Tekorten van materialen, voedsel etc.

Al wordt het 3 euro per liter. Mensen betalen toch wel en doen niks.
Als de zorgverzekeraar het maandbedrag morgen met 200 euro omhoog gooit blijft iedereen gewoon braaf betalen, want stel je voor dat er een deurwaarder komt😖 dom volk!
Tijd voor weer een afspraak voor de 12 stappen, Ragnar? Vraag jezelf af welke bijdrage jij levert aan een betere wereld als je jezelf boven je medemens plaatst en op hen neerkijkt. Wie is hier dan werkelijk de domme? Trust me, I know, I've been there myself.

Mike
 
Al wordt het 3 euro per liter. Mensen betalen toch wel en doen niks.
Als de zorgverzekeraar het maandbedrag morgen met 200 euro omhoog gooit blijft iedereen gewoon braaf betalen, want stel je voor dat er een deurwaarder komt😖 dom volk!

Als de diesel of benzine morgen 3 euro per liter kost betalen we dat er allemaal voor.
De geprikten, de ongeprikten, de buurman, ik, jij. We willen dat de auto blijft rijden. Zijn we dan allemaal dom? We kunnen dit alleen stoppen door massaal NEE te zeggen en het niet meer te accepteren. Zolang we (inclusief jij en ik) blijven tanken vinden Shell, BP en Esso het wel best. Als alle autobezitters in Nederland stoppen met te veel betalen voor brandstof gaan ze er pas iets van merken. Zo dwingen wij als volk een lagere prijs af. Denk ik.

Voor de zorgverzekering geldt hetzelfde. Als dat vanaf morgen 200 euro per maand duurder wordt betaal ook jij dat. Ook jij hebt geen zin in een deurwaarder.
Je betaalt nu toch ook een paar honderd euro per maand meer voor de energierekening?
 
Al wordt het 3 euro per liter. Mensen betalen toch wel en doen niks.
Als de zorgverzekeraar het maandbedrag morgen met 200 euro omhoog gooit blijft iedereen gewoon braaf betalen, want stel je voor dat er een deurwaarder komt😖 dom volk!
Is niet dom. Ik wil hier ook geen deurwaarder aan de deur. Op welke grond zijn het meerendeel van al die kinderen van de toeslagenaffaire uit huis geplaatst door jeugdzorg? Financiële problemen van de ouders. En vergis je niet hoe snel dat geregeld kan zijn als jeugdzorg een thuis ‘niet meer veilig acht’ doordat ouders in schulden komen.
Ik protesteer waar en hoe ik kan maar helaas blijf ik wel gewoon betalen ook al weet ik dat het niet terecht is.
 
De macht is aan de deurwaarders. Of niet? Het betekent in ieder geval gedoe.
Als mensen niet willen betalen (zorg) dan moeten we dat massaal niet doen. Op de een of andere manier samenwerken.
Ja dat inderdaad. Of massaal doen of niet. Hier en daar een wanbetaler wordt gewoon gepakt en krijgt consequenties. En dan maar afwachten wie je nog steunt.
 
Wat betreft hoge benzineprijzen. Ooit was er een autoloze zondag.
Kunnen we via een oproep die nu gedaan wordt om massaal te demonstreren niet een oproep doen voor een autoloze zondag? Uiteraard om niet te tanken. Mooi weer dit weekend, pak de fiets.
 
Wat betreft hoge benzineprijzen. Ooit was er een autoloze zondag.
Kunnen we via een oproep die nu gedaan wordt om massaal te demonstreren niet een oproep doen voor een autoloze zondag? Uiteraard om niet te tanken. Mooi weer dit weekend, pak de fiets.
Dan stellen mensen hun dingen uit of doen ze eerder, helpt geen flikker tegen het verbruik.

Net als dat de zondagsopening niet voor meer totale omzet zorgt.

Weet je wat goed helpt tegen brandstof verbruik???? Een fijne Cojonalockdown :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Als de diesel of benzine morgen 3 euro per liter kost betalen we dat er allemaal voor.
De geprikten, de ongeprikten, de buurman, ik, jij. We willen dat de auto blijft rijden. Zijn we dan allemaal dom? We kunnen dit alleen stoppen door massaal NEE te zeggen en het niet meer te accepteren. Zolang we (inclusief jij en ik) blijven tanken vinden Shell, BP en Esso het wel best. Als alle autobezitters in Nederland stoppen met te veel betalen voor brandstof gaan ze er pas iets van merken. Zo dwingen wij als volk een lagere prijs af. Denk ik.

Voor de zorgverzekering geldt hetzelfde. Als dat vanaf morgen 200 euro per maand duurder wordt betaal ook jij dat. Ook jij hebt geen zin in een deurwaarder.
Je betaalt nu toch ook een paar honderd euro per maand meer voor de energierekening?
Ik niet want verbruik bijna niks
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan