The Great Awakening

S-eiwitten worden door het lichaam gemaakt en komen niet van buitenaf.
Exosomen worden door het lichaam gemaakt, s-eiwitten zijn lichaamsvreemde exosomen die zijn synthetisch zijn nagebootst en komen dus van buitenaf. Na heel veel omzwervingen lijken we weer terug bij af en lijkt het net of jij ineens op een ander forum zit. Wat is er gebeurd?

Mike
 
Laatst bewerkt:
For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Ephesians 6:12 KJV
Wat zal er bedoeld worden met 'high places'?
In eerste instantie zou ik zeggen bijvoorbeeld overheden e.d. echter vind ik het altijd toch weer wonderlijke dat we de functies van ambtenaren, wie in dienst zijn van de burgers, beschouwen als een 'hoge functie'.
Kan het zijn dat hier ook iets anders staat?
 
Exosomen worden door het lichaam femaajt, s-eiwitten zijn lichaamsvreemde exosomen die zijn synthetisch zijn nagebootst en komen dus van buitenaf. Na heel veel omzwervingen lijken we weer terug bij af en lijkt het net of jij ineens op een ander forum zit. Wat is er gebeurd?

Mike
Nou, ik zie het eigenlijk meer als wijzer worden. Het heeft vele redenen die ik (voornamelijk de afgelopen dagen) heb beschreven in het andere topic.

Dit vind ik het meest in het oog springend:
  • Ik noemde al eerder deze publicatie uit 2007: Exosomal vaccines containing the S protein of the SARS coronavirus induce high levels of neutralizing antibodies
  • We weten dus dat exosomen s-eiwitten aan de buitenkant kunnen bevatten. Dit is waarschijnlijk het mechanisme wat bijvoorbeeld AstraZeneca gebruikt bij hun injecties.
  • Ik heb geen bewijs gezien van het bestaan van een s-eiwit los, laat staan versuikerd aan elkaar
  • Nu is er momenteel iets zeer interessants aan de hand. De mRNA injecties van Pfizer en Moderna sporen cellen aan om 'het virus' zelf aan te maken, of in ieder geval de spike eiwitten.
  • Mijn hypothese is dus dat Pfizer weet welke signalen er moeten worden gegeven om het lichaam te hacken, zoals ik hier schreef. Het lichaam gaat dan zelf de exosomen -met aan de buitenkant s-eiwitten - aanmaken.
  • Waarom zou je moeilijk doen om iets van buitenaf in te brengen als je het lichaam ook zichzelf ziek kan laten maken? Laat staan een hele trukendoos opentrekken om iets kunstmatigs aan te laten maken. Het lichaamseigen systeem is prima in staat om ziekte te veroorzaken.
  • Verder heb ik nog geen vleugje bewijs gezien van het kunstmatig verspreiden van aerosolen met daarin s-eiwitten. Of via een andere weg, voedsel ofzo.
  • Bedenk ook dat s-eiwitten een theoretisch concept is, ook hier is geen bewijs van. Technisch gezien hebben we het over een bindingsmolecuul, een ligand.
  • Stel dat je mee gaat in het verhaal van die kunstmatige s-eiwitten. Hoe groot is de kans niet dat dit mis gaat en uitlekt via een oprechte wetenschapper? Te link! Beter is het om iets te her-labelen: van 'exosoom' naar 'virus'. Zo kun je zelfs betrokken wetenschappers in de waan laten dat ze aan een echt virus werken (bijvoorbeeld bij een vaccin) en minimaliseer je de kans dat er iets uitlekt. Hun eigen bekrompen universitaire - wij horen bij de slimste 1% van de bevolking, want ik heb hiervoor gestudeerd en mag me daardoor verheffen boven het normale volk - brein doet de rest.
  • Bonuspunten als je mensen kan laten denken dat de 'oorzaak' van iets in werkelijkheid het 'gevolg' is.
  • Dit zie je bij talloze ziektebeelden, denk bijvoorbeeld aan de cholesterol zwendel. Hoogopgeleide mensen werken met hart en ziel aan iets wat het GEVOLG is in plaats van het PROBLEEM. En ze denken waarschijnlijk nog dat ze het goed doen ook! 🙄
Daarbij is het voor mij een heel proces de afgelopen tijd. Ik begrijp wel dat het lijkt of ik terug bij 'af' ben. Voor mij voelt het meer alsof ik de losse eindjes aan het verbinden ben.

Mijn excuses als ik te drammerig overkom. Het voelt voor mij ineens allemaal zo logisch en ik wil het graag begrijpbaar delen. Ook al klopt niet alles, of niks, worden we met elkaar toch wijzer. En ik hoop door mijn denkproces openlijk te delen dat ik iemand anders weer op een idee breng. Die dit hopelijk terugkoppelt...
 
Voor wat betreft vaccins geef ik je groit gelijk, daar wordt de grote wisseltruc gehanteerd van exosoom = virus. Voor wat betreft synthetische lichaamsvreende exosomen (virussen/spike-eiwitten), daar is wel bewijs voor middels de PATENTEN hierop en wat we weten over gain of function. Bewijs voor s-eiwitten in de lucht is er niet direct, maar wel indirect, getuige de studie die je zelf vond over verspreiding van prionen middels aerosolen en het NASA-document dat spreekt over 'microdust'. Bewijs voor s-eiwitten in voedsel of water is (nog) niet voorhandrn, maar dat is m.i. een kwestie van tijd.

Mike
 
Hoi Mike, als dit waar is zaten die particles dus in de griepvaccins dat ze die oudjes in Bergamo een paar maanden eerder toedienden hadden gekregen; het C19 vaccin was er toen immers (officieel) nog niet. Dit zou ook verklaren waarom alle doden gecremeerd werden. Kon er geen lijkschouwing meer worden verricht.
dat dacht ik ook hele tijd al, ziek geworden door die griepspuit, wat zat er in, was allemaal in de bijsluiter te lezen Cov nog wat!
 
degenen met onderliggende lijden die nog "jong" zijn dus
Dat onderliggend lijden is ook maar een kreet uit de koker van Vadertje Staat. Iedereen heeft onderliggend lijden en ik verwijs dan naar de lezing vna Mike. We zijn allemaal al enorm belast met gif, in welke vorm[en] dan ook.
 
Als je zoekt via Google naar eiwitten komt er GEEN S-eiwit te voorschijn.
Misschien een S-je over het hoofd gezien?
Wel S-eiwit in verband met Sars. Was me al eens opgevallen.
 
Voor wat betreft vaccins geef ik je groit gelijk, daar wordt de grote wisseltruc gehanteerd van exosoom = virus. Voor wat betreft synthetische lichaamsvreende exosomen (virussen/spike-eiwitten), daar is wel bewijs voor middels de PATENTEN hierop en wat we weten over gain of function. Bewijs voor s-eiwitten in de lucht is er niet direct, maar wel indirect, getuige de studie die je zelf vond over verspreiding van prionen middels aerosolen en het NASA-document dat spreekt over 'microdust'. Bewijs voor s-eiwitten in voedsel of water is (nog) niet voorhandrn, maar dat is m.i. een kwestie van tijd.

Mike

We gaan het zien Mike, denk idd dat er nog een hoop duidelijk gaat worden. Het hele gain-of-function verhaal staat wat mij betreft ook wat op losse schroeven. Omdat ze knutselen aan virussen. En die bestaan dus niet. Ook niet als er een patent is op een virus. Lekker dan, een octrooi op iets dat niet bestaat? Tenzij...

Waar knutselt men dan wel aan? De betrokken wetenschappers 'geloven' in ieder geval in de virustheorie, wellicht op enkele hooggeplaatsten (extreem slim, psychopatisch, chantabel en/of bekeerd tot een duister geloof) na, dus deze betrokken wetenschappers en laboranten moeten hun onderzoek kunnen plaatsen in een vrij gedetailleerde 'mental map'. Mijn conclusie o.b.v. deze redenering is dat de leugen akelig veel op de werkelijkheid moet lijken.
 
Brian Cates over Afghanistan on Telegram;

Every single Biden voter enabled this. Every person who worked to steal that 2020 election did their part. They better not look away. They helped put a guy in charge who gave a series of orders to our military that simply cannot be defended. If Biden were out to deliberately sabotage and weaken the United States of America both at home and abroad….what would he doing differently? What would a US President taking orders from our enemies because he’s being massively blackmailed look like? WOULD IT LOOK ANYTHING LIKE ALL THE SHIT WE’VE BEEN FORCED TO WATCH THIS GUY DO TO OUR COUNTRY FOR THE LAST 7 MONTHS?!?!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.435
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan