Tekorten van materialen, voedsel etc.

Nee geen zibro hier en voor zover ik weet ook niet in de directe omgeving.
In de zomer rook ik die lucht ook weleens op flinke sproeidagen, geen idee of daar een verband is..
Ja op zulke dagen ruik je inderdaad een rare lucht. Hier ook hoor
 
Ik ga mijn Zibro deze winter weer gebruiken. Eentje heb ik electrisch en eentje met een kousje. Wel goed ventileren en de petroleum is bij de Praxis gewoon te koop.
 
Zo dat is duurder geworden. Gelukkig heb ik nog een jerrycan van 20 Ltr. van vorig jaar over. Maar dank voor de site die je deelde, ik zal eens kijken.
tip van een ervaren gebruiker, die jerrycan van vorig jaar even schudden voordat je je tankje gaat vullen. Dan verdeel je de evt. bezinksels.
 
Als ik naar kassabonnetjes kijk wat sommige items bij Aldi 1,5 jaar geleden en nu bekijk: varieert van 15-50%. Soms veel meer prijsverhoging: b.v. door grote verpakking uit assortiment halen en kleine verpakking de prijs te geven van de grote verpakking

 
Ik vraag me ook altijd af met die inflatiecijfers die ze nu noemen: ten opzichte van wanneer?
Hangt van het inflatie mandje af, als ze de rekenmethode gebruiken van de jaren 80 zitten ze op 40% gok ik.

Sommige dingen zijn niet echt duurder geworden, sommige zijn extreem duurder geworden.
 
  • Wow
Waarderingen: Luz
Heb je geen petroleumhandelaar in de buurt?

Hier wordt 2,10 euro gerekend. Daarvoor rijdt men naar Belgiƫ.

Kan je zelf ook doen. Prijs ligt op ruim 1,50 euro.
 
Ik tank petroleum bij de pomp, was wel even zoeken hoor!
Vorig jaar was de prijs 37 euro voor 20 liter. Gelukkig heb ik nu nog 5 jerrycans van 20 liter op voorraad staan.
 

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.580
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan