The Great Awakening

1638969852091.png

Dit schilderij is van de bekende Turkse kunstenaar Abidin Dino
Toen hem werd gevraagd door de grote schrijver Nazim Hikmat toen hij vroeg:

Kun je geluk tekenen?

Dit meesterwerk was het antwoord!

Geluk bestaat niet uit Geld, dure auto's, het grote huis, uit eeten , bioscoop, verre vakantie en de laaste prijzige gadget, merkkleding, goud en silver

Geluk is liefde, vrijheid, familie , warm thuis , echte vrienden , jouw kinderen , gezondheid, lopen in het bos , dagje op het strand , spelen met de hond , lachen , het broodje deelen met jouw wandelmaatje ...

Geluk is geen QR-code.
 
Zitten ze ingevroren zonder wifi en niet ik zeg niet gaan zoeken....
In de 2de wereldoorlog zaten de Nazi's daar ook al. Iets met experimenten en buitenaardse dingen enzo. Gister nog een docu over gezien. Best interessant. Maar waarom daar🤔👽
 
Zitten ze ingevroren zonder wifi en niet ik zeg niet gaan zoeken....
Ondergrondse Nazi-bases?
 
Die 2 vreemde snuiters boven die tweets zijn van Ripple (dubieuze crypto munt m.i. (kom er maar in @Sailor))

Het zou mij niets verbazen als Klaus Schaap hier zjin plannen voor een CBDC gaat bedenken met die flippo's
Wat wil je dat ik zeg.... Voor cbdc hebben ze niets nodig om te maken de complete infrastructuur is er, banken systemen qr systemen, verder is alle currency digitaal in feite, je kan nog analoog uit de muur halen maar dat is het dan ook.
Maar om je tevreden te stellen, welke crypte coin is niet dubieus?
 
Wat wil je dat ik zeg.... Voor cbdc hebben ze niets nodig om te maken de complete infrastructuur is er, banken systemen qr systemen, verder is alle currency digitaal in feite, je kan nog analoog uit de muur halen maar dat is het dan ook.
Maar om je tevreden te stellen, welke crypte coin is niet dubieus?
Chocolademuntjes van Sinterklaas??😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.450
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan