The Great Awakening

[Doorgestuurd van NLvirusWaan 🇳🇱🇬🇧]
[ Foto ]
🔅'Virus' isolation is not purification as you would expect. Virology is 100% pseudo science and uses the word isolation for the contamination of the sample with all kinds of genetic material.

Then they search for a few small generic pieces of DNA to fit their computermodel of a 'virus' and voila, they found a 'virus': this way a unicorn van be proven to exist with some hair from a horse and a piece of rhino horn.
🔅'virus' facts (http://t.me/nlvirusWaan/19) @NLvirusWAAN
 


De video begint met de spreuk 'The least of things without meaning is always worth more in life than the greatest thing without it.' van Carl Jung.

Friedriech Nietzsche zag in de jaren 70 van de 19e eeuw al een opkomst van spiritueel nihilisme gelijk aan de opkomst van de Verlichting en de aftakeling van de christelijke invloeden.

De enige crisis die er daadwerkelijk is is de crisis van betekenis van het leven.

Als gebeurtenissen uit hun synchronisme geworden getrokken, kun je de context niet meer zien.

Mensen met een betekenisloos leven hebben dezelde genetische expressiepatronen als mensen die chronisch ongeluk doormaken, zoals eenzaamheid, armoede of sterfte.

Hoe kunnen we het leven betekenis geven?
Gebruik maken van religieuze wijsheden (mythos) icombinatie wetenschappelijk/logisch redeneren (logos)

Volgens Jung is elke vorm van religie een vorm van psychotherapie om zielslijden en door de ziel veroorzaakt lichamelijk lijden te genezen.
 
Laatst bewerkt:
[Doorgestuurd van NLvirusWaan 🇳🇱🇬🇧]
[ Foto ]
🔅'Virus' isolation is not purification as you would expect. Virology is 100% pseudo science and uses the word isolation for the contamination of the sample with all kinds of genetic material.

Then they search for a few small generic pieces of DNA to fit their computermodel of a 'virus' and voila, they found a 'virus': this way a unicorn van be proven to exist with some hair from a horse and a piece of rhino horn.
🔅'virus' facts (http://t.me/nlvirusWaan/19) @NLvirusWAAN
Daar heeft hij dan weer wel helemaal gelijk in!

Mike
 
“Mother is the name for God in the lips and hearts of little children”. - William Thackeray

God bless all you lovely mothers out there. Thank you for all of your love and sacrifice for all of us.

Thank you for the hugs, the kisses, the discipline and the patience.

Thank you for the wisdom.

Thank you for the support, and the home cooked meals.

Thank you for always making us feel safe.

Most importantly; Thank you for bringing us here.

May God Bless you all with a beautifully serene day full of peace and calm. 🙏🏻🌸🙏🏻

Signed -

Your Sons & Daughters, We love you. ❤️


Mike
 
Happy Mother’s Day,

May your hands be so busy catching blessing that they don’t have the capacity to hold onto things that no longer serve you

Have a blessed day

🙏❤️🌎


Mike
 
Happy Mother’s Day to all of you beautiful Patriot-moms out there!

“Since the earliest days of our Republic, America’s strength has come from the love & courage & devotion of our mothers.” -DJT

Thank you all for being our backbone on this journey. Keep fighting and we love you ❤️ 🇺🇸


Mike
 
I started this very channel 4 years ago and it was a part time gig while I worked a full time job for my wife and my first son. It wasn’t till a year and a half later I started to get noticed and my numbers on YouTube started to explode. Then Covid hit and I was able to take this full time and never looked back.

You wanna know how I was able to do that? My amazing wife. I left a 6 figure income during the pandemic and she had the faith in me to carry this out and support what I was doing. We now have 2 kids and she has sacrificed so much to allow this dream of mine to blossom.

None of this would be possible without her and she is the foundation of our family.

Give the moms the praise and adoration they deserve today. I would be nothing without mine.

Happy Mother’s Day to all!


Mike
 
Interessant, ik ga kijken!

Mike
Super interessante video, FFF, dank hiervoor!

Religie/spiritualiteit vormt een uitweg uit de krankzinnige geloofsovertuiging dat wetenschap of de overheid alwetend en almachtig is. Het haalt je uit het hedonisme en nihilisme dat we vandaag de dag zien. Enkel leven voor momenteel geluk i.p.v. zingeving nastreven aan je bestaan is een vorm van geestesziekte.

Dit verklaart exact waarom ik nu constant om me heen hoor dat het tijd is om te 'genieten'. Nadat de C19-maatregelen eind februari werden teruggedraaid halveerden de bezoekersaantallen van mijn lezingen direct. Ik begreep dit niet, want juist over dat Rusland-Oekraine verhaal wilden mensen naar mijn inschatting toch meer weten? Gaandeweg werd mij duidelijk dat er sprake was van 'informatiemoeheid'. Ik kreeg te horen dat de autoriteiten in het najaar toch weer de boel dicht zouden gooien en dat je nu maar beter kunt 'genieten' van een terrasje, een vakantie of andere vormen van ontspanning en vermaak die enkel te maken hebben met leven voor het huidige moment.

Het 'genieten' wordt dan een vlucht, een ontsnapping aan de traumatiiserende en ontmenselijkende C19-maatregelen. Echte ontspanning is het ook niet, want je neemt het trauma mee zonder het aan te willen gaan. Dit is ook na WO2 gebeurd, het was allemaal een slechte droom die we maar beter zo snel mogelijk achter ons konden laten. Toen was de uitvlucht hard werken, het land moest immers heropgebouwd worden. Dit heeft geleid tot een welvaartsmaatschappij met ontkerkelijking en ontzuiling tot gevolg. Mensen zijn alsmaar stuurlozer geraakt, denk bijv. aan de losbandige seksuele moraal van de 'seksuele revolutie' die eind jaren '60 begon en gedurende de hele jaren '70 voortduurde. Opnieuw zien we dat najagen van uitsluitend je eigen kortstondige pleziertjes.

Religie en mythologie leren je dat er een diepere betekenis aan ons bestaan zit. Het leert ons dat materialisme en lust najagen oppervlakkig is en ons in een lagere, animalistische staat houden en dat werkelijke zingeving van immateriele, spirituele aard is.

Wat uit deze video ook naar voren komt is dat het huidige moment altijd gezien moet worden in relatie met het verleden en de toekonst, dit in tegenspraak tot de 'kracht van het nu'-gedachte van Eckhart Tolle e.a. We zijn de optelsom van onze ervaringen en deze bepalen hoe we ons nu en in de toekomst neerzetten. In deze satanische realiteit zijn we reeds vanaf de geboorte ontmenselijkt en het basistrauma van ieder mens is dan ook niet voor vol aangezien worden. Maar als wij niet aan zelfreflectie doen en maar constant wegvluchten in kortstondige pleziertjes zullen we nu en in de toekomst ook.nooit onze volledige menselijke expressie kunnen waarmaken.

We moeten dit trauma onder ogen zien en verwerken, pas dan kunnen we echt heel worden. Het lijkt dan alsof mensen enkel bestaan voor het nu, maar het is hun onverwerkte traumatische verleden dat het huidige moment voortdurend overschaduwt. En elke dag dat je er niet mee dealt verleng je je eigen leed en maak je jezelf vatbaar voor eindeloze herhaling ervan in de toekomst.

Dit verklaart waarom er geen lering wordt getrokken uit de geschiedenis. Het verklaart ook waarom zogenaamde 'wakkeren' alllesbehalve wakker zijn. Iemand die ik ken noemt ze 'wappieschapen'. Blijken de wappies en de schapen toch meer met elkaar gemeen te hebben dan ze zelf beseffen, nl. een gemeenschappelijke vlucht in een nietszeggende invulling van hun bestaan, voortkomend uit angst en ego (het basistrauma van ontmenselijking, het werkelijke 'virus' waarmee de voltallige samenleving 'besmet' is).

Er is maar 1 uitweg: de weg terug naar God. Carl Jung vroeg zich af of er niet zoiets bestaat als een godsinstinct. Ik denk van wel, want mensen hangen aan elkaar van geloofsovertuigingen het zit diep ingebed in het menselijke DNA. Wie een atheistische, darwinistische visie aanhangt heeft eveneens een geloofsovertuiging, nl. die van 'kennis' en 'wetenschap'. Maar niemand kan daadwerkelijk aantonen of de Big Bang werkelijk heeft plaatsgevonden en of de evolutieleer 100% sluitend is, gezien alle 'missing links'. Ook de ziektekiemtheorie, de basis van de moderne geneeskunde, is precies dat: een theorie die niet klinisch bewezen en herhaalbaar is. Atheisme is gewoon een geloof, maar dan zonder zingeving. Niet voor niets noemde ik jaren geleden al amorele academische wetenschap een vorm van krankzinnigheid.

Ik heb het altijd al geweten. Ik schreef ook altijd over geduld, geloof en vertrouwen. Maar ook ik heb een tik van de molen meegekregen, net als iedereen. Ook ik verloor mezelf in het zinloos najagen van kortstondig plezier en vermaak. Mijn mateloosheid op het gebied van alcohol getuigde van deze spirituele ziekte. Het is AA geweest dat me heeft geleerd dat spirituele zingeving het allerhoogste is wat een mens kan nastreven en dat alcoholische verdoving daarbinnen geen plaats heeft.

De mensheid is verziekt geraakt door gebrek aan zingeving, de 'crisis of meaning' die in deze video genoemd wordt. The Geeat Awakening begint bij onszelf. Ons bestaan moet zinvol zijn d.m.v. dienstbaarheid en naastenliefde, voor egoisme is geen plaats. Tijd om ons Godsinstinct te activeren!

Mike
 
Nog meer verlate moederdagboodschappen:

Moms are amazing.

I miss mine 😢, but so glad she isn’t suffering anymore. No matter how rough she had it (mental health issues followed by ALS) she always sacrificed for others, and never spoke one word against her Creator.

I’m proud of her walk.


IMG_20220509_131559_187.jpg
Happy Mother's Day, bros!


Mike
 
Laatst bewerkt:
Something worth remembering:

In spite of how much they cheated with the mules, THEY STILL LOST ON ELECTION NIGHT.

They stuffed the ballot boxes for months and it still wasn't enough. They still had to stop counting and make shady vans full of fake ballots show up at 3AM just to eek out a victory.

THAT is how badly they lost.

They rigged the machines . . . and they still lost.

They cheated with mules . . . and they still lost.

Finally they just said "Screw it! Go to Plan Z!"

Are you beginning to see how utterly screwed and backed into a corner the deep state are, moving forward?

If we were to clean up only a handful counties in this country, they could never "win" a national election ever again.

We're cleaning up a hell of a lot more than that.


Mike
 
Don Junior: “The outrage and the panic… you see it and that’s why you see the leak about the Supreme Court. They need something and they have nothing. The American people are awake to it…

They realize that they’ve been in a rigged game for very long. They see it and you can no longer hide it.”

Absolutely. 100%. The Great Awakening 🇺🇸


Mike
 
French President Macron was booed heavily by an entire stadium of French citizens yesterday.

It appears the French just went through the same thing that Americans suffered through in November of 2020 - a massively fraudulent election.

What happens when people learn the TRUTH?
What happens people WAKE UP?
They will not be able to walk down the street.
THE GREAT AWAKENING.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.577
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan