The Brave New World: autisme

Moet je ook niet raar gaan staan te kijken dat je je hier niet thuis gaat voelen. Je past dan beter op een vegetarisch forum, want zij zijn het met jouw basis eens. Je staat open voor dit forum, maar niet voor het gedachtengoed van Weston Price. Zal wel te ver out of the box zijn.

 
Je hebt je bericht aangepast Box en nu ben ik genoemd omdat ik afwijzend sta ten opzichte van autisme? Mag je mijn reacties op gezondheid toch echt eens terug gaan lezen. Misschien eens zoeken op mijn naam en autisme hier op t forum. Ik ben zeker niet pro-autisme, aangezien ik pro-gezondheid ben. Maar ik heb meer dan mijn tijd gestoken in Gezondheids weg naar Gezonheid en ga dat bij jou gewoonweg niet doen, niet omdat je autistisch bent, maar vegetariër op een vleesforum. En ik ben niet van plan je te overtuigen.

 
Omdat nou in me levens pat past. Ik snap die reactie niet dat het wel out of de box zou zijn. Vind dat niet respectvol over komen, voor andermans keuzes.

 
Omdat jij nou eenmaal die naam gekozen hebt! En zo ver van de ideeën staat van dit forum en dan zegt dat je er open voor staat. Ik betwijfel het. Maar bewijs me vooral het tegendeel.

Wat is niet respectvol? Spelen met woorden? Laat maar "zien" hoe open jouw box is dan!

 
Jij hebt niet afwijzend gereageerd, ik heb mijn mening alleen maar toegelicht. Heb allang spijt dat ik je naam heb genoemd.

 
Ik denk nog altijd dat ik me zelf nog het beste ken. Ik heb zeker niet de behoefte om me te bewijzen dat ik buiten de kaders kan denken. Zou gestoord worden als ik iedereen achter na moet rennen.

 
Maar zo te horen is dit forum alleen maar bedoeld voor mensen die helemaal achter deze ideologie staan.

Maak mij dan ook maar inactief, net als gezondheid, want hier heb ik geen zin om er aan mee te doen, voel me inderdaad niet welkom.

 
Het is voor mensen die niet gaan zitten jammeren en mauwen als ze een beetje tegengas krijgen. Sjongejonge zeg, zo lichtgeraakt zijn, jammer hoor!

 
Als ik al een paar keer, ZONDER GOEDE REDE, naar me kop geslingerd krijg dat ik niet out of de box kan denken, en dat moet ik hier gaan bewijzen? Ben inderdaad geiriteert.

 
Hoop echt dat ik hier nooit meer post. Wat een elitaire club is dit zeg. Blokkeer me maar, wil hier niet meer zijn.

 
Nou wil ik niet bewijzen hoe out of de box ik kan denken, daar heb ik geen behoefte aan. Ik wil wel zeggen dat ik weet dat vlees en dierlijke vetten voor sommigen heel gezond kan zijn, maar voor andere weer niet. Het is net hoe je in het leven staat. Bij mij past het op dit moment niet, maar ik ben geen vervend tegenstander.

Ik wil er nog even aan toe voegen, het is mijn schuld dat dit hier zo uit de hand loopt. Ik begin hier over een onderwerp van me zelf, wat ik eigenlijk helemaal niet aan kan. Dat had ik niet moeten doen, dit is ook de eerste keer in me leven op internet dat ik hier iets over zeg van me zelf, en me als "autist" presenteer. Maar ik ben ook maar een mens, en leer nog steeds bij dat ik dit echt niet meer moet doen, want ik vind dit niet fijn.

 
Maar het is wel iets waar je mee zit denk ik want anders reageerde je er niet zo heftig op. Ik ben bijvoorbeeld gisteren hier nog voor gestoord, naïef en rijp voor de psychiater genoemd terwijl ik alleen maar iemand wilde helpen maar daar wordt ik niet warm of koud van.

Ik weet dat die "beschuldiging" onzin is dus het doet mij niets.

 
Ik denk dat dat nu wel duidelijk is idd, aan me posts te zien dat ik er heel erg mee zit.

 
Er gaat op het moment wel in heel veel mis in de hoofden/met de hersenen van mensen, hoe je het ook wil noemen. Wij denken hier dat dat o.a. met een tekort aan vetoplosbare vitaminen te maken heeft. Allemaal hebben we baat bij voeding die lijkt op wat onze voorouders aten, veel mensen hier hebben al de rust ervaren die deze voeding met zich meebrengt en willen dat graag delen.

Als het nu niet bij je past kan het goed zijn dat je spijsvertering niet in orde is (te weinig maagzuur, slechte vetvertering) waardoor je lichaam er niet goed op reageert.

Als je beter in je vel/vet zit kun je ook meer hebben. Ook voeding heeft frequenties en ik vermoed dat dierlijke voeding zeer aardend en rustgevend werkt, misschien toch eens iets waar je naar kunt kijken.

 
Bedankt. Punt is dat ik vlees nog nooit lekker gevonden heb. Ik heb een periode gehad dat ik erg zuinig was met boter en eieren etc, maar inpl veel soorten plantaardige oliën in me eten deed. Maar krijg nu toch best wat cholesterol binnen met roomboter, en soms koop ik ook eieren en kaas. Was me al bewust van het nut van cholesterol. Alleen melk en yoghurt eet ik al van af na me kindertijd nooit meer. Zou dan voor jullie denk ik te weinig dierlijk vet zijn bij elkaar, maar krijg er toch al wat van binnen. Het zou me zeker stimuleren om eens een keer extra slagroom of zo te kopen.

 
Fifty percent of all children to be autistic in ten years - Massachusetts Institute of Technology
13.03.2015 | Source: Pravda.Ru
http://english.pravda.ru/news/science/13-03-2015/130031-autistic_children-0/#.VQQvO2m6_yU.twitter
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan