The Great Awakening

Hij was mij gisteravond ook al toegestuurd en ik wilde hem vandaag posten, maar je bent me voor. Uitstekend nummer van Clapton!

Mike
 
Bijna alle aan Vaticaan hangende stanische clubjes, ook bekend als kerken (even niet discrimineren: of andere geloofsinstellingen) zijn tot op het bot verkankerd.

Maar er zijn gelukkig uitzonderingen, niet alle priesters zijn verrot (0:02:05).
 
De wet houdt verband met zorgen over COVID-19 ‘vaccins‘ maar is van toepassing op alle vaccins, inclusief die tegen griep, kinkhoest en mazelen. Volgens de wet mogen overheidsinstanties en particuliere werkgevers geen bewijs van vaccinatie eisen als voorwaarde voor het ontvangen van goederen, diensten, overheidssteun of werk. Die instanties kunnen individuen nog steeds vragen naar hun vaccinatiestatus, maar individuen mogen weigeren te antwoorden.
 
Je moet een sterk karakter hebben, om je rug recht te houden in deze Covid-fase. We groeien niet van de dingen die makkelijk zijn, we groeien wanneer we de uitdaging aangaan. Wat je al kunt hoef je niet meer te leren.
 
China gaat de taliban paaien met grote investeringen, denkt Poldermans. We kunnen de komende jaren verwachten dat er ziekenhuizen, vliegvelden en snelwegen worden gebouwd in Afghanistan. Door de Chinezen.
 
Via Paul Harmans TG:
Voor minimaal 85 miljard dollar heeft de idioot Biden in Afghanistan achtergelaten en daar is nu de Taliban eigenaar van. En er zitten nog steeds veel Amerikanen in Afghanistan die amper weg kunnen. Biden heeft het exact omgekeerd uitgevoerd, dus niet eerst de burgers weghalen, dan het militaire materieel, dan de militairen en de laatste daarvan bombarderen alle Amerikaanse luchtmachtbases en andere militaire gebouwen zodat de vijand daar geen gebruik van kan maken.

En snap je nu ook hoe Godsveel miljarden dollars de Deep State Elite verdient aan telkens weer nieuw te produceren materieel voor de oorlogen die ze zo graag zelf willen hebben! Dit is alleen wat er in Afghanistan aan materieel aanwezig was en de Amerikanen hebben talloze bases wereldwijd met zo ongeveer dezelfde aantallen materieel en wapens. En wat denk je dat er in de VS staat aan materieel?!

Trump heeft het al eens gezegd, Amerika is nagenoeg failliet vanwege al die honger naar oorlogen en bemoeienissen met al die andere landen in de wereld en het zijn de belastingdollars van de Amerikaanse burgers die eraan besteed worden.
 
Via Paul Harmans TG:
Voor minimaal 85 miljard dollar heeft de idioot Biden in Afghanistan achtergelaten en daar is nu de Taliban eigenaar van. En er zitten nog steeds veel Amerikanen in Afghanistan die amper weg kunnen. Biden heeft het exact omgekeerd uitgevoerd, dus niet eerst de burgers weghalen, dan het militaire materieel, dan de militairen en de laatste daarvan bombarderen alle Amerikaanse luchtmachtbases en andere militaire gebouwen zodat de vijand daar geen gebruik van kan maken.

En snap je nu ook hoe Godsveel miljarden dollars de Deep State Elite verdient aan telkens weer nieuw te produceren materieel voor de oorlogen die ze zo graag zelf willen hebben! Dit is alleen wat er in Afghanistan aan materieel aanwezig was en de Amerikanen hebben talloze bases wereldwijd met zo ongeveer dezelfde aantallen materieel en wapens. En wat denk je dat er in de VS staat aan materieel?!

Trump heeft het al eens gezegd, Amerika is nagenoeg failliet vanwege al die honger naar oorlogen en bemoeienissen met al die andere landen in de wereld en het zijn de belastingdollars van de Amerikaanse burgers die eraan besteed worden.
Bidens unimaginable ability to fuck things up
As said by Obama
 
Van Angelo Meijers
DE PLEURIS IS HIER UITGEBROKEN... Eindelijk!! Na de aankondiging van de invoering van het gedragspasje op 13 september a.s. in onze provincie British Columbia komen de Canadezen eindelijk uit hun schulp van gehoorzaamheid en braafheid. Binnen twee dagen zijn er tienduizenden mensen aangesloten bij een nieuwe FB groep tegen het beruchte pasje en de verplichte inenting van steeds meer mensen in allerlei sectoren. Het begon in de ouderenzorg, maar nu moeten ook alle docenten, studenten, politie, etcetera, vrezen voor de integriteit van hun eigen lichaam. Een andere FB groep waarin ondernemers zich verenigen die niet mee gaan doen aan deze dictatuur en surveillance Staat groeit ook als kool. Onze misselijkmakende dictator Trudeau heeft inmiddels al twee verkiezings rallies moeten afbreken vanwege oorverdovende protesten van woedende toeschouwers. Het volk wordt wakker. Ja, de pleuris is hier echt uitgebroken. De tegenpartij, ja helaas zijn onze autoriteiten onze tegenstanders in deze oorlog tegen de mensheid en menselijkheid, gaat nu ook volledig los en dreigt iedereen die zich niet aan de nieuwe regels houdt met hoge boetes en nog erger. Ook worden alle burgers opgeroepen om als ze straks zien dat ongeprikten toch ten onrechte op een terrasje worden toegelaten om dan gelijk de politie te bellen voor een arrestatie. De strijd gaat nu echt ontbranden. Het moet gebeuren en ik ben blij om te zien dat het vuur in de harten van mensen nu echt begint te gloeien en schroeien. Mensen informeren zich nu middels FB groepen van de situatie in andere landen. De situatie in Europa en de VS wordt op de voet gevolgd. Ook de ontwikkelingen in Israel waar het nu duidelijk is dat je zonder een derde prik behoort tot de groep "ongehoorzamen" die nergens meer naar binnen mogen, begint nu in het daglicht te komen. En dat is wat er moet gebeuren. Het licht moet schijnen op alles wat het licht niet kan verdragen. Het bewustzijn van mensen moet omhoog zodat de oogjes open gaan en de harten in vuur en vlam komen te staan. De 'gedragspas' is door de machthebbers ingevoerd om het gedrag van de slaafse bevolking te sturen, maar het zou wel eens de start kunnen zijn van het weg sturen van diezelfde figuren door het volk dat langzamerhand begint te ontwaken uit het trauma en de hypnose die de afgelopen anderhalf jaar over hen is neder gedaald. Want vergeet dit nooit... Virussen komen en gaan Ziektes komen en gaan Politici komen en gaan Maar verlies van vrijheid is blijvend De mensheid begint te ontwaken. De prik heeft ons verdeeld tot op het bot. Het pasje is de ultieme kans om ons weer bij elkaar te brengen De vijand is immers niet de buurman of de vriendin. Het is de macht die achter de verdeeldheid schuilt. De onzichtbare hand die alle poppetjes als marionetten in de greep houdt. En van die wurggreep gaan we ons onttrekken. Met of zonder prik. Met of zonder angst. Het maakt niet uit. Wij zijn allemaal mens, vingers van dezelfde hand. De hand die de mensheid is. We gaan dit winnen!!FB_IMG_1630273850484.jpg
 
Schapen aan beide kanten. Ik sprak gisteren met een VROUW (hoe kan het ook anders?) die zich weliswaar (nog) niet heeft laten vaxxen, maar die verder volledig wegkijkt voor wat er gaande is en vooral voor wat gaat komen. Toen ik haar probeerde duidelijk te maken dat we ons moeten voorbereiden op allerlei rampspoed in het najaar (knutselvirussen, overstromingen, voedseltekorten) zei ze dat ze daar 'zeer angstig' van wordt en liever 'in het moment' wil leven. Uiteraard doet ze aan meditatie en aan yoga. Ze haalde Tijn Touber aan, want die had laatst gezegd dat niet alleen de mensen die meegaan met deze absurde maatregelen gehypnotiseerd zijn maar ook zij die tegen de maatregelen in gaan. Mag ik effe een teiltje? 🤮 Mijn opmerking dat Tijn Touber dus oproept tot passiviteit was tegen dovemansoren gericht. Zucht. Diepe, diepe zucht. Met vrouwen en zwakke mannen gaan we de oorlog niet winnen.

Mike
 
Schapen aan beide kanten. Ik sprak gisteren met een VROUW (hoe kan het ook anders?) die zich weliswaar (nog) niet heeft laten vaxxen, maar die verder volledig wegkijkt voor wat er gaande is en vooral voor wat gaat komen. Toen ik haar probeerde duidelijk te maken dat we ons moeten voorbereiden op allerlei rampspoed in het najaar (knutselvirussen, overstromingen, voedseltekorten) zei ze dat ze daar 'zeer angstig' van wordt en liever 'in het moment' wil leven. Uiteraard doet ze aan meditatie en aan yoga. Ze haalde Tijn Touber aan, want die had laatst gezegd dat niet alleen de mensen die meegaan met deze absurde maatregelen gehypnotiseerd zijn maar ook zij die tegen de maatregelen in gaan. Mag ik effe een teiltje? 🤮 Mijn opmerking dat Tijn Touber dus oproept tot passiviteit was tegen dovemansoren gericht. Zucht. Diepe, diepe zucht. Met vrouwen en zwakke mannen gaan we de oorlog niet winnen.

Mike
Een teiltje gaat t niet opvangen @fatsnotbad 😆.
Echt zo heb ik met mijn ooit allerbeste vriendin geen contact meer. Ze gaf aan na mijn talloze berichtjes en onze gesprekken over dit alles dat ze zoals op 31 december jl de 5d shift plaatsvond, dat ze zo in t leven wil staan. Jaaaaa doei dan. Prima he maar de andere kant is er ook en je kan nooit in 5d of welk cijfertje of nunmertie ook leven als je daarvoor wegkijkt. Dan ben je nooit compleet. Zij gaf aan dat de koetjes en kalfjes haar leven waren en ik gaf aan het is oorlog. Wake up, zeker voor je drie kinderen. Niets meer gehoord en das helaas ‘goed’. Kan niet meer met mensen omgaan die wegkijken. Het ontkennen en denken ach t valt wel mee. BBQ in de achtertuin lukt nog steeds.

Sandra
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.340
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan