Q bewijs en mogelijke actie
(Zie ook de onderstaande afbeeldingen waarin ik de belangrijke zaken van een rood kader heb voorzien en die bij deze post behoren.)
Ik vond op het account van Stormy Patriot Joe deze interessante aanwijzingen voor weer een Q bewijs. Daar hebben we er de laatste jaren veel meer van gezien en we weten daaruit dat Dan Scavino en Trump heel goed op de hoogte zijn van de Q berichten en het lijkt er heel veel op dat Scavino ook een groot deel van de Q posts heeft geschreven en dat Trump Q+ is.
We (met name de anons) weten al heel lang dat Scavino als ‘verborgen boodschap’ vaak zijn berichten post op tijdstippen of data of lengte van video’s en dat de getallen en cijfers daarvan verwijzen naar het nummer van een Q post die op dat moment voor ons van belang is.
1) Dan Scavino postte gisteren op 11 september (9/11) een video van 11 september 2001, de dag waarop de aanslagen gebeurden. De video duurt 1 minuut en 4 seconden, zie de afbeelding van Scavino’s Tweet, het staat geschreven als 1:04.
2) Als je vervolgens de Q post met nr. 104 opent, dan zie je dat er in dat bericht oa. ‘operational’ staat.
3) later die dag postte Scavino een afbeelding van Trump die op 9/11 2021 zijn handtekening zet in een boek ter nagedachtenis van de slachtoffers van de aanslagen. De regel daarboven begint ook met het woord: ‘operational’
Wat betekent ‘operational'’? Van Dale geeft een aantal mogelijkheden, waaronder: ‘operationeel’ en ‘gevechtsklaar’.
De boodschap lijkt duidelijk, men is klaar om de vijand (de Deep State en alle corrupte puppets) aan te pakken, maar we moeten afwachten of het werkelijk zo is, of de al zolang verwachte ‘storm’ na de jarenlange ‘stilte’ dan eindelijk losbarst?
t.me