Hemelse sferen (4e dimensie). Oftewel; niet van deze wereld, maar ook niet buitenaards.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, ik zie het eigenlijk meer als wijzer worden. Het heeft vele redenen die ik (voornamelijk de afgelopen dagen) heb beschreven in het andere topic.Exosomen worden door het lichaam femaajt, s-eiwitten zijn lichaamsvreemde exosomen die zijn synthetisch zijn nagebootst en komen dus van buitenaf. Na heel veel omzwervingen lijken we weer terug bij af en lijkt het net of jij ineens op een ander forum zit. Wat is er gebeurd?
Mike
dat dacht ik ook hele tijd al, ziek geworden door die griepspuit, wat zat er in, was allemaal in de bijsluiter te lezen Cov nog wat!Hoi Mike, als dit waar is zaten die particles dus in de griepvaccins dat ze die oudjes in Bergamo een paar maanden eerder toedienden hadden gekregen; het C19 vaccin was er toen immers (officieel) nog niet. Dit zou ook verklaren waarom alle doden gecremeerd werden. Kon er geen lijkschouwing meer worden verricht.
degenen met onderliggende lijden die nog "jong" zijn dusGriepprik en medicatie is inmiddels van alle leeftijden.
Onder de 50 zijn er ook al vele 'chronisch ziek'.
De vaste klandizie van Big Pharma groeide afgelopen decennia waar je bij stond.
Dat onderliggend lijden is ook maar een kreet uit de koker van Vadertje Staat. Iedereen heeft onderliggend lijden en ik verwijs dan naar de lezing vna Mike. We zijn allemaal al enorm belast met gif, in welke vorm[en] dan ook.degenen met onderliggende lijden die nog "jong" zijn dus
ja klopt het is er en het was er al.Dat onderliggend lijden is ook maar een kreet uit de koker van Vadertje Staat. Iedereen heeft onderliggend lijden en ik verwijs dan naar de lezing vna Mike. We zijn allemaal al enorm belast met gif, in welke vorm[en] dan ook.
Voor wat betreft vaccins geef ik je groit gelijk, daar wordt de grote wisseltruc gehanteerd van exosoom = virus. Voor wat betreft synthetische lichaamsvreende exosomen (virussen/spike-eiwitten), daar is wel bewijs voor middels de PATENTEN hierop en wat we weten over gain of function. Bewijs voor s-eiwitten in de lucht is er niet direct, maar wel indirect, getuige de studie die je zelf vond over verspreiding van prionen middels aerosolen en het NASA-document dat spreekt over 'microdust'. Bewijs voor s-eiwitten in voedsel of water is (nog) niet voorhandrn, maar dat is m.i. een kwestie van tijd.
Mike
For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places.
Ephesians 6:12 KJV
Waar knutselt men dan wel aan?
Ja, heb ik voor de helft gehoord, straks de restDave bespreekt dit ook in zijn X22 Report van vannacht. Hij zegt dat deze twee de bui al zien hangen. Track resignations (Q)
Mike