend te hebben daar 😉

Dus misschien liepen er wel gewone beren rond of wie weet... een echte ijsbeer die een portal gevonden had... (maak nu een dolletje, maar echt... als het wel zo zou zijn, zou het me na deze 3 jaar spitten in van alles en nog wat, niet eens meer verbazen)
Tartaria = tijdverspilling want dwaalspoor.

Mike
 
Dit zijm EXACT de lessen van de 12 stappen van AA, het zou mij niet verbazen als de auteur van deze meme zelf de stappen heeft doorlopen!

Mike
 
Q bewijs en mogelijke actie

(Zie ook de onderstaande afbeeldingen waarin ik de belangrijke zaken van een rood kader heb voorzien en die bij deze post behoren.)

Ik vond op het account van Stormy Patriot Joe deze interessante aanwijzingen voor weer een Q bewijs. Daar hebben we er de laatste jaren veel meer van gezien en we weten daaruit dat Dan Scavino en Trump heel goed op de hoogte zijn van de Q berichten en het lijkt er heel veel op dat Scavino ook een groot deel van de Q posts heeft geschreven en dat Trump Q+ is.

We (met name de anons) weten al heel lang dat Scavino als ‘verborgen boodschap’ vaak zijn berichten post op tijdstippen of data of lengte van video’s en dat de getallen en cijfers daarvan verwijzen naar het nummer van een Q post die op dat moment voor ons van belang is.

1) Dan Scavino postte gisteren op 11 september (9/11) een video van 11 september 2001, de dag waarop de aanslagen gebeurden. De video duurt 1 minuut en 4 seconden, zie de afbeelding van Scavino’s Tweet, het staat geschreven als 1:04.

2) Als je vervolgens de Q post met nr. 104 opent, dan zie je dat er in dat bericht oa. ‘operational’ staat.

3) later die dag postte Scavino een afbeelding van Trump die op 9/11 2021 zijn handtekening zet in een boek ter nagedachtenis van de slachtoffers van de aanslagen. De regel daarboven begint ook met het woord: ‘operational’

Wat betekent ‘operational'’? Van Dale geeft een aantal mogelijkheden, waaronder: ‘operationeel’ en ‘gevechtsklaar’.

De boodschap lijkt duidelijk, men is klaar om de vijand (de Deep State en alle corrupte puppets) aan te pakken, maar we moeten afwachten of het werkelijk zo is, of de al zolang verwachte ‘storm’ na de jarenlange ‘stilte’ dan eindelijk losbarst?


1663006932156.png
1663006949681.png
1663006966706.png
1663006984413.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.282
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan