The Great Awakening

Ik hoor Sietske Bergsma ook verhalen vertellen van moeders die tegen moederhart ingaan en spottend en honend de vertegenwoordiger van moederhart bejegenen. Nou, die vertellen dan een heel 'mooi' verhaal wat past in de vaccinatiestrategie en halen alles aan om de boodschap van moederhart onderuit te halen. Ik ben bang dat er toch weer vele ouders zijn die dit geloven net zoals ze de gehele vaccinatie-agenda geloven. Waarom zou je jezelf wel een prik laten zetten en er tegen zijn voor je kinderen? Als je vermoedt dat hier kwade opzet achter zit of dat het gevaarlijk voor je kinderen kan zijn, dan ga je het toch ook niet zelf nemen.

Dorothé
 
Dat wordt een test. Als ouders massaal akkoord gaan met het vaccineren van kinderen zijn we reddeloos verloren,. Ikzelf denk overigens ook dat dit nu net de kritische grens zal zijn die de meeste ouders zullen trekken. Have faith in humanity. Ze zullen het er zeker op aan laten komen, kijk maar naar Duitsland en Oostenrijk.

Mike
Die faith in humanity had ik ook met dat testen. Tot ik zag dat gewoon in de klas van mijn oudste zoon IEDEREEN ze kind liet testen bij een ‘cojona uitbraak’ behalve wij. Toen zakte de moed mij wel even in de schoenen. Van andere ouders hoor ik dezelfde verhalen. Ik zit in een moederhart groep en hoor ik dat zij steeds nagenoeg de enigen zijn die niet hebben laten testen bij zo een uitbraak.
Ik hoop dat je in dezen gelijk hebt Mike.
 
Zoals beloofd elke zondag een spirituele boodschap. Vorige week was dat: faith through action. Je kunt niet passief blijven en bidden tot God dat het goed komt, er wordt van ons een ACTIEVE rol verwacht. In het verlengde van die belangrijke boodschap nu de volgende - wegkijken is geen optie, daarmee faciliteer je Het Kwaad, wees moedig en kom op voor je principes en overtuigingen:



Vooral gericht aan de hordes laffe, gefeminiseerde 'christenen'. Let wel, dit komt van een CHRISTELIJK YouTube-kanaal! Luister goed naar de bijbelcitaten in deze video, dit is een STRIJD en God verlangt dat we STRIJDERS zijn.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Voor wie onderstaande video eerder deze week heeft gemist, deze had ik eigenlijk gepland voor vandaag maar toen kwam Charza ineens met een citaat uit het boek Worden Wij Wakker van Marcel Messing waarin een parallel wordt getrokken met de dagen van Noach en de huidige tijd. Deze vergelijking trek ik ook in dit artikel:

Wat nu gebeurt is reeds eerder gebeurd. Ik verwijs hierbij naar het verhaal van de Ark van Noach. De duivel heerste toen ook al over de aarde en was met dezelfde flauwekul bezig als nu. Net als nu waren diersoorten, maar ongetwijfeld ook mensen, dusdanig met elkaar doorgekruist en doorgefokt dat er sprake was van onherstelbaar beschadigd DNA dat totaal niet meer in overeenstemming was met Gods ontwerp. Denk hierbij aan chimera’s zoals dit moderne gedrocht, de Vacanti-muis uit 1996.

De Duivel bespot graag Gods creaties en God was het zat en overspoelde de aarde. Noach laadde nog enkele van de overgebleven zuivere en (redelijk) onaangetaste exemplaren van mens-, plant- en diersoorten op de Ark om elders op de wereld een nieuwe start te kunnen maken. Dat werd uiteindelijk op de berg Ararat in Armenie, een land dat dan ook gezien kan worden als de eerste christelijke beschaving ter wereld.

Als God het toen zover heeft laten komen dat zo goed als alle leven op de planeet dusdanig verminkt en verpest werd, tot welke aantallen denk je dan dat Hij deze keer bereid is te gaan? Er is echter 1 verschil met de tijd van Noach:

God heeft toen moeten ingrijpen omdat wij mensen niet of onvoldoende bereid waren onze vrije wil in te zetten als verantwoordelijke hoeders van de aarde die wij speciaal van God onder onze hoede hadden gekregen. Dit keer is het anders, de tweedeling die we nu zien is, om het eveneens in Bijbelse termen te stellen, de splijting van de Rode Zee die ik reeds vele jaren voor C19 had voorspeld tussen twee groepen mensen: zij die het snappen en zij die het niet snappen.


Daarom deze video speciaal voor deze zondag in de herhaling, want de boodschap is te belangrijk:



Mike
 
Laatst bewerkt:
Er is op scholen wel gewoon sociale groepsdruk.. laat je je niet vaccineren, lig je buiten de groep en buiten je vriendengroep..en kinderen zetten ouders dan weer voor een dilemma. tot nu toe hebben mijn kinderen nog geen enkele vaccinatie gehad en zijn vanaf hun geboorte "schoon". Ik wil dat graag zo houden.
Ik heb zelf BMR en DKTP gekregen, maar covid en de rest laat ik links liggen.
 
Eurovision song contest 2021, beautiful huh !!!!!

Cyprus: Title el diablo = my love of the devil
Albania: Text: marrying the devil for eternal beauty, Red fire love fire for hell, trance music
Belgium: fingers symbols and devilish gaze
Servie: fingers symbols and fists
uK: all-seeing eye in visual
Finland: Text about the fun of the dark, Red middle finger, bandage, satanic finger greeting, red visuals, trance music
Ukraine: Text evil harvest, evil look, flee
azarbajan: Text Mata hari whore of the devil, poisonous snake, evil eye, snake casting music, sexist
Norway: Text captive angel surrendering to the devil, devil figures and angel on chains
NL: black bands on arms is slave trade
Italy: Title Nana skim means fuck your mother, hard rock, devil trance, stick out tongue = possession (like Kiss)
Sweden: devil's eye ring, red clothing, black sleeves
San marino: Text: I'll burn like gasoline and is a crackle of adrenaline
🤮
 
Jezus zei dat de laatste dagen in de aanloop naar Zijn wederkomst "als de dagen van Noach" zouden zijn (Mattheüs 24:37). In de dagen van Noach werd met de toren van Babel (Genesis 11) een poging gedaan om een deur naar het geestelijke rijk te openen. Vandaag de dag is CERN een andere poging om hetzelfde te doen...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.616
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan