Tekorten van materialen, voedsel etc.

Dan moet je maar gaan shoppen 🤣🤣🤣🤣🤣
Hahaha ik kan niet meer kwijt😂 heb nu ook weer geen supergroot huis ofzo. Maar ik heb tenminste waterfilters dus dat is wel het belangrijkste vind ik zelf. Zonder wasser ga je deaud
 
Hahaha ik kan niet meer kwijt😂 heb nu ook weer geen supergroot huis ofzo. Maar ik heb tenminste waterfilters dus dat is wel het belangrijkste vind ik zelf. Zonder wasser ga je deaud
Als je ruimte tekort komt moet je plek maken.... Keuzes maken he 🤣🤣🤣🤣
Of zorgen voor wapens en voldoende munitie dan kan je altijd nog shoppen bij iemand die te veel heeft 🤣🤣🤣🤣
 
Als je ruimte tekort komt moet je plek maken.... Keuzes maken he 🤣🤣🤣🤣
Of zorgen voor wapens en voldoende munitie dan kan je altijd nog shoppen bij iemand die te veel heeft 🤣🤣🤣🤣
Vooropgesteld dat diegene die zich heeft voorbereid vergeten was om ook wapens te hebben.
 
Vooropgesteld dat diegene die zich heeft voorbereid vergeten was om ook wapens te hebben.
Ok maar eerlijk hoe groot is de kans dat iemand wapens heeft, zolang hij niet in Amsterdam komt klein🤣🤣🤣🤣 als hij nu in Texas zou wonen zou die kans anders uitpakken 🙃
 
  • Haha
Waarderingen: Luz
Nadat Poetin de gaskraan dichtdraaide was er paniek in de EU. Lidstaten konden het niet eens worden en gingen elkaar overbieden om hun gasreserves aan te vullen. De prijs schoot tot 400 procent omhoog, maar is nu compleet ingestort. Kunnen we daar blij om zijn?
 
Ik was vandaag in de binnenstad van Delft en mijn oudste zoon wilde hier wat eten en troffen helaas dit aan, treurig.
 

Bijlagen

  • A4C015CB-8237-4C07-AC6A-9A5D2B0FBD3F.jpeg
    A4C015CB-8237-4C07-AC6A-9A5D2B0FBD3F.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 11

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan