The Great Awakening

Inspiratie voor de zondagavond met Amazing Polly.
Living under grace, i.p.v. living under the law.
Dit staat in de Bijbel, in de brief van Paulus aan de Romeinen.


Voor degenen met weinig tijd: kijk vanaf minuut 14:00. Living under grace vs. living under the law wordt uitgelegd door dominee Derek Prince.

Jammer dat Polly gespannen is, maar de boodschap is waardevol.

Voor mij is het bekrachtigend om te leven onder een Hoger 'systeem' dan onder dit systeem van stupide (cojona)regels. Ongehoorzaam zijn aan regels, gaat ergens nog steeds over de regels. En kan uitputtend zijn. Een beleving van gehoorzaamheid aan iets Hogers (noem het God) is niet uitputtend, maar geeft alleen maar meer kracht. Dezelfde daden, maar een andere beleving.
 
Inspiratie voor de zondagavond met Amazing Polly.
Living under grace, i.p.v. living under the law.
Dit staat in de Bijbel, in de brief van Paulus aan de Romeinen.


Voor degenen met weinig tijd: kijk vanaf minuut 14:00. Living under grace vs. living under the law wordt uitgelegd door dominee Derek Prince.

Jammer dat Polly gespannen is, maar de boodschap is waardevol.

Voor mij is het bekrachtigend om te leven onder een Hoger 'systeem' dan onder dit systeem van stupide (cojona)regels. Ongehoorzaam zijn aan regels, gaat ergens nog steeds over de regels. En kan uitputtend zijn. Een beleving van gehoorzaamheid aan iets Hogers (noem het God) is niet uitputtend, maar geeft alleen maar meer kracht. Dezelfde daden, maar een andere beleving.
Jammer dat Derek Prince er bij zit, nu net een van de vele valse profeten
 
Jammer dat hij een valse profeet is. Ik ken hem verder niet.
Uiteindelijk gaat het om de boodschap natuurlijk.... maar dan toch liever van een oprechte profeet!
Een goeie boodschap van een dwaal leraar is gewoon fout.
Er zit altijd iets achter, de VS stikt het ervan.
Dus het gaat om de boodschap is altijd de combinatie met de boodschapper.
Ze zal een stukje uit een preek van hem gebruikt hebben, maar dan mis je de dubbele boodschap. Vals is dus altijd fout
 
Inspiratie voor de zondagavond met Amazing Polly.
Living under grace, i.p.v. living under the law.
Dit staat in de Bijbel, in de brief van Paulus aan de Romeinen.


Voor degenen met weinig tijd: kijk vanaf minuut 14:00. Living under grace vs. living under the law wordt uitgelegd door dominee Derek Prince.

Jammer dat Polly gespannen is, maar de boodschap is waardevol.

Voor mij is het bekrachtigend om te leven onder een Hoger 'systeem' dan onder dit systeem van stupide (cojona)regels. Ongehoorzaam zijn aan regels, gaat ergens nog steeds over de regels. En kan uitputtend zijn. Een beleving van gehoorzaamheid aan iets Hogers (noem het God) is niet uitputtend, maar geeft alleen maar meer kracht. Dezelfde daden, maar een andere beleving.
Vlak na 36 minuten gaat het over het kwaad in de mens. Ik roep daarom graag deze post van Fries Foar Frijhiid in herinnering over de leer van Carl Gustav Jung ook in deze rubriek: https://www.fatsforum.nl/threads/the-great-awakening.4113/page-392#post-354554
Hoe herken je je eigen schaduw? Dat is door naar je negatieve en positieve projecties op anderen te kijken. Als je iets als een positieve of negatieve eigenschap bestempelt in een ander dan herken je de eigenschappen die je bij jezelf niet herkent of juist afkeurt. Het komt een beetje neer op het gezegde: 'wat je zegt, ben je zelf'. 75 procent van je eigen schaduw is vaak onontgonnen goud. Dus positieve dingen die je niet in een positief licht hebt leren aanschouwen door allerlei omstandigheden, waaronder ook trauma. Hoe makkelijker mensen zichzelf en hun fouten accepteren, hoe vrijer je als mens wordt.
Humor helpt daarbij of is er ook een voortvloeisel uit.
 
Laatst bewerkt:
Een goeie boodschap van een dwaal leraar is gewoon fout.
Er zit altijd iets achter, de VS stikt het ervan.
Dus het gaat om de boodschap is altijd de combinatie met de boodschapper.
Ze zal een stukje uit een preek van hem gebruikt hebben, maar dan mis je de dubbele boodschap. Vals is dus altijd fout
Dat snap ik, Sailor. We moeten een andere boodschapper vinden die over deze onderwerpen spreekt. Ik ben totaal nieuw als het om Bijbelteksten gaat, dus weet mijn weg nog niet naar goede bronnen. Jammer ook, dat Polly dit er ook niet uit filtert. Als iemand een goede spreker weet over Bijbelteksten, dan hoor ik het graag.
 
Dat snap ik, Sailor. We moeten een andere boodschapper vinden die over deze onderwerpen spreekt. Ik ben totaal nieuw als het om Bijbelteksten gaat, dus weet mijn weg nog niet naar goede bronnen. Jammer ook, dat Polly dit er ook niet uit filtert. Als iemand een goede spreker weet over Bijbelteksten, dan hoor ik het graag.
Sunrise Hoodie
 
 
Pepes live matter on tg

Remember Hillary Clinton was the red line. America was on the verge of being destroyed in 2016 and here we stand again in 2021 seemingly back where we started. Yet we aren't.

The amount of progress we've made in the Great Awakening is far more significant than people think. We've never seen anything like this and here's the kicker: We're just getting started.

You aren't alone. The red pill fields are ripe for harvesting. It's never been easier to show someone the truth about the world than it is now. Babylon is exposed for world to see and you can't put this Awakening back in a box.

Apocalypse literally means unveiling. The world is red pilled and there's no going back.
 
Pepes live matter on tg

Remember Hillary Clinton was the red line. America was on the verge of being destroyed in 2016 and here we stand again in 2021 seemingly back where we started. Yet we aren't.

The amount of progress we've made in the Great Awakening is far more significant than people think. We've never seen anything like this and here's the kicker: We're just getting started.

You aren't alone. The red pill fields are ripe for harvesting. It's never been easier to show someone the truth about the world than it is now. Babylon is exposed for world to see and you can't put this Awakening back in a box.

Apocalypse literally means unveiling. The world is red pilled and there's no going back.
When the Israelites stood on the shore of the Red Sea, there were only two futures for them. They would either die at the hands of Pharaoh's Army or find a way across the Red Sea. They were not going back to Egypt.

We are in a similar situation. Trump's first term in office burned the bridge that we might take to return to the way things used to be.

This country and indeed the world will never go back to the way things used to be.

The future that lies before us is either a dark and miserable prison or a bright and glorious awakening.

The one we experience will be determined by us.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan