Tekorten van materialen, voedsel etc.



In de states ook veel tekort. Lees ook het stukje over container transport. Ik ken een gozer, jong ventje, die werkt in die handel. Niet alleen de stress is enorm maar de prijzen gaan echt door het dak.

Dat gaan we echt wel merken
 
Net op de markt toch eens aan mijn vaste marktkoopman gevraagd hoe het zit met de verhalen over kwekers met kassen, die besloten zouden hebben dit jaar niet te gaan kweken vanwege de hoge energietarieven. Kan hij volledig bevestigen. Ze kopen jaarlijks in oktober hun energie in, en door de druk op de verkoopprijs is het gewoon niet rendabel voor ze. Hij verwacht komende winter nog genoeg aanvoer uit bijv. Spanje, maar voorziet problemen voor het voorjaar wanneer er dus geen tomaten, komkommers, paprika's etc. uit de NLse kassen komen.
 
Zal wel niet mogen wegens zure sloot :cool:
Dat mag maar tot 15 september om die 'zure' sloot te voorkomen... Doe je dat wel, wordt je gekort op je subsidies. Het lijkt op het systeem met de kolchozen, maar tegenwoordig schijnt dat toch heel anders te functioneren.
 

Trans Timmerschrans moet gewoon beginnen met de EU op half rantsoen zetten dan krijgen ze nog dubbel wat nodig is en is de wereld gered.
Maar de volgevreten EU bende wil natuurlijk alleen graaien in de portemonnee van de ander
 
Trans Timmerschrans moet gewoon beginnen met de EU op half rantsoen zetten dan krijgen ze nog dubbel wat nodig is en is de wereld gered.
Maar de volgevreten EU bende wil natuurlijk alleen graaien in de portemonnee van de ander
Als er hongersnood komt stel ik voor dat we eerst frans opeten:)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.819
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan