The Great Awakening

Reflect,

50 of Trump's 55 primary endorsements won the primaries, 5 are in a run off. Unprecidented. More than 70% of his candidates openly assert the 2020 election was stolen.

There is no question Republicans are storming the House this midterm. Both history (party opposite of elected POTUS generally takes Congress following the election) and all the Democrat analytics point to this landslide. Now add 2000 Mules saturating the body politic heading into November, MOAR "joint venture conspiracy" Durham, and David Weiss laptop investigation.

Thing is, even if States decertify today, as the Special Counsel in WI is demanding for example, the federal legislature has to acknowledge it to effect the federal election. Today, zero chance. Post November when Patriots who know the election was stolen control Congress? Bingo.

And if the legislatures (plenary power) overturn the election, any form of government or judiciary that attempts to block it will meet by the US military, as the US military has a constitutional duty to defend and protect the will of the American People from its enemies, domestic and foreign.

I think Truth Social and the Trump encouraged-advised Elon purchasing of Twitter has set the deck for Free Speech (free information flow, Truth) as the Durham indictments roll, 2000 Mules saturates, and Patriots take back the Congress.

Which leaves two things:

1. The best is yet to come; and

2. NCSWIC (Justice)


Mike
 
VIDEO: 2021 revist, Catherine Herridge on Camp Justice construction to handle classified information, DESPITE resident Biden.

Opening in 2023 (perfect timing), the new larger GITMO courtroom will permit two military judges to hold proceedings (court-marshal), simultaneously.

Smaller cases will be held in the new $4 million chamber.

This new construction will also provide a virtual gallery for witnessing trials and delayed broadcast for the public.

Article (Reeeee): https://www.nytimes.com/2021/12/29/us/politics/pentagon-guantanamo-secret-courtroom.html


Mike
 
Nog meer verlate moederdagboodschappen:




Mike
Mooi is dat om te lezen wat hij zegt over dat zijn moeder nooit boos was op God.
Ik ken wel verschillende mensen die lijden aan ziektes en zich daardoor juist tegen God zijn keren. Niet meer in Hem geloven, ze snappen het niet waarom juist hun dit moet overkomen en waar is dit voor nodig. Waarom moet een mens zo lijden? Dat zijn vragen die ze dan stellen🙄
 
Super interessante video, FFF, dank hiervoor!

Religie/spiritualiteit vormt een uitweg uit de krankzinnige geloofsovertuiging dat wetenschap of de overheid alwetend en almachtig is. Het haalt je uit het hedonisme en nihilisme dat we vandaag de dag zien. Enkel leven voor momenteel geluk i.p.v. zingeving nastreven aan je bestaan is een vorm van geestesziekte.

Dit verklaart exact waarom ik nu constant om me heen hoor dat het tijd is om te 'genieten'. Nadat de C19-maatregelen eind februari werden teruggedraaid halveerden de bezoekersaantallen van mijn lezingen direct. Ik begreep dit niet, want juist over dat Rusland-Oekraine verhaal wilden mensen naar mijn inschatting toch meer weten? Gaandeweg werd mij duidelijk dat er sprake was van 'informatiemoeheid'. Ik kreeg te horen dat de autoriteiten in het najaar toch weer de boel dicht zouden gooien en dat je nu maar beter kunt 'genieten' van een terrasje, een vakantie of andere vormen van ontspanning en vermaak die enkel te maken hebben met leven voor het huidige moment.

Het 'genieten' wordt dan een vlucht, een ontsnapping aan de traumatiiserende en ontmenselijkende C19-maatregelen. Echte ontspanning is het ook niet, want je neemt het trauma mee zonder het aan te willen gaan. Dit is ook na WO2 gebeurd, het was allemaal een slechte droom die we maar beter zo snel mogelijk achter ons konden laten. Toen was de uitvlucht hard werken, het land moest immers heropgebouwd worden. Dit heeft geleid tot een welvaartsmaatschappij met ontkerkelijking en ontzuiling tot gevolg. Mensen zijn alsmaar stuurlozer geraakt, denk bijv. aan de losbandige seksuele moraal van de 'seksuele revolutie' die eind jaren '60 begon en gedurende de hele jaren '70 voortduurde. Opnieuw zien we dat najagen van uitsluitend je eigen kortstondige pleziertjes.

Religie en mythologie leren je dat er een diepere betekenis aan ons bestaan zit. Het leert ons dat materialisme en lust najagen oppervlakkig is en ons in een lagere, animalistische staat houden en dat werkelijke zingeving van immateriele, spirituele aard is.

Wat uit deze video ook naar voren komt is dat het huidige moment altijd gezien moet worden in relatie met het verleden en de toekonst, dit in tegenspraak tot de 'kracht van het nu'-gedachte van Eckhart Tolle e.a. We zijn de optelsom van onze ervaringen en deze bepalen hoe we ons nu en in de toekomst neerzetten. In deze satanische realiteit zijn we reeds vanaf de geboorte ontmenselijkt en het basistrauma van ieder mens is dan ook niet voor vol aangezien worden. Maar als wij niet aan zelfreflectie doen en maar constant wegvluchten in kortstondige pleziertjes zullen we nu en in de toekomst ook.nooit onze volledige menselijke expressie kunnen waarmaken.

We moeten dit trauma onder ogen zien en verwerken, pas dan kunnen we echt heel worden. Het lijkt dan alsof mensen enkel bestaan voor het nu, maar het is hun onverwerkte traumatische verleden dat het huidige moment voortdurend overschaduwt. En elke dag dat je er niet mee dealt verleng je je eigen leed en maak je jezelf vatbaar voor eindeloze herhaling ervan in de toekomst.

Dit verklaart waarom er geen lering wordt getrokken uit de geschiedenis. Het verklaart ook waarom zogenaamde 'wakkeren' alllesbehalve wakker zijn. Iemand die ik ken noemt ze 'wappieschapen'. Blijken de wappies en de schapen toch meer met elkaar gemeen te hebben dan ze zelf beseffen, nl. een gemeenschappelijke vlucht in een nietszeggende invulling van hun bestaan, voortkomend uit angst en ego (het basistrauma van ontmenselijking, het werkelijke 'virus' waarmee de voltallige samenleving 'besmet' is).

Er is maar 1 uitweg: de weg terug naar God. Carl Jung vroeg zich af of er niet zoiets bestaat als een godsinstinct. Ik denk van wel, want mensen hangen aan elkaar van geloofsovertuigingen het zit diep ingebed in het menselijke DNA. Wie een atheistische, darwinistische visie aanhangt heeft eveneens een geloofsovertuiging, nl. die van 'kennis' en 'wetenschap'. Maar niemand kan daadwerkelijk aantonen of de Big Bang werkelijk heeft plaatsgevonden en of de evolutieleer 100% sluitend is, gezien alle 'missing links'. Ook de ziektekiemtheorie, de basis van de moderne geneeskunde, is precies dat: een theorie die niet klinisch bewezen en herhaalbaar is. Atheisme is gewoon een geloof, maar dan zonder zingeving. Niet voor niets noemde ik jaren geleden al amorele academische wetenschap een vorm van krankzinnigheid.

Ik heb het altijd al geweten. Ik schreef ook altijd over geduld, geloof en vertrouwen. Maar ook ik heb een tik van de molen meegekregen, net als iedereen. Ook ik verloor mezelf in het zinloos najagen van kortstondig plezier en vermaak. Mijn mateloosheid op het gebied van alcohol getuigde van deze spirituele ziekte. Het is AA geweest dat me heeft geleerd dat spirituele zingeving het allerhoogste is wat een mens kan nastreven en dat alcoholische verdoving daarbinnen geen plaats heeft.

De mensheid is verziekt geraakt door gebrek aan zingeving, de 'crisis of meaning' die in deze video genoemd wordt. The Geeat Awakening begint bij onszelf. Ons bestaan moet zinvol zijn d.m.v. dienstbaarheid en naastenliefde, voor egoisme is geen plaats. Tijd om ons Godsinstinct te activeren!

Mike
Wat zonde om te lezen dat de lezingen minder bezocht worden. Hadden we de indruk dat de wakkeren beter weten dan waarde hechten aan vakanties of andere dingen. Informatie moe, ja op zich kan me daar wel iets bij voorstellen. Zeker als er ook mensen tussen zijn die nog niet wakker waren. Die hebben dan nog een weg te gaan. Ik denk ook dat we van kleins af aan al een basis gevoel hebben voor religie. Dan bedoel ik niet de opgelegde religie. Iemand wees me laatst op de boeken van Michiel van Elk. Heb vluchtig zijn visie gelezen en ik heb wel de indruk dat zijn visie de spijker op zijn kop is en overeen komt met wat jij bovenstaande schrijft. Hij definieert daarbij ook het belang van het brein in combi met neurowetenschap.
 

Een ex-christen. En let op:

Aansluitend begaf hij zich weer op het terrein van de godsdienstpsychologie, nu in Zwitserland. „Sinds 2010 werk ik op het Brain Mind Institute van de École Polytechnique Fédérale in Lausanne. De neuroloog met wie ik samenwerk, doet onderzoek naar buitenlichamelijke ervaringen. Hij heeft aangetoond dat je zo’n ervaring in een laboratorium kunt opwekken door virtual-realitytechnologie.”

De twijfel aan de betrouwbaarheid van de Schrift die soms bovenkwam, door de historische Bijbelkritiek, wist hij altijd weer te onderdrukken. Dat lukte niet meer toen hij kennisnam van de bevindingen van de neurowetenschap. „Als mensen een hersenbeschadiging krijgen, verliezen ze een deel van hun persoonlijkheid. Dat bracht me tot het standpunt van wetenschappers als Dick Swaab en Victor Lamme dat met het wegvallen van de materie ook het bewustzijn verdwijnt. Vanuit neurowetenschappelijk oogpunt is moeilijk voor te stellen wat een leven na de dood inhoudt. Toen ik in 2006 tot de conclusie kwam dat God niet bestaat, viel alles op zijn plek. Ik heb het ervaren als een omgekeerde bekering.”

Dus nee, zijn visie deel ik.niet, deze is Luciferiaans (de mens als God). Hij hinkt echter op twee benen:

Met het slot van de proloog verwoordt Van Elk zijn eigen positie. „Hoe graag wetenschappers het ook zouden willen, het bestaan van God kan met behulp van onderzoek noch bewezen, noch ontkracht worden. Religie is een complex verschijnsel en zit niet alleen tussen onze oren.”

Mike
 

Een ex-christen. En let op:





Dus nee, zijn visie deel ik.niet, deze is Luciferiaans (de mens als God). Hij hinkt echter op twee benen:



Mike
Dat deel wat je omschrijft kan mij idd ook gestolen worden.

Waar is achter sta is o.a dit deel van zijn bevindingen.

k deel de idee van de reformatorische wijsbegeerte dat er verschillende niveaus van werkelijkheidsverklaring zijn. Als je het menselijk denken wilt begrijpen, moet je je niet tot één niveau bepreken. Je identiteit wordt niet alleen bepaald door je brein, maar ook door je lichaam, je persoonlijkheid, je geschiedenis, je sociale netwerk. Die beïnvloeden elkaar onderling. Swaabs stelling ”Wij zijn ons brein” is een beetje simplistisch. We zijn veel meer.”

Zijn eigen positie weet hij vertolkt door de postmoderne Amerikaanse filosoof Richard Rorty. „Die relativeert heel sterk de gedachte dat we in de wetenschap bezig zijn met waarheidsvinding. De realiteit is dat we door de wetenschap bepaalde mechanismen op het spoor komen, waarvan we op allerlei terreinen praktisch gebruik kunnen maken. Maar de waarheidsclaim van de wetenschap is ten diepste onwetenschappelijk.”
 
Lees dit eens door:


Bla bla bla, bullshit bullshit bullshit. 'Er is geen objectieve waarheid'. 'Er is geen goed of kwaad'. Deze man lijdt aan de spirituele ziekte van amoraliteit en amoreel = immoreel.

Mike
 
Lees dit eens door:


Bla bla bla, bullshit bullshit bullshit. 'Er is geen objectieve waarheid'. 'Er is geen goed of kwaad'. Deze man lijdt aan de spirituele ziekte van amoraliteit en amoreel = immoreel.

Mike
Zonder er een hele discussie van te maken, duidelijk. Zal me er niet mee bezig houden verder omdat het de moeite niet is zo te zien.
 
The streers won't be safe for [THEM]:

Sri Lanka had enough with their corrupt government 🇱🇰 A former minister's car was thrown into the water by protesters in Colombo. Residences, properties and vehicles of ruling party members are targeted across the island.


Mike
 
It's imperative that everyone keeps their spiritual armor on. Do not let the enemy convince you to lower your optimism or hope. There are some thought patterns that will only plummet you into despair and you'll find that there is nothing for you there but pain. You will find that it's better to skip the cycle of doubt and refuse the enemies requests. Sometimes it's better to turn your mind off completely and defiantly walk in faith alone. What then can the enemy do to you but reeee? The enemy is working overtime to bring our morale down. We will not comply.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.345
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan