The Great Awakening



Mike
 
Laatst bewerkt:
Een 'verschroeid bewustzijn' (seared conscience), een bewustzijn dat is aangetast door het hellevuur van de duivel, een dood of stervend bewustzijn. Steeds meer mensen vertonen dit in de eindtijd en dat zien we nu ook steeds meer om ons heen. Op z'n minst een aangebrand bewustzijn, bij sommigen zelfs verkoold!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg nu toch een bijzonder ingesproken bericht toegestuurd via telegram; over een nieuwe rode zon met straling en dat we aluminum voor ramen moeten plakken dan (anders verbranden we) en dat gevaccineerden dood gaan neervallen daarvan.
 
Hij refereert naar de Bijbel. Jammer dat ik hem hier niet kan plaatsen, maar ach miss maar beter ook ;).
 
Het is hier ontzettend druk in de lucht ... 🍀
Hmm het blijkt een oefening met gevechtsvliegtuigen
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg nu toch een bijzonder ingesproken bericht toegestuurd via telegram; over een nieuwe rode zon met straling en dat we aluminum voor ramen moeten plakken dan (anders verbranden we) en dat gevaccineerden dood gaan neervallen daarvan.
Hebben we niet eerder al zoiets gehoord, van 3 planeten op een rij waar je juist voor buiten moest zijn. Word er warm van !
 
Naar jezelf luisteren en stap ervan weg. Bewandel je eigen pad en ontplooi jezelf. Niet meer in de kaders en hokjes denken die er voor jou zijn gemaakt. Hou op met naar al die berichtgeving te kijken:

Filmpje is van Cafe Weltschmerz. Helaas geeft hij hem niet weer!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan