The Great Awakening

Just to clarify for some people:
Q IS a psyop.
But Q is a white hat psyop that was designed to spark the population into thinking for themselves and combating the mainstream narrative.
Q's main mission was already accomplished. There is now an army of people who dig on the elite and expose corruption like never before.
All warfare is based on deception according to Sun Tzu. Meaning that many of your favorite white hats are not always going to come out and say everything that they actually think because they are currently engaged in the war.
They are not stupid. And neither are you. You just saw Trump play the song I am Q and WWG1WGA behind his speech. He's giving us enough to keep us encouraged but he's still in the battle.
One day, perhaps, we will see total public vindication. Anons were right about Q and about so much. But until that day comes, don't let the psyop shake you too much. Focus on what God is telling you and your God given instincts. The fog of war may be thick but we are getting enough bread crumbs to keep us going. There is no way back. Only forward. The world is waking up and a "psyop" is playing a major role.



Mike
 

Bent u een eenzame waarheidsspreker?​

1662879331855.png
 
Hoe zit het met GNG. Gaat het nu dan toch wel gebeuren, maar zo dat het volk opstaat en er voor ons de goede verandering komt? Dus wel de afbraak, en daarna de opbouw. Dit zal in dit geval dan toch wel een zeer lange adem worden.
Of wordt het toch in de richting zoals we denken bij het Q-verhaal. Red october en dan in november de midterms en alles komt op tafel. Dus niet echt een ineenstorting van alles?
Er lopen nu wat verhalen door elkaar. De Q-lijn, dus positief en de andere verhaallijn waar we uiteindelijk wel de winnaar zijn, maar we eerst toch door de ellende moeten gaan. Daarnaast nog de great reset en daar weten we toch wel zeker van de GNG.
Als we uitgaan van trust the plan, dan zitten we in het Q-verhaal en dat ziet er niet zo naar uit dat alles eerst in elkaar gaat storten.

Dorothé
 
Alles tegelijk. Kan ik hieruit concluderen dat als in november voor de midterms (voor 8 november) alles op tafel komt, dat de Deep State vanaf dat moment niet meer kan afbreken en dat wij dus vanaf dat moment kunnen beginnen met de opbouw van alles? Dan zou dat dus inhouden dat de echte zware afbraak op 1 oktober begint en 8 november eindigt. In die tussentijd gaat alles uitkomen, Rusland brengt zijn papieren op tafel en zijn tribunalen en in de VS komen voor de midterms allerlei zaken uit, zodat de midterms in het voordeel van 'We The People' zullen zijn en daarmee de ontmanteling en stopdatum van de Deep State.
Kan ik die conclusie zo stellen of zie ik het verkeerd?

Dorothé
 
Nee, dat begrijp ik. Het is ook maar een afgaan op informatie en je gevoel. Omdat jij een goede bullshitradar hebt, vind ik het fijn om jouw kijk hierop te horen.

Als het dus ligt aan ons tempo van ontwaken, ook iets wat we natuurlijk al lang hier op het forum weten, is het helaas zo dat de wakkeren toch op één hoop komen met de on-wakkeren. We gaan door dezelfde shithole. Hoe we ook proberen de on-wakkeren te laten ontwaken, ze zullen alleen die ogen open doen als ze het zelf gaan voelen. Daaruit volgt dan dat wij net zolang mee in de ellende zitten, hoe ontwaakt we ook uiteindelijk zijn. We zullen net als de normies dezelfde weg moeten gaan. Het feit dat wij het weten, geeft ons geen voorsprong. Nou ja, ik zeg het verkeerd. We hebben door onze wakkere blik natuurlijk die prik niet genomen en ook voorbereidingen getroffen voor heel veel ellende die komen gaat. Maar uiteindelijk gaan we allemaal dezelfde weg. Wij worden met onze wakkere blik niet gespaard of 'beloond '. En dat vind ik wel een beetje jammer.

Dorothé
 
Wij mogen de onwakkeren opvangen, onze gezamenlijke spirituele les is dat we onszelf bevrijden van onze zelfzucht en egocentrisme, juist omdat we dit gezanenlijk moeten doornaken.

Mike
 
Ontwaken begint bij wantrouwen van alleen mooie woorden en zelf nadenken


Maar andere belangengroepen, zoals Help De Huisarts Verzuipt en de Bevlogen Huisartsen, blijven faliekant tegen. Ze hebben advocaten naar het akkoord laten kijken en die stellen dat "toezeggingen, ook die in de brief van de minister, juridisch van geen waarde zijn en dus niet kunnen worden afgedwongen."
"We moeten dit IZA niet tekenen, ook niet als er paar extra concessies komen", zegt Christof Zwart, voorzitter van de Bevlogen Huisartsen. "Er moet een paar maanden de tijd worden genomen om iets zorgvuldigs op te schrijven, waardoor we allemaal weten wat we aan elkaar hebben."


Wat is de reactie van het LVH op mooie woorden van Kuipers?
Voor het LHV-bestuur zijn deze toezeggingen voldoende, zo meldden ze zondag in een persbericht.

Ik hoop dat belangengroepen zoals Help De Huisarts Verzuipt en de Bevlogen Huisartsen standvast blijven.

Dorothé
 
vlgs mij horen beloning en straf tot de wereld die we achter ons gaan laten
Ja, dat klopt wel. Wat ik met mijn opmerking bedoelde te zeggen was dat we met onze ontwaking misschien ook alles kwijt raken en hoe spiritueel we er ook naar mogen kijken, dit is toch geen leuk vooruitzicht.
Natuurlijk is de eerlijke liefdevolle wereld die dan ontstaat wel geweldig.
Helaas moeten wij ook de pijn doorstaan.
Wij zijn aards, dus doet de materie er voor ons toe. Dat houdt ook in zaken zoals welzijn en sowieso de eerste levensbehoeften. Eten, drinken, een dak boven je hoofd, angst de baas kunnen zijn dus zonder oorlog of eugenetica leven, maar ook zaken zoals een baan om in je levensbehoeften te kunnen voorzien, geliefde mensen om je heen. Als we niet stoffelijk zouden zijn, zouden we genoegen kunnen nemen met bewustzijn. Dat is echter niet het geval. Ook ego (ik-bewustzijn) behoort tot de menselijke natuur. Bij de een is het meer egoïsme bij de ander meer naastenliefde. Maar bovenal dienen we toch ook van ons zelf te houden.
Als de kans bestaat dat alle levensbehoeften zoals hierboven aangehaald, op de schop gaan, kan een mens hier toch wel van ondersteboven raken. Dan kun je nog zo spiritueel denken. Alleen voor zielen die het lichaam ontstijgen is aards zijn niet meer van belang.
Maar goed, er is niets aan te veranderen.
Alleen komt het voor mij toch een beetje zwaar over omdat ik toch wel er van uitgegaan was dat het niet ging gebeuren en we the plan konden vertrouwen. Maar het zit dan toch een beetje anders in elkaar. Tja, dan gaan we maar voor het uiteindelijke resultaat.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat klopt wel. Wat ik met mijn opmerking bedoelde te zeggen was dat we met onze ontwaking misschien ook alles kwijt raken en hoe spiritueel we er ook naar mogen kijken, dit is toch geen leuk vooruitzicht.
Natuurlijk is de eerlijke liefdevolle wereld die dan ontstaat wel geweldig.
Helaas moeten wij ook de pijn doorstaan.

Dorothé
Het lijkt me overigens wel een andere pijn, niet die immense shock; en Mike heeft hierboven beschreven wat onze taak is, én onze gezamenlijke spirituele les. Vanzelf gaat het in ieder geval niet !
 
Het lijkt me overigens wel een andere pijn, niet die immense shock; en Mike heeft hierboven beschreven wat onze taak is, én onze gezamenlijke spirituele les. Vanzelf gaat het in ieder geval niet !
Ja, een schok zal het voor ons niet zijn. Daar zijn we genoeg op voorbereid.
Naja, laten we er dan maar samen de schouders onder zetten.

Dorothé
 
Dat is wel een beetje naief, Dorothe, om te denken dat wij er zonder kleerscheuren vanaf zouden komen. Zeg ik.niet al heel lang dat het een harde landing of zachte landing gaat worden, maar dat ook de zachte landing nog hard genoeg zal zijn? Je denkt nu echter wel heel zwart-wit, alsof je nu echt alles gaat verliezen. Wees voorbereid op alles, goed en slecht, maar verwacht niets. Verwachtingen zijn van het ego.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Harde landing voor de meeste normies en hoe deze landing voor ons zogenoemde wakkeren wordt weet ik niet. We zijn de laatste 2 jaar getraind en mentaal in een mate voorbereid.

Hoorde vandaag een tip.

Voor wie net als ik in een buurtje woont zou je b.v. de eerste dag of zo op straat een grote pan soep op een rocketstove kunnen maken en uitdelen. Mogelijk creëer je wat homogeniteit en samen gevoel in je buurt. Dit ipv je huis met tralies te barricaden.
 
Dat is wel een beetje naief, Dorothe, om te denken dat wij er zonder kleerscheuren vanaf zouden komen. Zeg ik.niet al heel lang dat het een harde landing of zachte landing gaat worden, maar dat ook de zachte landing nog hard genoeg zal zijn? Je denkt nu echter wel heel zwart-wit, alsof je nu echt alles gaat verliezen. Wees voorbereid op alles, goed en slecht, maar verwacht niets. Verwachtingen zijn van het ego.

Mike
Net dotcom. radio helemaal beluisterd. Weer complimenten aan jullie allebei en dank. Ik hoorde dat mijn vraag er ook in opgenomen was. Tja, niets menselijks is mij vreemd en daar kan ook naïviteit bij horen :D. Ik was vandaag op een leuke landmarkt in Mesch
1662923623212.png1662924044014.png
en dan zie je op zo een boerenmarkt hoe iedereen alles geeft wat hij heeft en het er echt gezellig wil maken. Ik ga met een dubbel gemoed en zie beide kanten. De gezelligheid, maar in mijn achterhoofd ook de zorgen.
Dan kan ik wel eens doorslaan naar weemoed en het heel erg vinden dat alles op het punt staat om in te storten.
Maar ik weet en ken de spirituele boodschap en wij zijn de uitverkorenen die dit mogen meemaken. Het goede en Goddelijke zal overwinnen.
Dan komen de fijne markten weer vanzelf 🌹

Ik zit weer op de rails. Thanks,

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.613
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan