The Great Awakening

Jonathan Turley says that Igor Danchenko’s arrest is a “seismic development.”


He said that the indictment shows that Durham has a lot of new information and that Democrat operatives were in Moscow meeting with Russian figures.

He goes on to explain that the unnamed person in the indictment known as “PR Executive-1” who is described as a close advisor to Hillary Clinton, is “the person that should be most concerned” about these recent developments 👀


All roads lead to the Clintons!
 
Just to quickly recap the past year:

They stole the election (crime of the century), the fire within us is now burning stronger than ever, people are rising up and taking local action, the entire world is witnessing their corruption & evil ways, America is being destroyed (optically) from within, Durham is about to start arresting the globalist criminals 1 by 1, the military will eventually step in and restore constitutional order. 🇺🇸

That’s the plan.
 
 
Igor Danchenko, de grootste zoeker naar nep-nieuws over Trump voor het door Hillary Clinton betaalde Steele Dossier om Trump in 2016 van het winnen van het presidentschap af te houden, is gisteren (4 nov.) door de federale autoriteiten gearresteerd als deel van het onderzoek dat wordt geleid door John Durham. We komen steeds hoger op de ladder en komen in de buurt van Hillary zelf!
 
Helaas kan ik niet het hele artikel plaatsten omdat ik geen toegang heb.

NRC5om5
Vrijdag 5 november 2021
Goedemiddag NRC-lezer. Nieuwe ophef in de VS over de geruchten uit 2016 rond Trump en Russische prostituees, we praten je bij.​
STEELE-DOSSIER​
Het was één van de meest pikante momenten van de presidentsverkiezingen in 2016: geruchten over Donald Trump en Russische prostituees. Een onthulde tenlastelegging suggereert dat een vertrouweling van de Clintons die roddel verspreidde
 
Helaas kan ik niet het hele artikel plaatsten omdat ik geen toegang heb.

NRC5om5
Vrijdag 5 november 2021
Goedemiddag NRC-lezer. Nieuwe ophef in de VS over de geruchten uit 2016 rond Trump en Russische prostituees, we praten je bij.​
STEELE-DOSSIER​
Het was één van de meest pikante momenten van de presidentsverkiezingen in 2016: geruchten over Donald Trump en Russische prostituees. Een onthulde tenlastelegging suggereert dat een vertrouweling van de Clintons die roddel verspreidde
Nu klopt dat bijvoorbaat al niet, dit geval was ern van de opstellers van het Steele dossier in opdracht van Hilary Clinton en de dnc, it's Panic in dc Durham is los
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.399
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan