The Great Awakening

Ja denk ik, maar iig voor mei 2022.
Zit nog ff terug te lezen....je begint met een week en eindigt met mei volgend jaar , je lijkt de politiek wel...eerst een week en dan een paar maanden 🤣🤣.
Ps Ik denk ook wel dat het gebeurt maar dan als het het beste inslaat , bij een koude tijd bijvoorbeeld
 
Zit nog ff terug te lezen....je begint met een week en eindigt met mei volgend jaar , je lijkt de politiek wel...eerst een week en dan een paar maanden 🤣🤣.
Ps Ik denk ook wel dat het gebeurt maar dan als het het beste inslaat , bij een koude tijd bijvoorbeeld
Haha ja zo komt het wel over nu! Ik denk zelf een week, maar volgens andere berichten iig voor mei 2022.
 
Zit nog ff terug te lezen....je begint met een week en eindigt met mei volgend jaar , je lijkt de politiek wel...eerst een week en dan een paar maanden 🤣🤣.
Ps Ik denk ook wel dat het gebeurt maar dan als het het beste inslaat , bij een koude tijd bijvoorbeeld
Het maakt niets uit op welk moment de shtf show begint, 80% is niet voorbereid en zal in de paniek modes schieten
 
Dat is het grootste probleem bij shtf. De anderen
Vandaar ook mijn hobby....
Ff met wat goede bekenden in het bos wandelen, 3 hertjes 4 zwijntjes en wat kleinvee als target practice, en voor op de bbq, en het is nog verplicht ook dat afschieten, moet 15 herten en 40 zwijnen voor dit jaar ruimen maar dat is weer eten voor een hoop mensen.
😇😇😇😁😁
 
Het maakt niets uit op welk moment de shtf show begint, 80% is niet voorbereid en zal in de paniek modes schieten
Dat is zo,maar diegene die het nog niet zien zullen het waarschijnlijk nooit zien dus die zullen wij moeten helpen.
Wat mij betreft mag het zo snel mogelijk gebeuren, misschien dat mensen dan gaan inzien waar we in zitten.
Misschien wat cru maar zo kunnen we toch ook niet doorgaan
 
Dat is zo,maar diegene die het nog niet zien zullen het waarschijnlijk nooit zien dus die zullen wij moeten helpen.
Wat mij betreft mag het zo snel mogelijk gebeuren, misschien dat mensen dan gaan inzien waar we in zitten.
Misschien wat cru maar zo kunnen we toch ook niet doorgaan
De gene die het nooit zien helpen.......
Nee alleen op verzoek krijgen ze hulp voor de shtf show erna heb je de handen vol om voor jezelf en de jouwen te zorgen, niet wakker voor die tijd is lost Forever
 
Zit nog ff terug te lezen....je begint met een week en eindigt met mei volgend jaar , je lijkt de politiek wel...eerst een week en dan een paar maanden 🤣🤣.
Ps Ik denk ook wel dat het gebeurt maar dan als het het beste inslaat , bij een koude tijd bijvoorbeeld
Dat denk ik dus ook en wanneer de dagen nog vrij kort zijn. Alles in mij zegt januari maar we zullen zien. Zorg in iedergeval dat we goed zijn voorbereid!
 
 
De gene die het nooit zien helpen.......
Nee alleen op verzoek krijgen ze hulp voor de shtf show erna heb je de handen vol om voor jezelf en de jouwen te zorgen, niet wakker voor die tijd is lost Forever
Denk dat je gelijk hebt , we zullen inderdaad onze handen vol hebben voor onszelf en onze naasten
 
Onder welke steen hebben jullie gezeten? Een koude tijd? De Aarde is zo erg opgewarmd dat we echt geen kou meer gaan krijgen hoor.
Nou in ieder geval niet onder een gebakken steen , hoe koud denk je dat je het krijgt als het rond het vriespunt is of eronder en je hebt geen verwarming meer. Maar goed, dit is maar een onderdeel van de ellende na stroomuitval natuurlijk
 
It's going bad for the de MS and the Clintons
Maybe call it Panic in DC Durham is on the case.
Drip drip drip

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.896
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan