Nee, dat begrijp ik. Het is ook maar een afgaan op informatie en je gevoel. Omdat jij een goede bullshitradar hebt, vind ik het fijn om jouw kijk hierop te horen.
Als het dus ligt aan ons tempo van ontwaken, ook iets wat we natuurlijk al lang hier op het forum weten, is het helaas zo dat de wakkeren toch op één hoop komen met de on-wakkeren. We gaan door dezelfde shithole. Hoe we ook proberen de on-wakkeren te laten ontwaken, ze zullen alleen die ogen open doen als ze het zelf gaan voelen. Daaruit volgt dan dat wij net zolang mee in de ellende zitten, hoe ontwaakt we ook uiteindelijk zijn. We zullen net als de normies dezelfde weg moeten gaan. Het feit dat wij het weten, geeft ons geen voorsprong. Nou ja, ik zeg het verkeerd. We hebben door onze wakkere blik natuurlijk die prik niet genomen en ook voorbereidingen getroffen voor heel veel ellende die komen gaat. Maar uiteindelijk gaan we allemaal dezelfde weg. Wij worden met onze wakkere blik niet gespaard of 'beloond '. En dat vind ik wel een beetje jammer.
Dorothé