Tekorten van materialen, voedsel etc.

Speciaal voor @Zathras. Mijn opa had in de oorlog ook de zolder volhangen met tabaksbladeren.

Nog sterker.

In de oorlog werkte mijn opa voor een aannemer hier op het dorp en daar mijn opa ook tabak kweekte o.a. voor de directeur van die aannemerij kreeg hij een essentieel medewerker bewijs van die aannemer zodat hij niet naar Duitsland hoefde.

Tabak kan je dus als redding van het geslacht Zathras zien:)
 
Speciaal voor @Zathras. Mijn opa had in de oorlog ook de zolder volhangen met tabaksbladeren.

Nog sterker.

In de oorlog werkte mijn opa voor een aannemer hier op het dorp en daar mijn opa ook tabak kweekte o.a. voor de directeur van die aannemerij kreeg hij een essentieel medewerker bewijs van die aannemer zodat hij niet naar Duitsland hoefde.

Tabak kan je dus als redding van het geslacht Zathras zien:)
Ik heb nog nooit gerookt in mijn leven, maar als ik dit zo zie krijg ik er plots wel trek in :ROFLMAO:
Gewoon doen!!!

De overheid zegt dat het slecht voor je is, maar wie gelooft de overheid nu nog tegenwoordig :)
 
Nog sterker.

In de oorlog werkte mijn opa voor een aannemer hier op het dorp en daar mijn opa ook tabak kweekte o.a. voor de directeur van die aannemerij kreeg hij een essentieel medewerker bewijs van die aannemer zodat hij niet naar Duitsland hoefde.

Tabak kan je dus als redding van het geslacht Zathras zien:)

Gewoon doen!!!

De overheid zegt dat het slecht voor je is, maar wie gelooft de overheid nu nog tegenwoordig :)
Haha, geweldig. 😂 Het zou echt maar zo kunnen dat het gezond is. Van wiet word ook nog steeds door velen gedacht dat het slecht is en het tegendeel blijkt waar. Idd, gewoon doen juist als de overheid zegt dat iets slecht is is het meestal juist goed.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.950
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan