The Great Awakening


Politiek!! Die andere 50% schopt hem zijn pluche af ... en neemt het fucksin toch al niet.
Actie: deze man naar Neurenberg... touwtje om .. veroordeling ... bungee jump zonder elasticiteit
Actie1: big pharma je land uit schoppen, nadat je politici + molensteen om in zee laat watertrappelen.
Actie2; de centrale bank erachter aan (deden Hitler en Sadam ook maar dat was niet de bedoeling !!)
en ja ... DNB is een commerciële centrale bank van ... de onmensen in de schaduwen
Actie 3: ik stop maar geen puf om actieplan van meer dan 1001 punten ....
 
Ephesians 6: 11-18:

“Put on the full armor of God so that you can take your stand against the devil’s schemes. For our struggle is not against flesh and blood, but against the rulers, against the authorities, against the powers of this dark world and against the spiritual forces of evil in the heavenly realms. Therefore put on the full armor of God, so that when the day of evil comes, you may be able to stand your ground, and after you have done everything, to stand. Stand firm then with the belt of truth buckled around your waist, with the breastplate of righteousness in place, and with your feet fitted with readiness that comes from the gospel of peace. In addition to all this, take up the shield of faith, with which you can extinguish all the flaming arrows of the evil one. Take the helmet of salvation and the sword of the Spirit, which is the word of God. And pray in the Spirit on all occasions with all kinds of prayers and requests. With this in mind, be alert and always keep on praying for all the saints.

I'm listening to BardsFM | Fishers of Men - 20210703 on Podbean, check it out! https://www.podbean.com/ea/pb-qqyvt-107d8ce
Bekijk bijlage 1034

Arie
Heb nog geen aflevering gemist van bards.fm ... oh ja .. die onderweg naar BardsFest in de auto waren minder goed te beluisteren.
 
Ik heb gelukkig geen universitaire studie gedaan, ik geloof mijn ogen, zet de uwe ogen open en ge zult zien!
👾👾👾👾 dan Raad ik aan om een keer te gaan zeilen liefst met de Vendée Globe met uw theorie gaan die de wereld rond met minstens Mach 4 .. Dat moet echt een ervaring voor het leven zijn zeilen sneller dan een 🚀
 
Volgens NASA (Never A Straight Answer):
# Snelheid waarmee Aarde op evenaar om zijn eigen as draait: 1700 km/u (500 meter per seconde)
# We schieten door het heelal met 67,000 mph (107,000 km/h).
_moving.gif
En dit gaat al die tijd al goed ... like clockwork in een universum van chaos en triljarden tot de macht biljoen andere losvliegende dingen 💫💫.....?

Wat ik vooral niet doe:
# van geluk een gat in de lucht springen in de woonkamer (duurt zeker 1 seconde); want spinnend
met 500 m/s knal ik met mijn poffertje veel te hard tegen de muur .. dan ben ik plat :ROFLMAO:
# Droogfohnen en gellen: ... want met 107.000 km/h tegenwind heb ik een vet strak kapsel 🌬️🌪️
Wat ik wel probeer:
# contra draaien want met al die snelheden ben ik steeds duizelig 😵😵😵

Totdat ik zelf van boven kan kijken en niet mijn kop heb gestoten tegen de 'Dome' en zelf kan constateren welk feit juist is, kijk en luister ik graag naar allerlei visies, zonder wijsheid in pacht en zonder discussies. Die in de 5 uur durende Ewarano docu-video theorie is zeer interessant. Kom op Elon ... wie mag eens gaan kijken in een Spacex-ding.

Helpt IVM tegen duizeligheid?
 
Laatst bewerkt:
Volgens NASA (Never A Straight Answer):
# Snelheid waarmee Aarde op evenaar om zijn eigen as draait: 1700 km/u (500 meter per seconde)
# We schieten door het heelal met 67,000 mph (107,000 km/h).
Bekijk bijlage 4116
En dit gaat al die tijd al goed ... like clockwork in een universum van chaos en triljarden tot de macht biljoen andere losvliegende dingen 💫💫.....?

Wat ik vooral niet doe:
# van geluk een gat in de lucht springen in de woonkamer (duurt zeker 1 seconde); want spinnend
met 500 m/s knal ik met mijn poffertje veel te hard tegen de muur .. dan ben ik plat
# Droogfohnen en gellen: ... want met 107.000 km/h tegenwind heb ik een vet strak kapsel 🌬️🌪️
Wat ik wel probeer:
# contra draaien want met al die snelheden ben ik steeds duizelig 😵😵😵

Totdat ik zelf van boven kan kijken en niet mijn kop heb gestoten tegen de 'Dome' en zelf kan constateren welk feit juist is, kijk en luister ik graag naar allerlei visies, zonder wijsheid in pacht en zonder discussies. Die in de 5 uur durende Ewarano docu-video theorie is zeer interessant. Kom op Elon ... wie mag eens gaan kijken in een Spacex-ding.

Helpt IVM tegen duizeligheid?
Ik had je hoger ingeschat
 
Geen mening. Ik kan geen eigen geconstateerde feiten leveren van welke theorie dan ook.
Als je me nou super hoooooooooooooog inschat .. kan ik het misschien feitelijk zien ...😂
 
Volgens NASA (Never A Straight Answer):
# Snelheid waarmee Aarde op evenaar om zijn eigen as draait: 1700 km/u (500 meter per seconde)
# We schieten door het heelal met 67,000 mph (107,000 km/h).
Bekijk bijlage 4116
En dit gaat al die tijd al goed ... like clockwork in een universum van chaos en triljarden tot de macht biljoen andere losvliegende dingen 💫💫.....?

Wat ik vooral niet doe:
# van geluk een gat in de lucht springen in de woonkamer (duurt zeker 1 seconde); want spinnend
met 500 m/s knal ik met mijn poffertje veel te hard tegen de muur .. dan ben ik plat :ROFLMAO:
# Droogfohnen en gellen: ... want met 107.000 km/h tegenwind heb ik een vet strak kapsel 🌬️🌪️
Wat ik wel probeer:
# contra draaien want met al die snelheden ben ik steeds duizelig 😵😵😵

Totdat ik zelf van boven kan kijken en niet mijn kop heb gestoten tegen de 'Dome' en zelf kan constateren welk feit juist is, kijk en luister ik graag naar allerlei visies, zonder wijsheid in pacht en zonder discussies. Die in de 5 uur durende Ewarano docu-video theorie is zeer interessant. Kom op Elon ... wie mag eens gaan kijken in een Spacex-ding.

Helpt IVM tegen duizeligheid?
"Totdat ik zelf van boven kan kijken en niet mijn kop heb gestoten tegen de 'Dome' en zelf kan constateren welk feit juist is, kijk en luister ik graag naar allerlei visies, zonder wijsheid in pacht en zonder discussies."(y)

Ik zit nog maar op 2.30 uur en vind deze docu nu al de meest interessante sinds tijden! Moest wel even de mindset vinden om de narrator te 'hachelen' maar je moet er wat voor over hebben!:sneaky:

TnX, maarten2 voor het opnieuw onder de aandacht brengen vd docu.
 
Laatst bewerkt:
De wakkere schaapjes worden weer simpel in slaap gesust met deze onzin.
Die platjes zijn knap besmettelijk ivm helpt blijkbaar niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mannen, jullie discussies zijn erg boeiend om te volgen. Ik vind het jammer dat er nu zoveel op de man wordt gespeeld, onnodig. Het gaat niet om gelijk hebben, maar om ermee bezig te zijn. Ieder kan zijn eigen conclusies trekken. Hier thuis gebeurt hetzelfde. Mijn vrouw is een echte analyzer, terwijl ik meer bezig ben met het grotere plaatje. Feit is, dat we er beide mee bezig zijn, en dat we tot conclusies komen. Mike en Julian, ga vooral door met waar jullie mee bezig zijn, jullie houden elkaar scherp.

Bekijk bijlage 4074
Dank voor het compliment, ook aan het adres van Julian. Wat ik echter in jouw reactie mis is precies wat mij motiveert: een gevoel van URGENTIE. De tirannie klopt al aan de deur en het duurt niet zo heel lang meer voordat deze de deur inbeukt. Dan kunnen we wel lopen muggenziften over van alles en nog wat,, maar het gaat om VRIJHEID. Dat is nu de enige prioriteit, al het andere vechten we naderhand wel uit. Dus 5G, ondergrondse tunnels, platte aarde, aliens, het zal allemaal wel, ik ga het niet eens meer proberen te debunken, allemaal tijdverspilling. We hebben de luxe niet meer om nog verder te bakkeleien over wat dan ook, VRIJHEID is alles wat telt..

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.231
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan