Tekorten van materialen, voedsel etc.

Nog sterker.

In de oorlog werkte mijn opa voor een aannemer hier op het dorp en daar mijn opa ook tabak kweekte o.a. voor de directeur van die aannemerij kreeg hij een essentieel medewerker bewijs van die aannemer zodat hij niet naar Duitsland hoefde.

Tabak kan je dus als redding van het geslacht Zathras zien:)

Gewoon doen!!!

De overheid zegt dat het slecht voor je is, maar wie gelooft de overheid nu nog tegenwoordig :)
Ik heb ooit een grafiek gezien met verschillende vormen van kanker vanaf 1900 tot 1980.
Longkanker kwam aan het begin zeer weinig voor, andere vormen waren veel hoger.
Longkanker is wel sterk toegenomen in de jaren.
Ik vermoed dat de industrie daar een groot aandeel in heeft.
Zuivere tabak is waarschijnlijk niet ongezond.

Dick
 


Geen idee wat het verhaal is hierachter maar het ziet er wel heel triest uit.

Zie post van Mike:
 
Laatst bewerkt:

You think gas is expensive now? I got some bad news, then:

The largest gas field in Russia is burning in the Yamal-Nenets Autonomous District

According to the information, the fire is in the area of GP 8, SC 8832. The Gazprom Dobycha Urengoy section between gas fields 7-8 had a 1400 mm pipe rupture. Details are being clarified.

The Urengoy field is among the largest in the world, second only to the North/South Pars (Qatar/Iran) in reserves. Recoverable reserves - up to 10 trillion m3 of gas.

In August last year, due to a large-scale fire at the Gazprom gas chemical complex in Novy Urengoy, gas supplies via the Yamal —Europe gas pipeline were reduced. Back then it caused prices to soar in the European market by 6%.


Mike
 


Het gaat maar door maar het zal vast toeval zijn dat er duizenden dieren in goede gezondheid tegelijk omvallen.

Schijnt broodje schaap-verhaal te zijn:

Richard Citizen Journalist not doing very good journalism.

He posted a video claiming these sheep were "recently" found dead.

These sheep actually died last year, and it was from a lightning strike in Georgia.

Sauce: https://www.express.co.uk/news/world/1480022/lightning-news-strike-kills-hundreds-of-sheep-georgia


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan