The Great Awakening

Als je verkracht bent vind ik wel dat je je mag ontdoen van de foetus ( mits het niet al te ver ontwikkeld is).

Alleen een vrouw kan een dergelijke redenatie aanhouden. De vrouw heeft er niet voor gekozen om verkracht te worden, maar de ongeboren vrucht ook niet om dan maar vermoord te worden! De achteloosheid waarmee vrouwen praten over de HEILiGHEID VAN HET LEVEN VANAF DE CONCEPTIE vind ik ronduit stuitend! Ooit gehoord van adoptie? Ooit gehoord van iets groters dienen dan jezelf? Nee, ik ben onteerd door de verkrachting en dus het leven van het kind dat ik draag maar ook. Geen egoistischer wezen dan een vrouw!

Mike
 
Hoe sta je erin als de vrouw zal sterven door de geboorte?

Ik vind het trouwens geweldig dat dit met de abortuswet zo gebeurd is in de VS.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat als de linkse rebellen over de beslissing in opstand komen en vernielingen etc. gaan aanbrengen, dat de media hun mond hierover weer zal houden. Het zou fijn zijn als de zaken eens getoond zouden worden door het nepmedia gebeuren wat we hebben.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Het nieuwe leven gaat voor, want die heeft nog een compleet leven voor zich.

Mike
Dank je voor je antwoord. Hier sta ik dan toch anders in.
Ik denk aan het grote leed wat de dood van de moeder kan hebben voor het gezin, maar natuurlijk ook voor de vrouw zelf.
Bij verkrachting ben ik het helemaal met je eens.

Natuurlijk zijn bij 'dood tot gevolg' ook weer verschillen. Dus ja, het maakt het er niet gemakkelijker op. Als een vrouw er zo maar op los feest met alle gevolgen van dien, dus voor pleziertjes, dan vind ik dat een heel andere zaak dan een vrouw die bewust moeder wil worden en dan haar leven daarvoor gaat verliezen. Voor die bewuste moeder vind ik dan dat ze toch een uitzondering zouden moeten maken. In het geval dat het zeker is dat ze niet zal overleven. Ik denk dat dit zo zelden voorkomt, dat hier geen satanische branche door zal ontstaan. Ja, voor de nieuwe vrucht, het leven door God gegeven, is het wel het einde. Een ingrijpen door de mens. Mag dat? Het zijn ethische kwesties. Moeilijk.
Misschien komt het in onze tijd wel helemaal niet meer voor omdat we toch heel veel kunnen op medisch gebied.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je antwoord. Hier sta ik dan toch anders in.
Ik denk aan het grote leed wat de dood van de moeder kan hebben voor het gezin, maar natuurlijk ook voor de vrouw zelf.
Bij verkrachting ben ik het helemaal met je eens.

Natuurlijk zijn bij 'dood tot gevolg' ook weer verschillen. Dus ja, het maakt het er niet gemakkelijker op. Als een vrouw er zo maar op los feest met alle gevolgen van dien, dus voor pleziertjes, dan vind ik dat een heel andere zaak dan een vrouw die bewust moeder wil worden en dan haar leven daarvoor gaat verliezen. Voor die bewuste moeder vind ik dan dat ze toch een uitzondering zouden moeten maken. In het geval dat het zeker is dat ze niet zal overleven. Ik denk dat dit zo zelden voorkomt, dat hier geen satanische branche door zal ontstaan. Ja, voor de nieuwe vrucht, het leven door God gegeven, is het wel het einde. Een ingrijpen door de mens. Mag dat? Het zijn ethische kwesties. Moeilijk.
Misschien komt het in onze tijd wel helemaal niet meer voor omdat we toch heel veel kunnen op medisch gebied.

Dorothé
Ik vermoed dat het inderdaad in onze huidige ontwikkelde tijd niet meer voorkomt en dat ze in de VS hier ook hun beleid op gemaakt hebben. Zo gezien is er dus geen reden om abortus toe te staan.
Ik ben absoluut heel blij dat dit besloten is. Heel dat abortusgedoe is een satanische actie waar al die feministische vrouwen in de val vallen doordat ze denken dat het over vrouwenrechten gaat. Nee, daar gaat het niet over, het gaat over hele andere zaken waarbij het door God gegeven leven op satanische wijze beëindigd wordt.

Waar ik dus mijn vraag over stelde was eigenlijk: Wat gaat voor? Het leven van het door God geschapen in-wording-zijnde-kind of het leven van de vrouw die ook door God geschapen is. Dus hier speelde niet de vraag over vrouwenrechten een rol maar de betekenis van het leven.
Ik heb mijn vraag echter zelf al beantwoord.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Het is heel moeilijk om steeds weer de waarheid te verkondigen.

Ik word er soms heel moe en verdrietig van. Heel moe en verdrietig.

Het enige wat ik nog kan en wil is voor mezelf de waarheid onder ogen zien. Weten wat speelt en daar het vertrouwen uithalen. Ik geef voor mezelf niet op, maar wil de ander niet meer wakker maken. Deze mensen in mijn directe omgeving worden geleid door ego en angst. Jammer.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Het is heel moeilijk om steeds weer de waarheid te verkondigen.

Ik word er soms heel moe en verdrietig van. Heel moe en verdrietig.

Het enige wat ik nog kan en wil is voor mezelf de waarheid onder ogen zien. Weten wat speelt en daar het vertrouwen uithalen. Ik geef voor mezelf niet op, maar wil de ander niet meer wakker maken. Deze mensen in mijn directe omgeving worden geleid door ego en angst. Jammer.

Dorothé
Ik geef je helemaal gelijk. Het is aan de mens zelf en niet aan ons. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Deel wat dingen en degenen die wel interesse komen vanzelf. En anderen niet. Dat is dan maar zo.
 
Alleen een vrouw kan een dergelijke redenatie aanhouden. De vrouw heeft er niet voor gekozen om verkracht te worden, maar de ongeboren vrucht ook niet om dan maar vermoord te worden! De achteloosheid waarmee vrouwen praten over de HEILiGHEID VAN HET LEVEN VANAF DE CONCEPTIE vind ik ronduit stuitend! Ooit gehoord van adoptie? Ooit gehoord van iets groters dienen dan jezelf? Nee, ik ben onteerd door de verkrachting en dus het leven van het kind dat ik draag maar ook. Geen egoistischer wezen dan een vrouw!

Mike
Eens Mike!
Er is een reden dat de energie (in de vorm van een kind) bij jou komt of je nou verkracht wordt of een pleziertje hebt gehad. Er is een reden dat een energie ( kind) voor jou kiest. Daar zijn lessen uit te trekken. Lessen die jou als moeder (gewenst of niet) moet (willen) doorstaan, om in reine met jezelf en je hogere macht (bron, God) te komen. Als je al je levenslessen doorstaat geloof ik dat je verder kunt naar een leven zonder (lichamelijke) pijn, als energie in het universum.
 
BioClandestine op TG:

Alright, this is going to be a very uncomfortable conversation for many, but someone needs to step up. This is a topic I never directly talk about, but today we are going to talk about it. We are going to have an adult conversation about Q. More specifically, the people who talk about Q, the Anons.

To preface my statements, those that have known me, know I go back to the beginning. I’ve been following the drops since Halloween, 2017. I used to be popular anon on Twitter under many different names, I’ve read every drop a plethora of times. I’ve followed the entire time. I’m an Anon, I just intentionally avoid directly talk about Q to create a message more digestible for normies, and all those who are turned off by the Q community.

So Q is back to posting after zero comms for 18 months, which has obviously sparked a lot of excitement in the Anon community. But with this excitement, comes a slew of new terrible decodes/interpretations and egregious stretches to make connections that simply are not there.

Folks, you need to recognize that it’s different this time around. We have built a big-ass audience over the past 18 months. We are literally the news now. I’m breaking massive stories like Russia targeting US biolabs, while the media are praising nazis and pushing fake war propaganda. Big name guests like Gregg Phillips, Kash Patel, Dinesh D’Souza, Trump’s Lawyer Peter Ticktin, etc., have been coming onto Anon podcasts and shows. A lot of people come to Anons for their news now, because the media have completely fallen off of a cliff and we are providing the ACTUAL NEWS.

Not with drops and decodes, but with real-world proofs like Biden tanking the country, gas prices, election fraud via mail-in voting, C19 came from Wuhan lab, Durham, Russia accusing the DNC of crimes against humanity via bio-genocide, Hunter Biden laptop and dirty dealings in Ukraine, Epstein. All these real-world proofs have drawn people to us, because we were right about all this stuff and the MSM was dead wrong.

Now that Q is back, this actual news and proof will be muddied with popular Anons in the community making asinine “decodes” like finding 765 spaces between the words in a random drop, dividing it by 17 and it equals 45, and that somehow means that all of Q is legitimate.

Stuff like this may be fun for people, but it doesn’t help the movement in any way. All of the people who are going to buy into these ridiculous non-connections are people who already follow Q. You’re not waking anyone up. You’re not helping. But here’s how it hurts the movement:

-it gives critics low hanging fruit to discredit
-it deters normies because it doesn’t make any sense or prove anything
-it lessens the impact of real proofs via association

I was inspired by a Truth from @IET17 and he’s 100% correct.

“The time for obscure, reaching, and convoluted proofs is over.”

I couldn’t agree more. Clearly I don’t speak for everyone, but I highly suggest the entire Anon community do a serious self-evaluation of themselves, as well of what content they deem viable to post/promote.

Too many in the community forget what the main objective of the mission is. The mission is NOT to see who can get the most followers or get 10k likes on a funny meme. The mission is to wake up normies to assist white hats with global acceptance for high profile arrests and crimes against humanity. That’s your one job, and it’s LONG overdue for everyone start taking it more seriously.

Shape your message to reach a broader audience instead of catering to the same echo chamber. Stop trying to legitimize Q with decodes, and let the real-world proofs come in real time. We’ve seen a million of them. We don’t have to make any up.

Use discernment before posting something. If you have to think if it’s a proof, it’s not a proof. There should be ZERO stretching involved. Stop trying to find 17s in everything. Just talk about the content of the drops, and how they relate to the real-world happenings. THATS IT.

Vertaling met Deepl:

Oké, dit zal voor velen een ongemakkelijk gesprek zijn, maar iemand moet opstaan. Dit is een onderwerp waar ik nooit direct over praat, maar vandaag gaan we het er over hebben. We gaan een volwassen gesprek voeren over Q. Meer specifiek, de mensen die over Q praten, de Anons.

Om mijn uitspraken vooraf te gaan, degenen die mij kennen, weten dat ik terug ga naar het begin. Ik volg de druppels al sinds Halloween, 2017. Ik was vroeger een populaire anon op Twitter onder veel verschillende namen, ik heb elke druppel een overvloed aan keren gelezen. Ik heb de hele tijd gevolgd. Ik ben een Anon, ik vermijd gewoon opzettelijk direct praten over Q om een boodschap te creëren die beter verteerbaar is voor normies, en al diegenen die zijn uitgeschakeld door de Q-gemeenschap.

Dus Q is terug aan het posten na 18 maanden geen communicatie, wat uiteraard veel opwinding heeft teweeggebracht in de Anon gemeenschap. Maar met deze opwinding, komt een stortvloed van nieuwe vreselijke decoderingen/interpretaties en flagrante pogingen om verbanden te leggen die er gewoon niet zijn.

Mensen, jullie moeten inzien dat het deze keer anders is. We hebben een groot publiek opgebouwd in de afgelopen 18 maanden. We zijn nu letterlijk het nieuws. Ik breng grote verhalen zoals Rusland die bio-laboratoria in de VS viseert, terwijl de media nazi's prijst en valse oorlogspropaganda verspreidt. Grote gasten zoals Gregg Phillips, Kash Patel, Dinesh D'Souza, Trump's advocaat Peter Ticktin, etc., zijn naar Anon podcasts en shows gekomen. Heel wat mensen komen nu naar Anons voor hun nieuws, omdat de media volledig van hun voetstuk gevallen zijn en wij het echte nieuws brengen.

Niet met drops en decodes, maar met echte bewijzen, zoals Biden die het land in de tank zet, gasprijzen, verkiezingsfraude via mail-in voting, C19 kwam uit Wuhan lab, Durham, Rusland dat DNC beschuldigt van misdaden tegen de mensheid via bio-genocide, Hunter Biden laptop en vuile zaakjes in Oekraïne, Epstein. Al deze echte bewijzen hebben mensen naar ons toe getrokken, omdat wij gelijk hadden over al deze dingen en de MSM zat er helemaal naast.

Nu Q terug is, zal dit echte nieuws en bewijs worden vertroebeld door populaire Anons in de gemeenschap die stompzinnige "decodes" maken, zoals 765 spaties vinden tussen de woorden in een willekeurige drop, dit delen door 17 en het is gelijk aan 45, en dat betekent op de een of andere manier dat alles van Q legitiem is.

Dit soort dingen is misschien leuk voor mensen, maar het helpt de beweging op geen enkele manier. Alle mensen die in deze belachelijke non-verbanden zullen trappen zijn mensen die Q al volgen. Je maakt niemand wakker. Je helpt niet. Maar hier is hoe het de beweging schaadt:

-Het geeft critici laaghangend fruit om in diskrediet te brengen.
-het schrikt normies af omdat het nergens op slaat of iets bewijst
-het vermindert de impact van echte bewijzen via associatie

Ik werd geïnspireerd door een waarheid van @IET17 en hij heeft 100% gelijk.

"De tijd van onduidelijke, reikende en ingewikkelde bewijzen is voorbij."

Helemaal mee eens. Het is duidelijk dat ik niet voor iedereen spreek, maar ik stel voor dat de hele Anon gemeenschap een serieuze zelf-evaluatie doet van zichzelf, alsook van welke inhoud ze levensvatbaar achten om te posten/promoten.

Te veel leden van de gemeenschap vergeten wat het hoofddoel van de missie is. De missie is NIET om te zien wie de meeste volgers kan krijgen of 10k likes op een grappige meme kan krijgen. De missie is om normies wakker te maken om white hats te helpen met wereldwijde acceptatie voor high profile arrestaties en misdaden tegen de menselijkheid. Dat is je enige taak, en het is de hoogste tijd voor iedereen om het serieuzer te nemen.

Vorm je boodschap om een breder publiek te bereiken in plaats van dezelfde echokamer te bedienen. Stop met het legitimeren van Q met decodes, en laat de echte bewijzen maar komen in real time. We hebben er al een miljoen gezien. We hoeven er geen te verzinnen.

Gebruik onderscheidingsvermogen voordat je iets post. Als je moet nadenken of het een bewijs is, is het geen bewijs. Er moet NUL rek in zitten. Stop met het zoeken naar 17s in alles. Praat gewoon over de inhoud van de druppels, en hoe ze verband houden met de gebeurtenissen in de echte wereld. DAT DUS.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Look at the MSM, the first thing they bring up about “QAnon” followers is that they think JFK Jr. is alive and working with Trump and “2 more weeks”. Subjects made up by followers, completely unrelated to the drops, Q directly refutes it, and it’s still the first things the critics resort to when looking to discredit Q.

The things critics point to, are never directly from Q, it’s always from followers who don’t know how to interpret the drops or Anons guessing on dates that big things will happen. The critics point to these things instead of the drops themselves, because quite frankly, Q was right about pretty much everything, with the major exception being that people will be held accountable, which obviously hasn’t happened.

The overall themes and narratives incontrovertibly have validity, and that’s all we need to wake up normies. The story given to them by the MSM has fallen apart and people are looking for alternative sources for news. We claim we are the news now, it’s time everyone started acting like it.

Big name accounts, people with large followings, please, use some discernment and stop reaching for stuff that’s not there.

Anon community, please, use some discernment on who you follow and what you promote.

I know these are exciting for the community, but everyone needs to recognize the opportunity we have here. We need to get organized, and everyone needs to understand your role in the mission and execute said role. That’s it. Your mission is to wake up normies, not scare them away. DO YOUR JOB!

Respectfully,

-Clandestine

Vertaling met Deepl:

Kijk naar de MSM, het eerste wat ze naar voren brengen over "QAnon" volgelingen is dat ze denken dat JFK Jr. leeft en samenwerkt met Trump en "nog 2 weken". Onderwerpen verzonnen door volgelingen, totaal geen verband houdend met de druppels, Q weerlegt het direct, en het zijn nog steeds de eerste dingen waar de critici hun toevlucht toe nemen als ze Q in diskrediet willen brengen.

De dingen waar critici op wijzen, zijn nooit direct van Q, het zijn altijd volgers die niet weten hoe ze de druppels moeten interpreteren of Anons die gokken op data dat er grote dingen zullen gebeuren. De critici wijzen naar deze dingen in plaats van naar de boodschappen zelf, want eerlijk gezegd had Q gelijk over zo'n beetje alles, met als grote uitzondering dat mensen verantwoordelijk zullen worden gehouden, wat duidelijk niet gebeurd is.

De algemene thema's en verhalen hebben ontegensprekelijk hun geldigheid, en dat is alles wat we nodig hebben om de normies wakker te schudden. Het verhaal dat hen door de MSM werd aangereikt is in duigen gevallen en mensen zoeken alternatieve nieuwsbronnen. Wij beweren dat wij het nieuws zijn, het wordt tijd dat iedereen zich zo gaat gedragen.

Accounts met grote namen, mensen met grote volgers, gebruik alsjeblieft wat onderscheidingsvermogen en stop met dingen te zoeken die er niet zijn.

Anon gemeenschap, alsjeblieft, gebruik wat onderscheidingsvermogen over wie je volgt en wat je promoot.

Ik weet dat dit spannend is voor de gemeenschap, maar iedereen moet inzien dat we hier een kans hebben. We moeten ons organiseren, en iedereen moet zijn rol in de missie begrijpen en uitvoeren. Dat is het. Jullie missie is om normies wakker te maken, niet om ze weg te jagen. DOE JE WERK!

Met alle respect,

-Clandestiene

Dorothé
 
Dank je voor je antwoord. Hier sta ik dan toch anders in.
Ik denk aan het grote leed wat de dood van de moeder kan hebben voor het gezin, maar natuurlijk ook voor de vrouw zelf.
Bij verkrachting ben ik het helemaal met je eens.

Natuurlijk zijn bij 'dood tot gevolg' ook weer verschillen. Dus ja, het maakt het er niet gemakkelijker op. Als een vrouw er zo maar op los feest met alle gevolgen van dien, dus voor pleziertjes, dan vind ik dat een heel andere zaak dan een vrouw die bewust moeder wil worden en dan haar leven daarvoor gaat verliezen. Voor die bewuste moeder vind ik dan dat ze toch een uitzondering zouden moeten maken. In het geval dat het zeker is dat ze niet zal overleven. Ik denk dat dit zo zelden voorkomt, dat hier geen satanische branche door zal ontstaan. Ja, voor de nieuwe vrucht, het leven door God gegeven, is het wel het einde. Een ingrijpen door de mens. Mag dat? Het zijn ethische kwesties. Moeilijk.
Misschien komt het in onze tijd wel helemaal niet meer voor omdat we toch heel veel kunnen op medisch gebied.

Dorothé

Ikzelf ben mijn zoon verloren een week voor de uitgerekende datum met 39 weken zwangerschap. Als ik had moeten kiezen tussen zijn leven en mijn leven, dan had ik voor hem gekozen. Dat is wat een moeder doet.
Dat is een oergevoel.
Een arts handelt ook zo.
Tenminste in de normale wereld 🙄
 
Ikzelf ben mijn zoon verloren een week voor de uitgerekende datum met 39 weken zwangerschap. Als ik had moeten kiezen tussen zijn leven en mijn leven, dan had ik voor hem gekozen. Dat is wat een moeder doet.
Dat is een oergevoel.
Een arts handelt ook zo.
Tenminste in de normale wereld 🙄
Eva, wat erg. Heel verdrietig.
Dank je dat je dit hier deelt en tevens dank voor de uitleg.
Heel integer en echt.

Hierbij is dus het vraagstuk abortus helemaal opgelost.
Laat abortus dus a.u.b. voor altijd gaan verdwijnen.

Dorothé
 
Als wij als redenerend wezen geen respect opbrengen voor alles dat geschapen is zullen wij altijd met deze en andere uitwassen geconfronteerd blijven worden.
Wij moeten onze kinderen respect voor alles om ons heen, levende en dode materie, bijbrengen.
Die materie is altijd om ons heen tot we weer tot de Schepper toetreden.
Wij mogen niet over anderen beschikken en zullen door opvoeding ons nageslacht deze waarden moeten bijbrengen.
Abortus is per definitie in tegenspraak met deze waarden.

Dick
 

Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/psa-to-the-anon-community)
PSA to the Anon Community
Alright, this is going to be a very uncomfortable conversation for many, but someone needs to step up. This is a topic I never directly talk about, but today we are going to talk about it. We are going to have an adult conversation about Q. More specifically, the people who talk about Q, the Anons.

Vertaling met Deepl:


Substack (https://bioclandestine.substack.com/p/psa-to-the-anon-community)
PSA aan de Anon gemeenschap
Oké, dit gaat een zeer ongemakkelijk gesprek worden voor velen, maar iemand moet naar voren treden. Dit is een onderwerp waar ik nooit direct over praat, maar vandaag gaan we het er over hebben. We gaan een volwassen gesprek voeren over Q. Meer specifiek, de mensen die over Q praten, de Anons.

1656266773545.png

Dorothé
 
Ha grappig was hem ook net aan het vertalen, hier het hele verhaal:
Oké, dit zal voor velen een ongemakkelijk gesprek zijn, maar iemand moet opstaan. Dit is een onderwerp waar ik nooit direct over praat, maar vandaag gaan we het er over hebben. We gaan een volwassen gesprek voeren over Q. Meer specifiek, de mensen die over Q praten, de Anons.

Om mijn uitspraken vooraf te gaan, degenen die mij kennen, weten dat ik terug ga naar het begin. Ik volg de druppels al sinds Halloween, 2017. Ik was vroeger een populaire anon op Twitter onder veel verschillende namen, ik heb elke druppel een overvloed aan keren gelezen. Ik heb de hele tijd gevolgd. Ik ben een Anon, ik vermijd gewoon opzettelijk direct praten over Q om een boodschap te creëren die beter verteerbaar is voor normies, en al diegenen die zijn uitgeschakeld door de Q-gemeenschap.

Dus Q is terug aan het posten na 18 maanden geen communicatie, wat uiteraard veel opwinding heeft teweeggebracht in de Anon gemeenschap. Maar met deze opwinding, komt een stortvloed van nieuwe vreselijke decoderingen/interpretaties en flagrante pogingen om verbanden te leggen die er gewoon niet zijn.

Mensen, jullie moeten inzien dat het deze keer anders is. We hebben een groot publiek opgebouwd in de afgelopen 18 maanden. We zijn nu letterlijk het nieuws. Ik breng grote verhalen zoals Rusland die bio-laboratoria in de VS viseert, terwijl de media nazi's prijst en valse oorlogspropaganda verspreidt. Grote gasten zoals Gregg Phillips, Kash Patel, Dinesh D'Souza, Trump's advocaat Peter Ticktin, etc., zijn naar Anon podcasts en shows gekomen. Veel mensen komen nu naar Anons voor hun nieuws, omdat de media volledig van de aardbodem zijn gevallen en wij het ACTUELE NIEUWS brengen.

Niet met drops en decodes, maar met echte bewijzen, zoals Biden die het land in de tank zet, gasprijzen, verkiezingsfraude via mail-in voting, C19 kwam uit Wuhan lab, Durham, Rusland dat DNC beschuldigt van misdaden tegen de mensheid via bio-genocide, Hunter Biden laptop en vuile zaakjes in Oekraïne, Epstein. Al deze echte bewijzen hebben mensen naar ons toe getrokken, omdat wij gelijk hadden over al deze dingen en de MSM zat er helemaal naast.

Nu Q terug is, zal dit echte nieuws en bewijs worden vertroebeld door populaire Anons in de gemeenschap die stompzinnige "decodes" maken, zoals 765 spaties vinden tussen de woorden in een willekeurige drop, dit delen door 17 en het is gelijk aan 45, en dat betekent op de een of andere manier dat alles van Q legitiem is.

Dit soort dingen is misschien leuk voor mensen, maar het helpt de beweging op geen enkele manier. Alle mensen die in deze belachelijke non-verbanden zullen trappen zijn mensen die Q al volgen. Je maakt niemand wakker. Je helpt niet. Maar hier is hoe het de beweging schaadt:

-Het geeft critici laaghangend fruit om in diskrediet te brengen.
-het schrikt normies af omdat het nergens op slaat of iets bewijst
-het vermindert de impact van echte bewijzen via associatie

Ik werd geïnspireerd door een waarheid van @IET17 en hij heeft 100% gelijk.

"De tijd van onduidelijke, reikende en ingewikkelde bewijzen is voorbij."

Helemaal mee eens. Het is duidelijk dat ik niet voor iedereen spreek, maar ik stel voor dat de hele Anon gemeenschap een serieuze zelf-evaluatie doet van zichzelf, alsook van welke inhoud ze levensvatbaar achten om te posten/promoten.

Te veel leden van de gemeenschap vergeten wat het hoofddoel van de missie is. De missie is NIET om te zien wie de meeste volgers kan krijgen of 10k likes op een grappige meme kan krijgen. De missie is om normies wakker te maken om white hats te helpen met wereldwijde acceptatie voor high profile arrestaties en misdaden tegen de menselijkheid. Dat is je enige taak, en het is de hoogste tijd voor iedereen om het serieuzer te nemen.

Vorm je boodschap om een breder publiek te bereiken in plaats van dezelfde echokamer. Stop met het legitimeren van Q met decodes, en laat de echte bewijzen maar komen in real time. We hebben er al een miljoen gezien. We hoeven er geen te verzinnen.

Gebruik onderscheidingsvermogen voordat je iets post. Als je moet nadenken of het een bewijs is, is het geen bewijs. Er moet NUL rek in zitten. Stop met het zoeken naar 17s in alles. Praat gewoon over de inhoud van de druppels, en hoe ze verband houden met de gebeurtenissen in de echte wereld. DAT DUS.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.895
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan