The Brave New World: autisme

http://www.naturalblaze.com/2013/08/the-england-hypothesis-real-reason.html

Bron van het artikel dus.

Dus zo te lezen ben ik autistisch om een reden, om een werkslaaf gemaakt te worden. Echt heel ziek dit.

Maar toch wel prachtig dat ik door de wetenschap nu weet wat ik kan doen om mijn hersenen in balans te brengen, want dat is heel goed met de hersengolfmeter na te gaan, zo weet ik dat een autistische brein een afwijkende hersengolfpatronen heeft, dus ik doe het al heel goed als ik mijn hersengolven in balans probeer te krijgen, dit is nou een goede wetenschap waar je erg veel aan kan hebben en geen ziekelijke wetenschap die ons in gevaar brengt.

Gezondheid,

 
edwin wrote:
Niburu vind ik nou niet bepaald een serieuze en betrouwbare website [:)]



Mijn ervaring is dat geen enkele site echt betrouwbare informatie bevat. Zogenaamd betrouwbare sites van grote nieuwsomroepen blijken achteraf vaak ook grote onzin te verkopen. De werkelijke schaal van misleiding en corruptie is ongetwijfeld veel groter dan wij kunnne vermoeden. Niburu is daar niet anders in. Ik haal er voor mezelf uit wat ik interessant vind, dat doe ik eigenlijk met alle websites, ook het Weston Price forum.

 
Sheila,

Nee helaas niet, maar dat komt nog wel als ik rijbewijs op mijn zak heb zodat ik met de auto naar Winsum kan rijden voor rauwe melk, want daar is vitamine C in vetoplosbare vorm te vinden.

Gezondheid,

 
@Gezondheid

Is het plaatsje Anderen voor jou aan te fietsen? Daar schijnt ook een biologische boederij te zijn waar rauwe melk wordt verkocht. Ik weet geen details, zou het even na moeten vragen als je interesse hebt.

 
Wie weet Gezondheid heeft de 1e de beste boer bij jou om de hoek ook goede melk of melk die er mee door kan. Er staat op het forum genoeg info hoe je de melk kan testen. Marokkanen ed zijn ook dol op rauwe melk, misschien woont er 1 in je straat en kun je vragen waar hij zijn melk haalt.

 
Quote:
Niburu vind ik nou niet bepaald een serieuze en betrouwbare website


Ik sluit me aan bij Moondust, dat ik van elke site opsteek wat ik op wil steken. Of het nu waar is of niet, het zet je aan het denken. Dat is tenslotte wat de grote filosofen ook deden: open staan voor nieuwe ideeen en daar op voort borduren.

Het gaat mij om het verhaal The Brave New World. Ik kende dat boek en de schrijver niet. Maar waar we het hier al eens vaker over gehad hebben zit het heel dicht tegen het transhumanisme, fabianisme en ander compleet gestoord gedachtegoed.

Wij denken dat Agenda 21 iets van de laatste jaren is, maar vergis je niet, de wortels zitten al heel, heel diep in onze maatschappij.

 
gezondheid je kan het ook gewoon in poedervorm krijgen hoor van aov, kan je gewoon bestellen.

 
Quote:
Het gaat mij om het verhaal The Brave New World. Ik kende dat boek en de schrijver niet.


Er zijn 2 boeken die je beslist moet lezen, wil je te weten komen hoe de ideale samenleving van de powers-that-be eruitziet: Brave New World van Aldous Huxley en 1984 van George Orwell.

Aldous Huxley was de broer van Julian Huxley, een vooraanstaande eugenist. Julian Huxley heeft samen met ex-SS'er Prins Bernhard het Wereld Natuur Fonds opgericht. De eugenetische beweging en de Nazi's waren dikke maatjes, Hitler was een groot bewonderaar van de eugenticabeweging en dit schrijft hij ook in 'Mein Kampf' (is dit de reden waaom we dit boek niet mogen lezen?). Het geslacht Huxley nam het eugenetica-stokje over van de Galtons. Sir Francis Galton was weer bevriend met Charles Darwin en heeft de theorie van Darwin omgezet in een vorm van 'sociaal darwinisme' die verdacht veel overeenkomsten vertoont met de 'ubermenschen' en 'untermenschen' van Hitler! Darwin zelf was ook geen lievertje:

Quote:
Op een bepaald moment in de toekomst, dat niet zo ver meer van ons verwijderd is wanneer we dit in eeuwen afmeten, zullen de beschaafde menselijke rassen vrijwel zeker de onbeschaafde rassen over de hele wereld vernietigen en vervangen.

The Descent of Man [De menselijke afkomst]


Het boek Brave New World beschrijft een technocratische dictatuur, waarin men in schijnbare 'vrijheid' leeft. Baby's komen kunstmatig in couveuses ter wereld en zijn eigendom van de staat. Er wordt een onderklasse van slaafse arbeiders gecreeerd door deze baby's selectief zuurstoftekort toe te dienen, waardoor hun intelligentie afneemt. Verder wordt vrijheid van denken ontmoedigd door het vrij beschikbaar maken van een drug, 'soma' genaamd. In de Vedische traditie is soma een drank waar men onsterfelijkheid aan toeschrijft. Het woord 'soma' verwijst ook naar het menselijk lichaam (denk aan 'somatische klachten', lichamelijke klachten). Sex en liefde tussen beide geslachten waren verboden, vandaar dat men zich voortdurend in extase brengt met 'soma'. De maatschappij is keurig, ordelijk en overzichtelijk ingericht en zolang je je daarin schikte leefde je in 'vrijheid'. Aldous Huxley schrijft in zijn vcorwoord letterlijk dat het beste is als de mens zelf kiest voor zijn eigen slavernij!

George Orwell schreef zijn boek in 1948. De titel 1984 is een OMKERING hiervan! Kan allemaal toeval zijn, totdat je beseft dat zowel Orwell als Huxley onderdeel uitmaakten van de Fabian Society, dat als motto de wolf in schaapskleren heeft. In het boek 1948 loopt het slecht af voor de hoofdrolspeler, Winston Smith. Eenmaal ontmaskerd als 'vrijheidsstrijder' wordt hij door de fascistische The Party gevangen gezet en geconfronteerd met zijn diepste angsten, in zijn geval ratten. Dit doet men door hongerige ratten in een kooi om zijn hoofd te plaatsen, zodat de ratten eerst met zijn hoofd zouden beginnen. Winston wordt uitgelegd dat de reden hiervoor is dat ze hem niet dood willen hebben, maar mocht hij wel de dood vinden in 'Room 101' (numerologie, het meestergetal 11!) dan zou hij sterven met het 'besef' dat hij het bij het verkeerde eind had en niet The Party. Men maakt hem feilloos duidelijk (onder dwang natuurlijk) dat men in zijn geest wil kruipen en zijn denkbeelden wil veranderen, hij moet 'geloven'. Winston Smith kiest eieren voor zijn geld en wordt een trouwe 'gelover'. Dit is pure mind control op basis van angst! Het boek spreekt over 'double speak' (het ene zeggen en het andere bedoelen), 'double think' (cognitieve dissonantie, mind control) en 'thought crimes' (gedachten over individuele vrijheid en bewustzijn waren verboden bij wet).

Geen gezellige boeken, dat zul je begrijpen, wel verplicht leesvoer als je je wil verdiepen in het soort samenleving dat men voor ons in petto heeft.

Mike

 
Ik lees in het Engelstalige artikel dat autisten ook wel delta's genoemd worden.

Hier zit hersengolven achter. Autistische mensen produceren veel te veel deltagolven, vandaar dat autistische mensen ook wel "delta's" genoemd worden, ook ik heb autisme en de reden waarom ik veel over hersengolven lees is omdat ik bezig ben mijn hersengolfpatronen in balans te brengen.

Alle hersengolven zijn belangrijk voor mensen die mediteren, dus ook deltagolven is op zich niets mis mee, mits de persoon in diepe slaap verkeerd of in staat is BEWUST in deltagolf-staat te verkeren dat samen moet gaan met andere hersengolven zoals tijdens zeer diepe meditatie, maar bij mensen met autisme is dat niet zo, ze produceren wel (teveel zelfs) deltagolven en/of thetagolven, maar meestal geen alfagolven en sommige autistische mensen produceren te weinig betagolven met als gevolg dat de persoon niet helemaal bij is en in zichzelf gekeerd leeft, in eigen wereldje. Veel autisten daarentegen produceren juist teveel betagolven, in geval van piekeren of overprikkeld raken, vandaar dat ze zo vast in hun hoofd zitten en omdat autistische mensen meestal geen alfagolven produceren, dus niet bewust met hun onderbewuste(Thetagolven/Deltagolven) om kunnen gaan, worden ze door hun onderbewustzijn geleidt(eigen wereld leven).

Gezondheid,

 
Het lijkt wel of autisme inhoudt alsof er een soort chip in je lichaam zit, die in staat is de controle over jou te nemen, waarom denk je dat veel autisten zo muurvast in hun hardnekkige (soms vreemde) gewoonten en rituelen vastzitten? Een van de meest kenmerken is dat ze niet van verandering houden en een autist raakt vaak in paniek, alsof er een soort chip in het lichaam zit die op dat moment controle over je neemt en jou bestuurt.

Hoezo geen biologische wapens? te denken aan vaccinaties waarbij ik soms bedenkingen bij heb alsof het daar iets in zit, een miniklein computertje die de controle over jou kan nemen.

Gezondheid,

 
Misschien moet je dan is een soort van frequency jammer proberen. Een zapper is een efg(earth frequency generator) volgens mij? of een polarizer.

Quote:
Wilderness house of pain, makes no sense of it all

Close this mind dull this brain, Messiah before his fall

What you see is not real, those who know will not tell

All is lost sold your souls to this brave new world


A brave new world.

Brian

 
@gezondheid, Interessant wat je allemaal verteld. Gebruik jij hulpmiddeltjes om je geest in balans te brengen, of puur op eigen kracht?

Weet dat je ook gereageerd had op mijn topic, en met een bergkristal aan de slag bent gegaan. Ik weet dat er stenen zijn die genoemd worden ivm autisme. Maar zijn wat zeldzaam. Sugeliet, en Charoiet. Charoiet heb ik zelf, en vind het een kalmerende steen. Hersengolven heeft alles met energie te maken, misschien deze stenen met hersengolven? Toevallig zijn ze net beide paars. Dus de kruin chakra.

Ik heb er ook een vorm van. Ik noem het zelf opgedrongen autisme. Geen eerlijke kansen, buitensluiten van de maatschappij, niet luisteren naar me verhaal etc. Zo heb ik het altijd ervaren. Ben er altijd gefrustreerd over geweest, maar kan het de laatste jaren steeds beter een plek geven en accepteren. Weet zeker dat de regulieren hulpverlening in sommige gevallen (zoals bij mij) autisme alleen maar erg maakt, in plaats dat ze met oplossingen komen. Wil niet zeggen dat ik het anders helemaal niet had gehad, maar je kunt altijd ergens aan werken. Al is het maar voor je zelfvertrouwen, in plaats van het door de strot duwen, terwijl je die kant helemaal niet op wilt.

Ik ben nu zelf bezig met stenen therapie om me zelf in balans te krijgen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan