Tekorten van materialen, voedsel etc.

Voor mijn beleving.

Er zijn dingen op wegens politieke keuzes, zoals eten in Afrika.
Wegens mis management en politiek, zoals chips en andere dingen.
Of dingen die op gaan omdat we ze verkwisten, onzorgvuldig mee omgaan, zoals fosfaat en helium. (Olie niet overigens, daar is zat van)

Is er hier nog een voorkeur voor welke groep we gaan behandelen of mogen ze allemaal door elkaar heen? :)
 
Voor mijn beleving.

Er zijn dingen op wegens politieke keuzes, zoals eten in Afrika.
Wegens mis management en politiek, zoals chips en andere dingen.
Of dingen die op gaan omdat we ze verkwisten, onzorgvuldig mee omgaan, zoals fosfaat en helium. (Olie niet overigens, daar is zat van)

Is er hier nog een voorkeur voor welke groep we gaan behandelen of mogen ze allemaal door elkaar heen? :)
Mijn nieuw bestelde auto heeft een levertijd van 40 weken:-(
 
Ik wilde mijn fiets laten repareren, fietsenmaker zei "kom in januari maar terug, want dan zijn de onderdelen weer leverbaar". Gewoon een fietsketting en een paar tandwielen had ik nodig. Ze hebben het gewoon druk maar ook iets met lastig leverbare onderdelen.

Voor mijn beleving.

Er zijn dingen op wegens politieke keuzes, zoals eten in Afrika.
Wegens mis management en politiek, zoals chips en andere dingen.
Of dingen die op gaan omdat we ze verkwisten, onzorgvuldig mee omgaan, zoals fosfaat en helium. (Olie niet overigens, daar is zat van)

Is er hier nog een voorkeur voor welke groep we gaan behandelen of mogen ze allemaal door elkaar heen? :)
Dat van die olie daar hoorde ik mensen 10 jaar geleden al over, dat ooit de olie op is en dat er dan geen plastic meer gemaakt kan worden. Terwijl bijna alles in de wereld van plastic is gemaakt, vraag maar aan de gemiddelde Hollywood "ster". Nee even zonder dollen, wat zou er gebeuren als we een vervanging nodig hadden voor plastic? Gelukkig is olie nooit op en is het iets dat de natuur zelf aanmaakt, dat er een tekort dreigt wordt ons alleen wijsgemaakt om de prijs op te voeren. Schaarste creëren.
 
Wat wel niet meer voorradig is zijn paintbalpistolen, probeer een Umarex T4E PPQ aan te schaffen maar niks.
 


O SHIT:
The U.S. will experience another “massive shortage” of toilet paper soon as supply chains continue to suffer due to pandemic-related issues, one retail expert warned.
 
Kachel moeten worden gerestaureerd, maar rooster uit Finland dat normaal gewoon binnenkomt na bestelling, laat nu op zich wachten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan