Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Crimes against humanity and children will be exposed.
We are just getting started on our journey through the Great Awakening.
God wins!
![]()

Only at the precipice.. en die is hier in NL nog lang niet bereikt. Benzine is weer behoorlijk gestegen zag ik vandaag maar geen haan die er naar kraait.
Hollanders vinden het allemaal wel prima zo.
Klopt, er wordt ZE veel te veel macht gegeven dan ze werkelijk hebben.WE doen er toch niks aan.
ZE doen toch wat ze willen.
Zo wordt er gedacht in Nederland.
Ik zeg dan: "ZIJ zijn met een paar. WIJ zijn met miljoenen. Wie zijn er sterker?"
Reactie: "Tsja".
Druppeltje benzine is gratis. Dus ik druppel al een paar weken de tank volOnly at the precipice.. en die is hier in NL nog lang niet bereikt. Benzine is weer behoorlijk gestegen zag ik vandaag maar geen haan die er naar kraait.
Hollanders vinden het allemaal wel prima zo.
Kijk en zo moet het dus hier ook!![]()
Premier Sri Lanka treedt af na uitroepen noodtoestand en uitgaansverbod door zijn broer, de president
Premier Mahenda Rajapaksa van Sri Lanka is maandag afgetreden na een nieuwe escalatie van protesten. Gevechten tussen voor- en tegenstanders van de regering liepen uit de hand, waarna president Gotabaya Rajapaksa een uitgaansverbod uitvaardigde en militairen de straat op stuurde.www.volkskrant.nl
![]()
Grote volkswoede in Sri Lanka: tientallen huizen van politici in brand, leger mag vandalen neerschieten
Afgelopen nacht staken demonstranten in Sri Lanka tientallen huizen van politici in brand. De premier is gisteren dan wel opgestapt, na weken van protesten, maar de volkswoede blijft groot. Ondertussen krijgen veiligheidsdiensten de opdracht om meteen te schieten bij vandalisme of als er...www.gelderlander.nl
Mike
The people of Sri Lanka have had enough. When you take away peoples food and medicine how else would you expect them to react?