Tekorten van materialen, voedsel etc.

Er gaan al een aantal dagen geruchten binnen de agrarische en transport sector dat er een tekort aan ad blue aan zit te komen, sinds de grootste EU producent ervan, heeft aangegeven er maximaal voor een maand van op voorraad te hebben.
Dit komt natuurlijk niet via de MSM onder de aandacht, maar zou prima passen in de strategie om tekorten te forceren.
Vooral omdat de meeste trucks en tractoren tegenwoordig zijn uitgerust met motoren die afhankelijk zijn van ad blue.
 
De nieuwe voedsel tekorten op grote schaal als de plannen door zouden gaan

Decarbonization TERRAFORMING of planet Earth is now under way… giant machines to be installed in Iowa to suck “life molecules” out of the atmosphere and cause global crops to FAIL

 
 
Toen ik dinsdag in Duitsland was zag ik bij een aantal schappen in een Lidl dat ze zowel leeg waren als dat er een kaartje voor hing dat er "maar" maximaal 5 per huishouden gekocht mogen worden.

Vrijwel alle eieren en bloem waren weg.
De schappen met zonnebloemolie waren helemaal leeg :LOL:
 
Toen ik dinsdag in Duitsland was zag ik bij een aantal schappen in een Lidl dat ze zowel leeg waren als dat er een kaartje voor hing dat er "maar" maximaal 5 per huishouden gekocht mogen worden.

Vrijwel alle eieren en bloem waren weg.
De schappen met zonnebloemolie waren helemaal leeg :LOL:

Een leven zonder zonnebloemolie is vreselijk.
 
Echt wel, ik baalde zoals je vast voor kunt stellen dan ook ontzettend dat dat schap leeg was 🤪
Wil niet lullig doen hoor maar ik gebruik regelmatig zonnebloem olie.
Is een prachtig middel om mijn kippen mee te behandelen als ze kalkpoten hebben! Wat moet ik zonder? 🐤
🐤
 
Veel erger is dat door al dat tekort aan ongezonde zonnebloemolie nu ook overal de Ossewit op is. Hoe moeten we nou de frituur verschonen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.841
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan